Opinie o Brzet

4.6/6 (105 opinii)

Kategoria lokalna 3

4.6/6
105 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.1
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
3.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Wczasy

    Przeciętnie

    Tomasz, Świerklany - 17.07.2022

    2/4 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Omis, hotel Brzet

    Warunki w hotelu bardzo dobre, miejsce urokliwe, plaża super. Wyżywienie beznadziejne. Śniadania ubogie, mala ilosc. Za duża przerwa pomiędzy posiłkami 7.30-9.30 śniadanie, a obiadokolocja dopiero od 19.00. Ogólnie za wysoka cena, biorąc pod uwagę calosc zwlaszcza wyżywienie.

    BERNADETA, CHEŁMIEC - 27.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Wakacje wrzesień 2023

    Hotel skromny ,przypominający ośrodki wczasowe z czasów PRL. 3 budynki mieszkalne ,w oddzielnym budynku recepcja i w kolejnym restauracja. Z pokoju wychodzi się bezpośrednio na zewnątrz. Plusy to wspaniały widok z balkonu na morze ,pyszne kolacje zamawiane dzień wcześniej ( 3 propozycje), możliwość jadania na tarasie restauracji z widokiem na morze , ładna promenada przy samym hotelu prowadząca do Omiśa i samo miasteczko Omiś z piękną starówką. W hotelu możliwość wypożyczania leżaków ( 5 euro za dzień ). Pokoje czyste ,ręczniki zmieniane codziennie. Wifi hotelowe działające nawet na plaży.Miło nam było gdy po przyjeździe o północy w pokoju zastaliśmy kolację 🙂 . Do kolacji bardzo dobre wino z nalewaka w ilości dowolnej 😀 Na minus wyjątkowo słabe śniadania. Dobrze zorganizowane wycieczki fakultatywne ale warto dodać,że w całym letnim sezonie Pitwickie Jeziora nigdy nie doszły do skutku z braku odpowiedniej ilości chętnych co mnie zmartwiło, bo dla mnie to był ważny punkt wyjazdu. Rezydent Pan Michał i pomoc rezydenta Pani Julia bardzo kompetentni,duża wiedzą ,kultura i opieka nad turystami na szóstkę.

    JOLANTA, WARSZAWA - 12.09.2023

    9/9 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Hmmm

    Z jednej strony świetna lokalizacja i piękny widok. Działająca klimatyzacja, hotel czysty, ale.... jedzenie było tak fatalne, że szkoda słów. Dziwna kawa, mielonka upychana do jajecznicy czy spaghetti. Jeden wielki koszmar. W opiniach pojawiały się skargi na konieczność zapisów na jedzenie - moim zdaniem to był akurat najmniejszy problem. Zupy typu woda, śniadania fatalne, jedyne jadalne elementy to był miód, chleb i masło... Brak czajnika w pokojach - co uniemożliwiało zrobienie normlanej kawy samemu. Dodatkowo "wisienką na torcie" była próba spisania(?) przez recepcjonistkę numeru karty płatniczej i kodu cvv podczas płatności za taxe klimatyczną... Generalnie hotel ok, ale wymaga duuuuużych poprawek.

    KLAUDIA, Warszawa - 10.06.2021

    12/13 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem