Opinie o Nano

Kategoria lokalna 4

4.8/6
(194 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.1
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.3
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel Nano

    1+2 04.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Sam hotel bardzo czysty z bardzo pomocną obsługą, przyzwoitymi posiłkami i dosłownie o krok od morza. Polecam z czystym sumieniem! Super wycieczka do Mostaru. Proszę nie wykupować wycieczki Statkiem na Korculę, statek jest brudny, śmierdzący, bardzo długo płynie, a na widok podanego posiłku rybnego robi się niedobrze.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel Nano - Drvenik

    Piotr 04.10.2024

    Miejsce niesamowicie piękne, oferowane wycieczki w tym miejscu również bardzo atrakcyjne. Plaża jest minutę drogi z hotelu. Sklepy dość daleko (15min pieszo), ale jest jeden sklep zaraz obok hotelu, niestety dość drogi, jednak w końcówce sezonu można znaleźć w nim okazyjne wyprzedażowe ceny. W pobliżu plaży dostępne dodatkowe sporty rekreacyjne tj. SUP. Sama miejscowość Drvenik naprawdę cudowna. Jednak odradzam decydowania się na opcje Hotelu z wyżywieniem. Godziny Śniadań i Kolacji to jakiś nieśmieszny żart (Śniadania 7:30-9:00, Kolacja 19:00-20:30), w naszym przypadku, skutkowało to wstawaniem codziennie o 8:00, jak do pracy. Hotel oferuje wiele dodatkowych wycieczek, które zaczynają się od 8:00 lub 9:00, stąd tak wczesne godziny śniadań - nie przemyśleli jednak, co z osobami, które nie wybierały się na wszystkie możliwe wycieczki każdego dnia... Dodatkowo śniadania nie porywały jakoś bardzo, były nijakie, tak samo kolacja - oczywiście można się najeść, jedzenie nie było niedobre, ale zawsze sprawiało pewnego rodzaju zawód. Poza tym dość sporym minusem, samo miejsce wspominam bardzo dobrze, szczególnie polecam wybrać się na spacery to pobliskich miejscowości, do których prowadzą przybrzeżne ścieżki z pięknymi widokami. Po drodze można spotkać ogromną ilość słodkich kotów :3

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    pobyt wrzesień 2022

    Tomasz, --- 13.09.2022

    Hotel składa się z dwóch budynków, spaliśmy w nowym, oddalonym od ulicy z basenem, basen bez wody, pokoje nowe, dobrze wyposażone, czyste, internet słaby, ręczniki, worki na śmieci, kosmetyki wymieniane codziennie lub na życzenie, posiłki jak to w Chorwacji starali się żeby urozmaicać, godziny posiłków dziwne 7:30-9:00 i 19:00-21:00. Personel wesoły i uczynny, ceny a'la carta dość wysokie w stosunku do sąsiednich restauracyjek. Ogólnie pozytywnie polecam. We wrześniu średnia wieku w obiekcie i na plaży 65+

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    PATRYCJA, Poznań 10.08.2019

    W Hotelu Nano spędziliśmy tydzień, w pokoju 3* Pokój był schludny i ustawnie urządzony. W mojej ocenie niczego w nim nie brakowało. Klimatyzacja działała, pościel była czysta, pokój czysty. Widok z okna ok - na góry oraz sąsiednie budynki (w dalszej odległości). Standard jak na fotografiach. Minusem były ubogie śniadania - brak świeżego pieczywa i warzyw/owoców oraz niezmienne menu. Obiadokolacje za to bardzo dobre i bez zastrzeżeń. Pojawiały się i ryby i mięso a także warzywa i owoce. Dość zróżnicowane w ciągu naszego pobytu. Obsługa w kuchni bardzo miła i uczynna. Cieszyłam się na możliwość korzystania z basenu (jeden z kryteriów wyboru hotelu), jednak przez większość naszego pobytu basen był niedostępny dla gości hotelowych.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem