0.5/6
Hotel Mareno w Hurghadzie który nam przydzielono na miejscu odbiegał od standardu 1 gwiazdki ( pleśń w pokojach, śmierdzący zgnieliza ścian prysznic , beszczelna obsługa hotelowa żerująca za wszystko napiwkami, siedzącą non stop na recepcji na telefonach komorkowaych. All inclusive - który wygląda w ten sposób że jedzenie było porcjowane, nie można było sobie nabrać np: mięsa wg własnego uznania. Hotel był wybrany przez biuro Rainbow który miał pokrywać standardy to funkcjonowania podczas wypoczynku. Jednym słowem jedną wielka porażka !!!
Aneta Krystyna, --- - 12.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024
19/19 uznało opinię za pomocną
0.5/6
Hotel Moreno nie spełnia żadnych oczekiwań turysty. Brud , jaszurki i robastwo na porządku dziennym. Posiłki poniżej krytyki. Obsługa beznadziejna.
Aleksander, --- - 21.11.2024 | Termin pobytu: październik 2024
8/8 uznało opinię za pomocną