5.5/6 (161 opinii)
Kategoria lokalna 4
3.5/6
nowy hotel, świeży remont, czyste. blisko publicznej plaży. personel był pomocny, ale nie przyjazny. jedzenie jest zamrożone, nie smaczne. Banany byli jako deser owocowy ... niedopasowanie ceny do jakości
3.5/6
Hotel zasługuje na 2-3* gwiazdki. Czysto, schludnie. Obsługa przemiła. Wyżywienie monotonne , małe porcje i jakościowo słabe. Pokoje na duży plus. Plaża kamienista, woda kryształ. Okolica zachęca do wyjazdu z Drveniku. Polecamy jechać do Makarskiej, zdecydowanie lepiej.
3.0/6
Standard hotelu mocno średni, jedzenia sporo ale jakość słaba. Jedyną zaletą jest zapewniona pogoda, widoki i bliskość plaży, niestety niewielkiej, na której przez cały dzień i noc leżą ręczniki, rezerwując w ten sposób miejsca. Jak do tej pory, nigdzie czegoś podobnego nie spotkaliśmy a troszkę już zwiedziliśmy. Hotel wybraliśmy sugerując się przede wszystkim opiniami . Będąc na miejscu, bardzo mocno byliśmy rozczarowani. To prawda, każdy z nas ma inne oczekiwania...my na pewno tu nie wrócimy i nie będziemy polecać. Podczas pobytu nabawliśmy się również problemów żołądkowych. Na szczęście po dwóch dniach wróciliśmy do normalnego funkcjonowania. Ale wspomnienia pozostaną nieciekawe. No i "broszka hotelu"-młody chłopak w recepcji. Totalnie nieogarnięty, niekontaktowy, nietaktowny. Podczas rozmowy unikał kontaktu wzrokowego i kompletnie mało zorientowany na klienta. Największe pochwały należą się obsłudze w restauracji-bardziej stołówce. Brawa dla nich za wszystko co robią, ponieważ wykonują swoją pracę z uśmiechem na twarzy!
3.0/6
Jeśli ktoś chce spędzić urlop w pięknym, malowniczym miejscu to miejscowość Dvernik. Jeśli ktoś chce spędzić urlop w hotelu, to nie jest nim Ivando. Wyżywienie na poziomie pensjonatu. Obsługa bardzo miła i uczynna. Pokoje czyste ale nie sprzątane codziennie, oprócz wynoszenia śmieci. Obsługa Rainbow na miejscu w hotelu w skali od1 do 6 daje 6. Obsługa Rainbow w czasie całej imprezy 1, w tym zamiana pokoi, opóźniony lot, brak klimatyzacji w autobusie wiozącego nas z lotniska. Szczególne podziękowania dla Pana Rezydenta Dawida, który pomógł nam w zakupie walizki. Bardzo dziękuję.