Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Duży plus dla naszego przewodnika Anetki. Wspaniali przewodnicy lokalni. Przy awarii klimatyzacji w autokarze - sprawna wymiana autokaru dnia następnego. Zabrakło mi zwiedzania Malagi, w której byliśmy przecież dwukrotnie. Poza tym plan wycieczek super - jeżeli miałabym sie przyczepić to 600 km dla mnie w autokarze to zbyt duża odległość. Zalecam trochę lepsze hotele, w szczególności wymianę tego pod Barceloną. Przy dwóch obiadokolacjach nie podano nawet szklaneczki wody - gdzie przy takich upałach nawet psu w misce uzupełnia się darmową wodę :). Przy innych było i wino i woda w cenie. Z biurem podróży Rainbow wybiorę się na pewno jeszcze nie raz.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
to znaczy faktyczne spełnienie marzenia o poznaniu Hiszpanii. Lecz też nie zachłyśnięcie się tym w niej pobytem. Bardzo żałuję, że nie ma oferty dłuższej, która pozwoliłaby na pokojniejsze a tym samym bardziej komfortowe zwiedzanie.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na wycieczkę z Rainbow Tours skusiłem się po opiniach znalezionych w internecie oraz z relacji znajomych którzy byli z Rainbow. Jeżeli chodzi o program zwiedzania, wiedzę pilota wycieczki p. Kamila to nie mam najmniejszych zastrzeżeń i gorąco polecam innym urlopowiczom. Faktem jest ,że 3000 km w 8 dni jest wyczerpujące ale jak się chce zobaczyć Hiszpanie to warto "pocierpieć". Ze strony organizatora wystąpiły niedociągnięcia, które chciałbym opisać a Rainbow Tours może wyciągnie wnioski i ulepszy kolejny objazd. AUTOKAR-jak się okazało przy odjeździe z pierwszego hotelu , przyjechał inny kierowca z innym autokarem i zamiast wygodnego pojazdu musieliśmy niestety cisnąc się pomiędzy krzesłami. Za to na imprezy fakultatywne -w innych miastach były podstawiane wygodne , przestronne autokary. Za to niestety minus. Również prawie 2 dni sygnalizowaliśmy kierowcy i pilotowi awarię klimatyzacji w autokarze. Przy 42C, które wtedy panowały jazda bez klimatyzacji jest niemożliwa. Dopiero w Madrycie , problem ten został usunięty. To stanowczo za późno. Za to duży minus -kolejny. Śniadania w 2 hotelach-chyba pod Madrytem i pod Barceloną były nad wyraz skromne-crossant i porcyjka dżemu plus sok. Za to dla grup Niemców śniadanie jak się patrzy. Ja i moja rodzina(ale i zapewne inni uczestnicy) chętnie dopłaci te kilkadziesiąt złotych dodatkowo do wycieczki aby zjeść po ludzku. Jeden z hoteli chyba pod Granadą był zupełnie nie do przyjęcia, przez nie działajacą klimatyzację w wszystkich pokojach. Pilot tez sugerował ,że chyba zrezygnują z niego -ale czemu nie zrobiono tego wcześniej. Zapewne takie krytyczne głosy były tez wcześniej. W trakcie naszego objazdu była fala upałow tak 40C i więcej, zatem dobry sen i regeneracja w nocy to mus i obowiązek dla organizatora. Jak pisałem wcześniej -trasa, zwiedzanie, poziom merytoryczny pilota i miejscowych przewodników na wysokim poziomie , być może z wyjątkiem zwiedzania Barcelony -przewodnik Czeszka , która słabo mówiła po polsku z wyraźnym czeskim akcentem, trudnym do zrozumienia. Mimo posiadania systemu Tour Guide zrozumiałem może 60%.Panowie i Panie Organizatorzy-znajdzcie w Barcelonie Polaka lub Polkę do polskich grup- na pewno się ktoś będzie i satysfakcja będzie gwarantowana.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
mielismy zastrzeżenia dotyczące bezpośrednio do PRACY Biura- przy rezerwacji miejsc w autokarzy- biuro nie ogarnia tego zagadnienia!!!