Opinie klientów o Nano

4.9 /6
160 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.4
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
3.7
Wyżywienie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Elżbieta, Inowrocław 20.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Przyjemny pobyt

Hotel Nano położony jest tuż przy plaży, dobrze wyposażony i utrzymany w czystości. Byliśmy z mężem w drugim budynku z basenem. Można było z niego korzystać w określonych godzinach. Stołówka z widokiem na morze. Jedzenie dobre, może nie było zbyt dużego wyboru, ale w wystarczającej ilości. Niepokoiły nas trochę niepochlebne opinie gości, jednak uważamy, że nie ma co narzekać przy naprawdę niewygórowanej cenie za osobę. Do kolacji podawane było wino białe i czerwone oraz piwo. Piwo mogłoby być schłodzone. Obsługa hotelowa bardzo miła i uśmiechnięta, nie reagowała na wynoszenie przez gości jedzenia...stąd mogło niekiedy brakować czegoś innym. Rezydent biura kompetentny, chętnie służył swoją wiedzą. Pobyt uważamy za bardzo udany i być może jeszcze tam wrócimy.

5.5/6

Mariola, Poniatów 06.06.2021

Bardzo przyjemny hotel

Byliśmy z dwójka małych dzieci w hotelu Nano pod koniec maja 2021. Hotel mały przez co odczuwało się rodzinna atmosferę, właściciele hotelu byli cały czas dostepni i zawsze pomocni. Śniadania monotonne, za to obiado-kolacje pyszne. Basen wewnętrzny nie był ogrzewany więc nie można było z niego korzystać. Ogromny plus to bliskość do morza. Pokoje codziennie sorzatane i codziennie były wymieniane ręczniki. Byliśmy poza sezonem w czasach pandemii więc wszędzie pusto i większość lokali i hoteli zamknięta, przez co do najbliższego sklepu trzeba było iść 2 km na szczęście trasę umilaly piękne widoki. Dodatkowy atut to bliskość do promu w miejscowości Drvenik który odplywal na wyspę Hvar. Blisko do innych atrakcji np taras widokowy Biokovo. Największy minus to brak atrakcji dla dzieci, a wystarczyła by jedna mała zjeżdżalnia i huśtawka a dzieci miałyby gdzie na chwilkę się wybawić.

5.5/6

Krzysztof, Ligota 02.08.2021

Bardzo fajne miejsce na rodzinny wypoczynek

Piękne położenie hotelu, plaża na wyciągniecie ręki. Miejscowość bardzo urokliwa. Piękne plaże oraz ścieżki do spacerów wzdłuż morza. Syn miał problemy z okiem , które nie ustępowały przez kilka dni. W niedzielę około 19 zgłosiliśmy problem firmie ubezpieczeniowej. Za godzinę do pokoju hotelowego przybył chorwacki lekarz. Miał ze sobą leki na infekcję wirusową oka. Zbadał dziecko i zaaplikował lek. Objawy zaczęły ustępować już drugiego dnia. Pełen profesjonalizm. Dziękujemy za piękne wakacje !

5.5/6

Zbigniew, Kraków 03.07.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Hotel NANO w Drveniku

Hotel usytuowany w fantastycznej odległości od brzegu morza, dosłownie parę kroków. Nad samą plażą znajduje się rewelacyjne zacienione miejsce do spożywania posiłków lub sączenia chłodnych drinków. Zejście na plażę i do morza w najmniejszej odległości jakiej sobie można wymarzyć. Super pokoje pod względem wielkości jak wyposażenia i wyglądu, zawierające wszystko co potrzebne ( lodówka, duże lustra, sejf, biurko stołek ,szafa, ława na walizki, klimatyzacja indywidualna, balkon ze stolikiem i krzesłami oraz suszarką, duże i wygodne łóżka, w miarę duży telewizor LCD z mnogą ilością kanałów-jednak bez polskiego.) W pokojach jak i na całym obiekcie w miarę dobre WiFi ( co ciekawe -działające również na plaży).Łazienki czyste i nowoczesne zawierające wszystko co potrzeba-ciepła woda w całym zakresie nigdy nie brakująca. W restauracji jedzenie dobre w wystarczającym urozmaiceniu i ilości. Obsługa na bardzo wysokim poziomie interesująca się klientami gotowa na każdy zgłoszony problem ( którego nie było?). Dla mnie mogłyby być jedynie inne godziny serwowania posiłków-później śniadanie a wcześniej obiadokolacja, ale to indywidualna sprawa. Dodam jeszcze, że przy Hotelu jest wystarczający wielkościowo bezpłatny parking. Na koniec zapomniałbym o krytym basenie (z którego jednak nie korzystałem ze względu na ładną pogodę w czasie mego pobytu-więc tylko morze!). Reasumując jak dla mnie rewelacyjne miejsce i hotel dlatego byłam tam już drugi raz ,a jak będę miał możliwość to przyjadę ponownie. Dlatego zdecydowanie polecam to miejsce ten Hotel i RAINBOW gdzie wykupuję pobyt. POLECAM- Zbigniew M.
116171840
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem