Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jest nowoczesny, czysty, położony w atrakcyjnej lokalizacji dobrze skomunikowanej z centrum Lizbony. Blisko plaży z szerokim deptakiem oraz wszystkimi potrzebnymi restauracjami i sklepami. Minusy oferty to; - słaby wybór dań obiadokolacji. Sałatki i makarony są wykonane z przypadkowych produktów, które zostają z innych posiłków. Wybór jest bardzo ograniczony. Dania są niedoprawione i smakują jak w szkolnej stołówce. Myśle, ze niski standard obiadokolacji wynika z faktu, ze jedzą je tylko klienci Rainbow - Polacy ( dania są niskobudżetowe) w przeciwieństwie do śniadania serwowane wszystkim gościom hotelowym które jest smaczne. - kelnerzy na obiadokolacji nie pozwalają zajmować wolnych stolików, a wręcz natarczywie wskazują miejsca przy innych stolikach już zajętych gdzie pozostało jedno lub dwa miejsca, by ograniczyć sprzątanie stolików do minimum. Bardzo słabo w 4- gwiazdkowym hotelu gdzie człowiek nie chce się wiecznie przepychać i tłumaczyć ze ma męża lub znajomych i chcemy zjeść razem. - na zdjęciach hotelu pokazany jest piękny taras, który jednak był zawsze zamknięty. Na prośbę gości na ostatnie dwa dni został otwarty. plusy: - ogromny profesionalizm i pomoc Pani Rezydent
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przebywaliśmy w tym hotelu w dniach 28.05 - 11.06.2017 - pobyt wypoczynkowy. Ogólne wrażenie - pozytywne. Pokój nr 625 na 6-tym piętrze z balkonem i wspaniałym widokiem na plażę i ocean (widać Lizbonę) - serdecznie polecam. Pokój odmalowany, codziennie "sprzątany", skromnie umeblowany z dużym płaskim tv bez polskich kanałów. Obsługa recepcji profesjonalna, uprzejma, z dobrą znajomością jęz. angielskiego.Obie rezydentki p.p.Agnieszka i Paulina - bez zarzutu. Wycieczki fakultatywne stosunkowo drogie. Z powodu braku chętnych nie doszła do skutku wycieczka do Lizbony. Wycieczka do Sintry i Capo da Roca - warto zobaczyć. Do Lizbony trzeba pojechać koniecznie - najłatwiej autobusami liniowymi - jest tanio - rezydentki doradzą.W Lizbonie warto wykupić bilet na tzw. Yellow Bus za 20 EU ważny dobę, za co zwiedzimy odkrytym autobusem "trasę niebieską" - wieża Belem, klasztor Hieronimitów i pomnik Odkrywców (bez wysiadania), trasę "czerwoną" dzielnica Oriente oraz przejazd słynnym tramwajem 28. Wyżywienie - śniadania typowo hotelowe kontynentalne bez szaleństwa, natomiast tzw. obiadokolacje to porażka. Zawsze zupa "przecierana" jak dla niemowląt, do tego do wyboru kawałek mięsa (bardzo twarda wołowina}, ryż, makaron, kawałek ryby (podobno dorsz), 1x w tygdniu ubite ziemniaki; całość bez smaku i trudno przyprawić. Do obiadokolacji 1 butelka wina białego lub czerwonego i 1l butelka wody na 4 osoby, Na deser ciasta kremowe i owoce(pomarańcze, jabłka, winogrona). Generalnie - jedzenie niesmaczne, wręcz mdłe - może taka jest kuchnia portugalska albo tacy kucharze! Caparica - mała miejscowość pięknie położona nad cudowną plażą - raj dla serferów.Dużo sklepików z pamiątkami, barów i kawiarni (kawa doskonała brazylijska). Zakupy - polecam galerię Forum Almada (wszystkie znane marki; tania odzież w sklepie Primark; artykuły spożywcze w Jumbo) dojazd autobusem podmiejskim 15 min, Brak lokalu z muzyką fado. Basen hotelowy: niezbyt duży od 0,45 d0 2,0m głębokości, Ustawiono nowe leżaki ratanowe z materacami - 75 kpl., lecz do nich tylko 10 parasoli przeciwsłonecznych, więc codziennie są scysje. Słońce bardzo szybko opala, a raczej przypala.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Moim zdaniem hotel nie zasługule na 4 gwiazdki.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
położenie hotelu w Caparica jest bardzo dobrym miejscem do wypadów do LIzbony-bardzo dobre położenie. Problem w hotelu to ilość wind (trzy) których brakowało szczególnie w czasie posiłków i w momentach zmiany gości(stołówka jest na 8 piętrze) .Pokoje standardowe podobno niedawno remontowane choć widać już wiele niedociągnięć które można usunąć w trakcie zimy kiedy obłożenie jest mniejsze . Plaża blisko ,szeroka z możliwościa skorzystania z płatnej jak i bez problemu z pozostałej dostępnej.Na plaży przy hotelu ratownik.