Opinie klientów o Gradac

4.5 /6
331 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.8
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.1
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
3.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Kamil 21.08.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

Jeśli nie jesteś smakoszem to będziesz zadowolony

Hotel zadbany, pokoje również (no może poza wspólnymi suszarkami dla pokoi parterowych, które sklanialy do sporów z sąsiadami - choć może to raczej wina sąsiadów ;) ). Jedzenie podstawowe, standardowe = w tym przedziale cenowym nie ma na co narzekać. Okolica piękna, obsługa przemiła. Rezydentka miła i merytorycznie odpowiadająca na pytania dopiero po wykupieniu wycieczki. Innych wad nie dostrzegam.

4.0/6

Paulina 25.08.2017
Termin pobytu: sierpień 2017

Dobre miejsce na wakacje w wersji ekonomicznej

Bardzo przyzwoity hotel 3-gwiazdkowy swietny dla osob, ktore nie potrzebuja luksusow oraz nie sa wybredne jesli chodzi o jedzenie. Obsluga byla bardzo sympatyczna, pokoj hotelowy naprawde w porzadku, z dzialajaca klimatyzacja (podstawa jesli jezdzi sie na wakacje w sezonie). Duzym plusem byl ladny niewielki basen zewnetrzny, niedawno oddany do uzytku.

4.0/6

Anna 02.07.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Wypoczynek Gradac

Oferta wypoczynku w Gradac była dobrze opisana jednak wykupując wycieczkę z wyprzedzeniem liczyłam na pokój z balkonem a dostały go osoby wykonujące wycieczkę kilka dni przed odlotem. Trafił mi się pokój w samym przejściu na taras co niestety było dość uciążliwe. Hałas innych gości hotelowych i non stop musiały być zasłonięte rolety. Ściany w hotelu też niestety dość cienkie i w nocy było słychać trzaskanie drzwiami i inne dźwięki jednak super że hotel ma wprowadzone zasady że korzystanie z basenu do określonej godziny. Gdyby nie to to pokój byłby bardziej uciążliwy. Klimatyzacja ratowała przed upałami więc duży plus, jak również Wi-Fi dostępne dla gości za darmo. Okolica hotelu bardzo przyjemna, pozwala na szeroki manewr spacerów w każdą stronę. Dojazd na lotnisko ok. 2h dość niebezpieczna drogą ale da się przeżyć. Widoki rekompensują zmęczenie. Jedzenia bardzo dużo i bardzo szeroki wybór. Każdy znajdzie coś dla siebie począwszy od ziemniaków, makaronów,kasz poprzez zupy i mięsa różnego rodzaju jak również ryby i bar sałatkowy pozwalający skomponować swoją własną surówkę. Co do wycieczek fakultatywnych to szkoda że tutaj w aplikacji jest pokazanych ich tylko 3. Po dojeździe na miejsce rezydent proponuje aż 6 możliwości więc fajnie jakby można było od razu stwierdzić co jest dostępne ponieważ po przyjeździe można płacić tylko gotówką i tylko w euro więc jak się nie wie to później jest to dość kłopotliwe biorąc pod uwagę liczne prowizje w bankomatach. Obsługa hotelowa też bardzo fajna szczególnie Pani z recepcji oraz Panowie z restauracji. Pokoje w zwykłym standardzie dla mniej wymagających. Z mojej strony proponowała bym dodać do pokoi czajniki elektryczne bo kawa i herbata są dostępne tylko przy śniadaniu. Z rezydentem nie było większych problemów. Było spotkanie informacyjne oraz podane wszelkie kontakty więc w razie problemów można się było szybko skontaktować. Plaża w Gradac dość oblegana szczególnie w weekendy ale można spokojnie znaleźć idealne dla siebie miejsce idąc troszkę dalej lub bliżej w mniej lub bardziej zatłoczonym miejscu.

4.0/6

Leszek 06.07.2017

POBYT 22-06 DO 29-06-2017

Swoją cenzurkę zacznę od opinii, że jak będę miał okazję to wrócę tu chętnie ale cena musi być atrakcyjna. Nie jestem malkontentem więc pozytywne elementy zawarłem w dalszych opisach, a teraz ograniczę do tego co nas spotkało podczas transferów. Po przylocie do Dubrownika nikt nie czekał na nas przy wyjściu z hali odbioru bagaży (wiedziałem z doświadczenia, że należy się kierować w stronę autobusów gdzie zastałem pracowników zajmujących sie transferem) aby poinformować nas gdzie mamy się kierować). Młoda dziewczyna chociaż nie jechała do naszego hotelu podejżała listę i skierowała nas do właściwego autobusu. Wcześniej jej koleżanka tego nie uczyniła. Tu dowiedzieliśmy się , że musimy poczekać jakąś godzinę na następny samolot aby zabrać turystów z Poznania. Trwało to niestety dłużej ale po 3,5h dotarliśmy do hotelu gdzie dostaliśmy pakiety lunchowe. Bardziej barwny był powrót. Pobótka o 1:30 w nocy i okazało się , że dla 15 osób zabrakło miejsca. Zarówno kierowca jaki pracownik Rainbow Tours byli kompletnie zaskoczeni. Telefon jednego z nas do rezydentki spowodował, że otrzymaliśmy dopiero wtedy!!! informację, że ..... za jakieś 15 minut przyjedzie następny autokar. Nerwówka była niemała. Małe dzieci na ramionach rodziców przed autokarem ! Całe szczęście drugi pojazd pojawił się i wszyscy odetchneli. Jednak nie na długo. Zdziwiliśmy się, że nie zatrzymaliśmy się w NEUM w BiH aby zabrać tyrystów. Pilotowi i kierowcy buzie się nie zamykały a dzwoniących telefonów nie odbierali !!! 30 km od Dubrownika wreszcie byli łaskawi to uczynić i poleciało "mięso" po chorwacku. Efektem tych rozmów było opuszczenie przez pilota autobusu, a kierowca zawrócił zły jak osa i wrócił do BiH gdzie na granicy jadąc do Dubrownika miał przeboje z celniczką , która reklamowała jego dokumenty chyba pod wzgledem ich ważności - staliśmy tam dłużą chwilę więc nie dziwię się , że nie miał ochoty wracać bo wiedział, że może mieć znowu problem. Tą nerwowość przejawiał w tzw ostrej jeździe. Po dojechaniu do Neum zabraliśmy oczekujących. Pilotka przepraszając nas obarczyła winą kierowcę ale wybiliśmy jej z głowy taką obcję obrony informując , że ten cyrk jest absolutnie winą złej organizacji transferu przez Rainbow Tours. Zaprzeczeń nie usłyszeliśmy. To nie koniec bo młodzieniec za kierownicą zaczął odczuwać zmęczenie i zaczął zamykać i mrużyć oczęta okraszając to coraz częstrzym ziewaniem. Dla mnie kierowcy jest to jednoznaczne zachowanie osoby krótko przed zaśnięciem. Pilotowaliśmy zatem z żoną jazdę kierowcy głośno chrząkając gdy ślipia mu sie zmykały. Mając na względzie ogólnie dobrą opinię i zadowolenie z pobytu to jego koniec był NIEPORZĄDANĄ atrakcją. Koniec końcem wszystko dobrze się skończyło.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem