Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Świetna lokalizacja hotelu jako bazy do odpoczynku i wypadowej chociaż miejscowość nieco zaniedbana i lata świetności raczej ma za sobą... Komunikacja z Lizboną i innymi miejscowościami super. Wynajem auta nieco drogi. Hotel jest bardzo przyzwoity i czysty, niestety wyżywienie jest nieporozumieniem... Na śniadaniu w formie bufetu zadziwia całkowity brak świeżych warzyw i jajecznica z proszku... Obiadokolacje bardzo rozczarowują. Obsługa sprząta stoliki i zabiera jedzenie o 21.30 mimo, że oficjalnie obiadokolacje są dostępne do 22.00. Niemniej dla wymagających są knajpki zlokalizowane blisko hotelu. Duży minus dla biura podróży za całkowicie chaotyczny i niezrozumiały system przydziału miejsc w samolocie linii wizzair (biorąc pod uwagę fakt, że miejsc nie można wcześniej zarezerwować, nawet za opłatą). Nie ma logiki w tym, że 5letnie dziecko jest rozdzielane z rodzicami a rodzice podróżujący z kilkunastoletnim dzieckiem siedzą w jednym rzędzie. Pracownicy linii rozkładają ręce, że nie mogą nic z tym zrobić bo miejsca zostały przydzielone 'automatycznie' więc po boardingu jest chaos związany z zamianą miejsc. Minus również za organizację check-in w Lizbonie - rodziny z małymi dziećmi stały w kolejce ponad godzinę z zaspanymi dziećmi a na niskobudżetowym terminalu nie ma nawet miejsc siedzących - wystarczyłoby gdyby pani rezydentka poprosiła pozostałych uczestników aby takie rodziny były obsłużone w pierwszej kolejności. Po zasugerowaniu takiego rozwiązania odpowiedziała ' sama Pani widzi jak to idzie' (?).
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Największą zaletą hotelu jest jego lokalizacja. Niestety najlepsze pokoje i kuchnia nie dla Polaków.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Położenie hotelu doskonałe. Z restauracji na ostatnim piętrze, piękny widok na miasto i ocean. Ładny taras widokowy. Niewielki basen hotelowy, ale doskonałe miejsce na wypoczynek na leżakach. Obsługa bez zarzutu. Jedzenie "nie powalające", tyle, żeby nie być głodnym. W pobliżu doskonałe restauracyjki, niektóre rewelacyjne i niedrogie. Niektóre występy animacyjne zapowiadane, po prostu się nie odbyły i nikt nie potrafił wyjaśnić dlaczego.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zasługuje na dobre trzy gwiazdki, ale na pewno nie na cztery. Pokoje bardzo przeciętnie wyposażone . W pokoju nie było ani czajnika, ani nawet jednej szklanki. Nowa podłoga z paneli kłóciła się ze starymi obdrapanymi meblami. Polacy w większości kwaterowani są na pierwszym piętrze od ulicy, gdzie widoki są najgorsze. My mieliśmy widok na starą ruderę. Jedzenie na cztery z minusem, ryby niesmaczne
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo ładny i czysty. pokoje przestronne, dobrze wyposażone codziennie sprzątane. Hotelowy basen jak i inne atrakcje typu siłownia i strefa spa na wysokim poziomie. Obsługa mila i pomocna zwłaszcza Rezydentka poprostu 10/10. Jeśli chodzi o jedzenie to jest dramat. Śniadanie codziennie te same bez urozmaicenia. Kolacja wybór dwóch dań w większości nie do zjedzenia(żylaste miesa , okropne ryby).
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Miejscowość typowo wakacyjna.Hotel OK, obsługa dyskretna. Plaża piękna . Brak zieleni - całkowity ! Wszechobecny upał. Promenada nadmorska cały czas w pełnym słońcu. Wspaniałe przypływy i odpływy oceanu. Spacery w zasadzie wczesnym rankiem i późnym popołudniem i wieczorami ze pięknymi zachodami słońca. Lizbona niekoniecznie ładna, a i wyobrażałam ją sobie inaczej . Trochę mnie zawiodła. Rezydentka kompetentna, mocno starająca się pomóc w każdej sytuacji. Brak jakichkolwiek animacji. Ogólnie nudnie. Wyżywienie bardzo monotonne , praktycznie cały czas to samo. Odczułam jako dyskryminację stół dla klientów Rainbow i te 10 czy 12 osób przy jednym stole. Trudno doprosić się o wino. Duża różnica w obsłudze kelnerskiej i menu między restauracją górną dla klientów Rainbow, a dolną dla tzw "lepszego sortu ". Wyjazd fajny, zobaczyłam to co chciałam, ale już tam nie wróce.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Super miejsce. Ocean zimny co powoduje spokój i brak milusińskich.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
dużym plusem jest położenie hotelu nad oceanem w niewielkiej miejscowości ,dojazd do Lizbony zajmował około 40 minut (autobus + prom ) lub jednym autobusem . Śniadania wystarczające ,duży wybór ale codziennie to samo ,kolacje urozmaicone ,napoje alkoholowe dodatkowe to piwo i wina podawane do godziny 22. W miasteczku dużo knajpeczek ,deptak ze stoiskami pamiątek .W sobotę i niedzielę miasteczko zapełniało się turystami -do miasteczka zjeżdżają się tłumy na plażę. W hotelu wieczorami animatorzy starająsię rozbawiać (muzyka na żywo, karaoke).Polecam wycieczkę fakultatywną do Fatimy i indywidualny wyjazd wieczorem do Lizbony- ostatni autobus powrotny ok 23 .
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W sumie hotel dobry, zapewnia podstawowe potrzeby, pokoje codziennie sprzątane, jedzenie raczej dla mało wymagających ale smaczne, ładny taras przy restauracji, gdzie można było wypić po śniadaniu czy kolacji kawkę lub winko :), w restauracji miła obsługa. Hotel pięknie położony, po drugiej stronie przepiękna szeroka plaża, blisko do przystanków komunikacji miejskiej, taki też niedrogie. Miła, spokojna okolica. Wspaniale wypoczęliśmy i zrealizowaliśmy cel wyjazdu - Lizbonę zwiedziliśmy wzdłuż i wszerz. Niedaleko od hotelu wspaniała, kameralna, rodzinna restauracja z przepysznym jedzonkiem - "Restaurante Transmontana", głównie ryby i owoce morza przygotowane przez seniorkę rodziny z dużą ilością świeżych ziół. Pycha!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie ok:)