Opinie o Tryp Lisboa Caparica Mar

Kategoria lokalna 4

4.7/6
(109 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.9
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.4
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.9
Wyżywienie
3.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    tryp lisboa caparica mar

    beata 14.08.2019

    ogólne wrażenie dobre, słabością jest konieczność opuszczenia pokoju do godziny 12, przy nocnym odlocie z lotniska

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Costa da Caparica i Wybrzeże Lizbońskie

    M. 09.07.2018

    Bliskość pięknej plaży, oceanu i Lizbony to podstawowe atuty tego miejsca. Idealna lokalizacja do połączenia odpoczynku ze zwiedzaniem.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    Costa de Caparica lipiec 2018

    Ola 01.08.2018

    Świetna lokalizacja hotelu jako bazy do odpoczynku i wypadowej chociaż miejscowość nieco zaniedbana i lata świetności raczej ma za sobą... Komunikacja z Lizboną i innymi miejscowościami super. Wynajem auta nieco drogi. Hotel jest bardzo przyzwoity i czysty, niestety wyżywienie jest nieporozumieniem... Na śniadaniu w formie bufetu zadziwia całkowity brak świeżych warzyw i jajecznica z proszku... Obiadokolacje bardzo rozczarowują. Obsługa sprząta stoliki i zabiera jedzenie o 21.30 mimo, że oficjalnie obiadokolacje są dostępne do 22.00. Niemniej dla wymagających są knajpki zlokalizowane blisko hotelu. Duży minus dla biura podróży za całkowicie chaotyczny i niezrozumiały system przydziału miejsc w samolocie linii wizzair (biorąc pod uwagę fakt, że miejsc nie można wcześniej zarezerwować, nawet za opłatą). Nie ma logiki w tym, że 5letnie dziecko jest rozdzielane z rodzicami a rodzice podróżujący z kilkunastoletnim dzieckiem siedzą w jednym rzędzie. Pracownicy linii rozkładają ręce, że nie mogą nic z tym zrobić bo miejsca zostały przydzielone 'automatycznie' więc po boardingu jest chaos związany z zamianą miejsc. Minus również za organizację check-in w Lizbonie - rodziny z małymi dziećmi stały w kolejce ponad godzinę z zaspanymi dziećmi a na niskobudżetowym terminalu nie ma nawet miejsc siedzących - wystarczyłoby gdyby pani rezydentka poprosiła pozostałych uczestników aby takie rodziny były obsłużone w pierwszej kolejności. Po zasugerowaniu takiego rozwiązania odpowiedziała ' sama Pani widzi jak to idzie' (?).

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    umiarkowanie udane wakacje

    Piotr, Kraków 14.08.2019

    Największą zaletą hotelu jest jego lokalizacja. Niestety najlepsze pokoje i kuchnia nie dla Polaków.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem