Kategoria lokalna: 3
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd udany, hotel ze względu na wyżywienie mocno średni
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel wychodzi chyba z założenia, że miejscówka wystarczy za wszystko! Będziemy wspominać bajkowe turkusy i szmaragdy morza, zielenie nadmorskich sosen i palm, majestat gór... Tyle tylko, że posiłki w hotelu bardzo słabej jakości, często z recyklingu, gotowe, z puszki, mrożone, prawdopodobnie mocno chemiczne, ponieważ wiele osób skarżyło się na problemy trawienne. Obsługa stara się mówić po polsku, jest grzeczna w taki trochę wyuczony sposób, ale można czasem spotkać się z arogancją przy najmniejszym zwróceniu uwagi. Kwestia tzw opłaty turystycznej w wysokości 10 kn za osobę/dzień jest co najmniej niejasna (nie było o niej mowy w momencie zawarcia umowy), zażądano jej w momencie prośby o zwrot dowodów osobistych (skanowanych!!!) w recepcji, tak jakby one stanowiły swoisty zastaw, fant do wykupienia. Nie otrzymaliśmy rachunku po opłaceniu opłaty turystycznej pomimo interwencji u rezydenrki, p. Ewy. P. Ewa zresztą we wszystkich sprawach była bardzo miła (jak nakazują kanony sztuki rezydeckiej), jednak była słabo poinformowana i wprowadzała turystów w błąd np w sprawie konieczności posiadania paszportu przy wjeździe na teren BiH. Generalnie w niczym nie pomagała. Sprzątanie praktycznie nie istniało (2 razy w tygodniu wyrzucane śmieci i wymiana ręczników). Wino bardzo słabe, bywało że nie do picia, espresso zdarzało się w dużych filiżankach (kelnerka oburzona po zwróceniu uwagi,nie powiedzieliśmy przecież, że chcemu mało kawy!). Jednym słowem miejsce baaardzo polecamy, natomiast obsługa hotelu musi się jeszcze wiele nauczyć (może z wyjątkiem zdecydowanie bardziej przyjaznej męskiej części obsługi)
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obiekt sam w sobie nie jest zły, typowy dla budżetowych wakacji, spokojna okolica, malutka miejscowość, kilka barów i restauracji, blisko do przystanku autobusowego, rezydent bardzo ok. Niestety na ogólną opinię wpływa kilka negatywnych elementów. Brak sprzątania w naszym pokoju, w ciągu tygodniowego pobytu raz wymienione ręczniki, sprzątanie polegało na wyniesieniu śmieci. Jedzenie średnie, maly wybór, deser to plaster arbuza, lub kupne sklepowe cieniutko pokrojone ciasto 😅
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W szczycie sezonu zamieszanie z pokojami (wersji bez widoku na morze nie polecam nikomu). Jedzenie mocno średnie. Plusem bliskość morza no i okolica.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w tym hotelu już po raz 3. Niestety na pewno był to już ostatni raz. Z roku na rok hotel coraz bardziej się rozpada. Jest brudniej, jedzenie na tym samym poziomie. Największym absurdem jest zamykana na klucz furtka. Na 2 osoby dostaliśmy 1 komplet kluczy, przez co kiedy się rozdzielaliśmy jedna z osób była uwięziona w hotelu albo poza nim. Znacznie skomplikowało nam to wakacje :/ + w dzień wyjazdu, kiedy mieliśmy przed sobą 14-15 godzinną podróż i chcieliśmy się wyspać (doba hotelowa do 10.00!!!) Sprzątaczki zaczęły sprzątać (w tym odkurzać!) o 6 rano... Chore! Kiedyś bardzo polecałam, a dzisiaj stanowczo odradzam.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel i obsługa OK. Ale rezydent fatalny i arogancki (maksymalnie negatywna ocena). Niech on będzie z Wami
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel super położony, baseny fajne, pokoje spoko, choć widać na nich ząb czasu. Na wyposażeniu nie ma suszarki i sejfu, a słuchawka prysznicowa jest zamontowana na wysokości bioder - to z minusów. Nikt tym nie zarządza. Basen miał być czynny 8-20, a 2 razy przed 7 obudziła nas pluskająca się rodzinka plus kilka razy po 20 z basenu korzystała miejscowa młodzież (w tym raz w ubraniach). Nie było komu zwrócić uwagi. Przez pierwszy tydzień klimatyzacja w hotelu nie chłodziła, bo 2 pokoje chciały mieć ustawione grzanie... Oczywiście nie można było im zaproponować dodatkowych okryć czy otwieranie okna w ciągu dnia, żeby się pokój nagrzał. Gdy ostatniego dnia nie było prądu w stołówce (z restauracją nie ma to nic wspólnego) nie podano nic do picia (poza mlekiem do płatków) "bo nie ma prądu" - znowu, brak zarządzania i zorganizowania chociażby głupich dzbanków z wodą. Jedzenie (z reguły 3 mięsa do wyboru i 3 dodatki) jest nakładane przez pana (jak na stołówce). Wino jest podawana w lampkach 0,2 choć w opisie przysługuje do posiłku 0,3. Na sali jest tylko 1 krzesełko do karmienia i to takie dla mniejszych dzieci (drobna dwulatka ledwo się mieści). Wiem, jak tam wyglądało jeszcze 3 lata temu, więc ten spadek jakości przy równoczesnym wzroście ceny zachęcił mnie do wylania żalów.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy z męzem w terminie od 23 -30 września 2025r Położenie hotelu bardzo korzystne. Niestety nie można tego powiedzieć o wyżywieniu . Przedstawiciele bura myślą ze goście nasycą sie samymi widokami. Przed wyjazdem czytałam opinie o w/w hotelu , juz z roku 2017 były złe opinie o wyżywieniu. Bieżące opinie z lipca i sierpnia 2025r tez wręcz złe o podawanym jedzeniu, Jednak nie chciałam wierzyć gdyż ludzie lubią narzekać i są przyzwyczajeni do dobrego jedzenia które w Dalmacji jest podawane Chorwacja słynie z dobrego , prostego smacznego domowego jedzenia . Takie opinie miałam od znajomych którzy byli niejednokrotnie na Bałkanach.Na wycieczkach spotykaliśmy innych uczestników z innych hoteli i wręcz zachwalali jedzenie w innych hotelach. Hotel nie posiada kuchni i przywożony jest catering, niestety posiłki obiady i kolacje zimne , przy wysokich temperaturach może nie muszą być ciepłe.? Wstyd dla Biura Rainbow, ze od 8 lat wspołpracuje z w/w hotelem i nic nie stara sie poprawić w tym zakresie . Myśle ze nie jestem jedna osoba która takie ma spostrzeżenia . Niski poziom nawet jajecznica i jajka sadzona potrafili przypalić. Desery w mikroskopijne ilości ,owoców żadnych , dodatki z jak warzywa wszystko z puszki soczewica , buraki , jakieś sałatki ze słoików . Raz było ciasto które w sklepie Tommy było w promocji i było podane . Brak papryki , bakłażanów czy cukini które są tanie i w większości hoteli serwowane. Mięso twarde z kościmi i nie było co zjeść Raz były paluszki rybne z mrozonki Nie jest ważna ilośc a jakość . Mam 70 lat i dużo podrózuję z mężem i taka sytuacja spotkała mnie pierwszy raz . Dobrze że korzystaliśmy z wycieczek fakultatywnych to mogliśmy spróbować dobrego jedzenia . Każdy kraj poznaje sie od kuchni. Teresa Sołtysiak .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przepięknie położony hotel w pierwszej lini brzegowej przy deptaku,obsługa miła i pomocna.Miejscowość Gradac to urokliwe miasteczko przy deptaku są restauracje,sklepy i piekarnie. Dobra baza wypadowa do zwiedzania Chorwacji i sąsiadów.Przepiękne krajobrazy z plazy widok na wyspy .To by było na tyle z +.Hotelowe pokoje znajdują się w dwóch budynkach, jednym wyremontowanym przy basenach i część starsza bez basenów w tych pokojach tylko ma sens pobyt z balkonem.na plus pokoje są regularnie sprzątane.a z balkonów widok na morze i deptak.Kierownictwo hotelu chyba oszczędza na turystach z Polski, skoro jak byliśmy w większości to jedzenie było wręcz ochydne,a( trudno nazwać spieczony kapiący tłuszczem boczek mięsem czy też zupy bez smaku.....) jak pojawili się zagraniczni turyści z Niemiec to się poprawiło,co nię znaczy że było dobre.To był mój pierwszy pobyt w Chorwacji,ten hotel z powodu wyżywienia nie zachęcił mnie do ponownego przyjazdu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Położenie hotelu rekompensuje pewne niedogodności, niestety największy problem to jedzenie. Żywieniowy koszmar! Przesolone, przesuszone, bez smaku, rozgotowane i kompletny brak owoców. Desery po kolacji to np. rolada lodowa, ale plaster o grubości bibuły, albo suche i obrzydliwe słodkie ciastko z marketu. Monotonnie i ohydnie.