Kategoria lokalna: 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przeglądając oferty zwróćcie uwagę na lokalizację hoteli. Wiele z nich położonych jest z dala od brzegu i po środku niczego. Daleko do miasteczek, restauracji i sklepów. Nawet jeśli podana jest informacja że do morza jest zaledwie kilka kilometrów, to albo brzeg jest zagospodarowany przez inny hotel, albo linia brzegowa jest zarośnięta, tak czy siak pozostaje jazda samochodem na plażę. Manolya znajduje się przy samej zatoce. Z hotelowego tarasu, schodzi się na basen, a następnie na niższe tarasy, skąd bezpośrednio można zejść już do zatoki morskiej. To rewelacyjne rozwiązanie szczególnie w dni upalne. Można poczuć chłodniejsze powietrze z nad morza, czego nie da się doświadczyć w głębi lądu. Mieszkaliśmy na I piętrze w pokoju z balkonem i widokiem na morze. Pokój ładny, urządzony bardzo funkcjonalnie, sprzątany codziennie. Łazienka przestronna i czysta, codziennie wymieniane ręczniki, mydła, szampony i odżywki. Śniadania są rewelacyjne. Do dyspozycji gości są różne rodzaje serów białych i żółtych, pieczone ziemniaczki. Warzywa surowe i pieczone na grillu. Omlety i naleśniki a do nich mnóstwo syropów do wyboru (wiśniowe , pomarańczowe). Fantastyczne owoce surowe (melony i arbuzy) a także suszone i kandyzowane (figi, kiwi, imbir). Wybór ogromny, bez kolejek i przepychania. Basen sporych rozmiarów, w około nie brakuje leżaków, które można zająć o dowolnej porze dnia. Tuz obok basenu, w tym samym budynku co hotel, mieści się szkoła nurkowa Padi (dobre opinie na Tripadvisor)i. Tuż obok hotelu znajduje się kilka sklepów i resturacji. Polecam wyśmienitą i niedrogą restaurację Sea Point z daniami z baraniny i ryb. Pyszne dania w rozsądnej cenie. Warto spróbować lokalnej kuchni w Lapta. W hotelu można i wynająć samochód (30eur + ubezp za dzień) i zabrać nim cała rodzinę. Opłaca się bardziej niż płacić 50 eur od osoby za organizowane wycieczki. Warto wpaść do portu w Kyrenii, zwiedzić Nikozję i Famagustę. Hotel Manolya to piękne, a przede wszystkim spokojne miejsce bezpośrednio nad morzem. Idealne na odpoczynek. Południowa część rzeczywiście jest już bardziej europejska, zoganizowana i krzykliwa. Północna to oaza spokoju, zieleni idealna na odpoczynek. Urocza. POLECAM
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przyjazny hotel (czysty z bardzo dobrą pomocną obsługą dbającą o klientów). Wyżywienie różnorodne i b. smaczne (każdy coś dla siebie wybierze). Bardzo dobra infrastruktura wypoczynkowa (basen z zejściem po schodkach -ok.10 stopni do morza). Polecam.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kameralny hotel jest miejscem dla ludzi szukających spokoju, z dala od zglełku all inclusive . To jest oczywiście wrażenie wrześniowe, być może w lipcu i sierpniu jest inaczej. Mieliśmy duży pokój z oknami na dwie strony świata, oba okna z widokiem na morze, pościel i ręczniki zmieniane codziennie. Śniadania bardzo obfite i smaczne. Kolacje z karty, która jest na tyle pojemna, że codziennie przez tydzień można jeść inne danie, ale zdecydowanie lepiej jest chodzić na kolacje do wielu pobliskich restauracji, których stoliki "wiszą" nad morzem. Hotel położony nad samym morzem, do morza schodzi się po schodach. Kto woli basen, może pływać lub siedzieć w jacuzzi. W holu między recepcją i restauracją są regały z mnóstwem książek do czytania na leżaku w czasie opalania. Kto pragnie zgiełku i tłoku kurortu, ten wsiada do tureckiej taksówki (minibusik) przed hotelem i za 4 złote w pół godziny jest w Kyrenii. Jedynym mankamentem jest transport z lotniska/na lotnisko, z uwagi na niespodziewane dwugodzinne kolejki na granicy, co powoduje, że dojazd z lotniska do hotelu może być dłuższy niż lot z Polski na Cypr. No i jeżeli ktoś musi mieć na urlopie telewizję, to w tym hotelu można oglądać tylko po turecku, a po angielsku jest też tylko turecka (1 kanał informacyjny).
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel super, wyżywienie bardzo dobre, obsługa pomocna i uprzejma. Samo miejsce w pobliżu starówki, w bliskiej odległości od morza i centrum Małej Plaży jest fantastycznym miejscem na samodzielne wypady i zwiedzanie.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Położenie hotelu z basenem przy samym brzegu morza sprawiło bardzo pozytywne odczucie . Niestety brak zainteresowania uczestnikami pobytu ze strony miejscowego rezydenta Rainbowa, gdyż odbyły się tylko dwie informacje w telefonie na WhatsApp: 1/ po 3 dniach pobytu- to ja rezydent, 2/ 2 dni przed wyjazdem - plan wyjazdu/wylotu.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt udany, pokój w hotelu taki sobie. Dobre wyżywienie, niedrogo.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niewielki ,rodzinny hotel,miła atmosfera,koty i psy sa nieodłącznym elementem tego obiektu co sprzyja wrażeniu sielskości i wywołuje uśmiech u gości,obsługa bardzo miła i pomocna,zakwaterowano mnie zaraz z rana i poczęstowano śniadaniem,mimo ze doba hotelowa rozpoczyna się dopiero od 14, codziennie sprzątanie i zmiana ręczników,w pokoju lodówka i dzbanek z herbatą i kawą,widok na morze z każdego pokoju,niewątpliwym atutem jest prywatna zatoczka i zejście wprost do morza z platformy na której sa rozłożone leżaki,bardzo czysty basen,blisko hotelu mini market,wiele restauracji w pobliżu ale w hotelowej restauracji znakomicie przyrządzano baraninę i kalmary,łatwa komunikacja z Kyrenią- wystarczy wejść przed hotel!zatrzymać busa i pojechać około 20 minut do tego pięknego miasta,polecam też wycieczki z polskojęzycznym pilotem- pania Wioletą,która wspaniale opowiada o historii i teraźniejszości Cypru
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po przyjeździe zostaliśmy zakwaterowani w pokoju na parterze, w którym łazienka wyglądała tak jakby przed chwilą wyszła z niej ekipa któa nie dokończyła remontu. Nie było również zapowiadanego w ofercie ani balkonu ani tarasu. Nasza interwencja spowodowała, że zostaliśmy po dwóch dniach przeniesieni do dwupoziomowego pokoju na czwartym piętrze z bocznym widokiem na morze.Ogólnie hotel bardzo sympatyczny. Śniadania poprawne jak na trzy gwiazdki. Na miejscu w hotelu można wynająć samochów w umiarkowanej cenie. Na samochód dostaliśmy dodatkowy rabat.. Ponieważ w ofercie są tylko śniadania dlatego też konieczne jest zjedzenie lunchu oraz kolacji z tym nie ma najmniejszego kłopotu lunch można zjeśc na miejscu w hotelu a kolację w okolicznych licznych restauracjach szczególnie godne polecenia są Silver Rock oraz Calamari. Serwowane tam posiłki są przepyszne i niesamowicie obfite. Ryby świeże i i genialnie zrobione obsługa czeka w wejściu żeby przywitac uścicskiem dłoni kolejnego klienta.Ponadto w najbliższej okolicy hotelu jest kilka sklepików wktórych można zrobić podstawowe zakupy.Ogólnie polecam zarówno ten hotel jak i Cypr Pólnocny. Mam wilką nadzieję, że jeszcze kiedyś tam pojadę.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu Manolya w Lapcie koło Kyreni ogólnie trzeba zaliczyć do udanych. Aby podjąć decyzję o wyborze tego hotelu należy jednak wziąć pod uwagę kilka aspektów. ZALETY: - z każdego pokoju jest widok na morze, z bocznych także na przepiękne góry, -mimo że z hotelu nie ma bezpośredniego zejścia na mini plażę, to jednak jest wielki taras z leżakami i parasolami; zatem na tarasie można doświadczyć morskiej bryzy, - do dyspozycji jest basen z trzeba brodzikami (w których można posiedzieć lub w których bawią się dzieci), - jest zewnętrze jacuzzi, - na tarasie są hamaki, z których wieczorem można bez problemów obserwować gwiazdy, - taras restauracji jest umiejscowiony tak, że można z niego obserwować gwiazdy, - na przeciwko hotelu jest mała apteka, - 5 minut od hotelu jest mały sklepik (sprzedawca czasami podwaja liczę sprzedanych produktów, ale po krótkiej rozmowie zwraca pieniędzy), -przy ulicy znajduje się kilka restauracji, w jednej z nich chyba codziennie odbywa się karaoke, - bilard na terenie hotelu, - spod hotelu można dojechać busikiem do Kyreni (płatność tylko w lirach), - w pokojach jest klimatyzacja, - pokoje sprzątane codziennie (chyba że zgłosi się, że się nie chce), - sprzątane są sprzęty o powierzenie używane, na lampach ewidentnie jest długo niesprzątany kurz, -niektóre pokoje są odnowione, a w niektórych pewne elementy wymagałyby wymiany, - w pokoju jest czajnik, filiżanki i lodówka, w której są płatne produkty, - miła i pomocna obsługa, szczególnie Pani sprzątająca, - pokoje z balkonami, - zakaz palenia w hotelu, -wygodne łóżka, - różnorodne śniadania (świeże, lokalne produkty). WADY: - SZWEDZKI STÓŁ: mimo że zamówiłam kolacje na cały pobyt w ramach bufetu szwedzkiego- odbył nie on tylko 2-3 razy na 11 dni w związku z małym zainteresowaniem; dowiedziałam się, że mogę zamówić z karty przystawkę i danie główne; niestety okazało się, że przystawki sa zawsze takie same... i nawet, jeśli ktoś zamawia jakąkolwiek potrawę, dostaję takie przystawki gratis; mogłam zamówić potrawę do 18 euro, za potrawę za 20 euro, miałam dopłacić 5 euro; niestety straciłam nawet połowę kwoty, którą zapłaciłam za kolację, ponieważ średnio danie, które wybierałam z karty kosztowało 12 euro, nie wliczając w to napojów; podczas szwedzkiego stołu do wyboru był tez mini deser i owoce, podczas zamawiania z karty kelner rzadko je donosił; - WYCIECZKI FAKULTATYWNE: niestety w hotelu byłam jedyną Polką z Rainbow i inni podróżni byli w hotelach położonych dużo dalej ode mnie, w związku z tym... nie mogłam korzystać z wycieczek fakultatywnych, mimo że biuro oferuje je na swoich stronach; ostatecznie pojechałam z lokalnego biura z klientami także Rainbow (o jednej wycieczce poinformował mnie Pan rezydent, o drugiej już nie); jednak na początku byłam pytana, czy wykupiłam wycieczki w panelu klienta, podejrzewam, że gdybym to zrobiła, to musieliby po mnie przyjechać....przykra sytuacja, szczególnie dla jednej osoby - jedzenie mimo że było świeże i smacznie, jednak totalnie nieprzyprawione, nawet potrawy z curry nie zaborczo miały smak; podobno to typowe dla cypryjskich potraw, ale znajomi za to chwalili restauracje Chill nieopodl, -na tarasie z leżakami goście (głównie Turcy i Rosjanie) palą papierosy, - ruch lewostronny, samochody wypożyczają na minimum trzy dni, - saszetki z kawą rozpuszczalną i torebki z herbatą, jak się okazuje przy wymeldowaniu, są płatne 2 euro (wcześniej brak informacji; nie są to duże koszta, ale praktyka dziwna i raczej obca w polskich hotelach), - kurs wymiany euro na liry w hotelu...nie opłaca się, - jeśli w sklepie płaci się euro, to sklepikarz wydaje liry po kursie niekorzystnym dla nas, ale lepszym niż w hotelu, - lipiec to temperatura 37-42 stopnie w cieniu (dlatego do 19.30 można wytrzymać tyko blisko morza albo w pokoju z klimatyzacją); w nocy temperatura t 27-30 stopni - hotel położony blisko drogi ze sporym ruchem, - pokoje z widokiem na stronę wschodnią - niestety wieczorem cieżko otworzyć okno balkonowe, by zrobić przewiew - klimatyzatory od restauracji głośno pracują; leci także zapach smażenia z restauracji obok, - nie wszyscy z obsługi umieją mówić po angielsku, -jeśli powrót czy wycieczka jest przed godzinami rozpoczęcia się śniadań, warto zgłosić prośbę o lunchbox w recepcji, kelner (mimo że przemiły0 dwukrotnie o mnie zapomniał.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Remont w hotelu Brak płytek wystające kable przy basenie Brak informacji ze strony biura o prowadzonym remoncie Obsługa hotelu miła posiłki dobre