Opinie o Egipt - Hurghada Holiday Tour, Cleopatra Luxury Resort Makadi Bay

5.3/6
(494 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Intensywność programu
4.8
Obsługa hotelowa
5.7
Pilot
5.1
Plaża
5.5
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.4
Program wycieczki
5.0
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.5
Transport
5.3
Wyżywienie
5.2
Zakwaterowanie
4.8
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Niby wszystko super, a niesmak pozostał

    JOLANTA, jaworzyna slaska 23.11.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    Ogólnie wycieczka bardzo dobrze zorganizowana: wszystkie wyjazdy tak jak w planie, zawsze polskojeżyczny opiekun, wszystko jak w zegarku. Wycieczka do Luksoru wspaniała, organizacyjnie na 6. Niesmak pozostał ponieważ opłata pakietowa za wycieczkę objazdową(czyli za lokalnych przewodników, napiwki itp) dla mojej rodziny (2+1) wyniosła 409$ i była wyższa niż cena wycieczek u rezydenta w ofercie dla osób, które przyjechały tylko na wypoczynek - pakiet tych samych wycieczek można było kupić za 125$ za osobe dorosłą! a napiwki dla przewodniów i kierowców i tak oczywiście płaciliśmy:) Także finansowo absolutnie niekorzystnie! Pozdrawiam

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Objazd z Hurghady

    Karolina, Bytom 03.04.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    Zakwaterowanie w hotelu powyżej naszych oczekiwań. Hotel AMC dość wysoki standard, czysto, jedzenie przyzwoite, napoje/drinki średnie. Plan wycieczki spoko, realizacja planu, punktualność itp w normie:) z minusów to dopłata to wycieczek przewyższa cenę tych wycieczek gdyby je kupić bez opcji objazdu o dobre 30 dolarów, jeśli dobrze pamiętam. Więc w sumie kupujemy sam hotel, a za objazd i tak płacimy dodatkowo. Przewodnicy-egipcjanie, sympatyczni, mają dużą wiedzę, ale też niestety często mijają się z prawdą i kręcą na nas jakieś swoje dodatkowe biznesy :) (przykład: informują, że do punktu widokowego pod piramidami można dojechać jedynie wielbłądem, bo to daleko, aż 3 km, a sami zaszliśmy tam pieszo w 7 minut :)) Ogólnie wyjazd oceniam pozytywnie, bo wiedziałam na co się piszę:)

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    Egipt, Hurghada : 4-11.08.22

    Michał, Ostrowiec Świętokrzyski 14.08.2022

    Zacznijmy od miejsca wylądowania 4.08. Po wylądowaniu pracownicy Rainbow pobierali 27$ za Visę na wjazd do Egiptu, koszt takiej Visy w innym miejscu na tym samym Lotnisku to 25$. Pobyt w hotelu: niestety dostaliśmy pokój w niszczejącym budynku hotelu Paradise Abu Suma na trzecim piętrze bez windy. Moja partnerka z którą byłem ma problemy ze stawami. Po zgłoszeniu problemu, po 2-3 dniach dostaliśmy zakwaterowanie na parterze w osobnym budynku (coś w rodzaju domków jednorodzinnych piętrowych jak i parterowych z pokojami). Niemcy, miejscowi i inne narodowości z miejsca były kierowane do tych lepszych pokojów na dole. Mam wrażenie, że Polacy są dyskryminowani w tym kraju. Pracownicy hotelu na każdym kroku chcą dolara za cokolwiek co by nie zrobili i co należy do ich obowiązków - przykład: jestem w toalecie i pracownik hotelu który sprząta toalety podaje mi papier do wytarcia rąk i wyciąga rękę po dolara... To już jest szczyt wszystkiego jak dla mnie. Mentalność Egipcjaninów na tym właśnie polega, że cokolwiek by nie zrobili to chcą być nagradzani dolarami. Nawet będąc na wycieczce z programu Rainbow (do miasta Luxor na przykład) chcieli wynagrodzenie od nas (dali kopertę do zbioru dobrowolnych datków dla kierowcy jak i dla przewodnika) czy Państwo (Rainbow Tours) nie płaci swoim pracownikom?! Ogólnie Hotel na tych parterowych pomieszczeniach miał przyzwoity standard (lodówka, klima, działający prysznic. Jedzenie - codziennie praktycznie to samo, posiłki wydawane na dużej stołówce.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    To już nie to samo

    SYLWIA, Konin 29.11.2021

    Byłam z biurem Rainbow na kilku wycieczkach, w tym w Egipcie w 2018 roku, mogę więc dokonać porównania do obecnego wyjazdu,widać niestety spadek jakości świadczeń....Wtedy byłam zachwycona wyjazdem, polecałam Egipt z Rainbow znajomym, teraz to już raczej moja ostatnia wyprawa z Waszym biurem...

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    tym razem średnio

    Agnieszka, Oświęcim 22.02.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Wycieczka właściwie nie jest objazdówką, a pobytem z koniecznością wykupienia 3 wycieczek fakultatywnych. Biorąc pod uwagę, że hotel jest loterią i różnie można trafić, bardziej opłaca się wybrać samemu hotel i dokupić interesujące wycieczki, cena wycieczek prawie ta sama. My zostaliśmy zakwaterowani w htl Sfinx. Położenie przy samej plazy, baseny ze zjeżdżalniami, można korzystać z położonego obok hotelu King tut – baseny, tu też serwują posiłki, działa bar. Hotel czysty, codziennie sprzątany, obsługa miła, jedzenie smaczne, zwłaszcza kolacje. Wybór nie za duzy, ale nikt głodny nie chodził, nie było problemów żołądkowych. Wino i piwo w opcji all mało smaczne. Z minusów u nas śmierdziało w łazience i lodówka głośno chodziła, ale obie te rzeczy nie były jakos szczególnie uciążliwe. Duże zastrzeżenia mam do samych wycieczek, a dokładnie do przewodników. Objazd po Hurgadzie, tu było najlepiej, ale porównując identyczna wycieczkę z lokalnego biura podróży to rainbow może się schować. Nie dość, że w lokalnych polskojęzycznych biurach ponad polowe taniej to zdecydowanie bardziej profesjonalnie. Dla przykładu na targu rybnym my dowiedzieliśmy się, że ryby sa świeże i smierdzi, w lokalnym biurze pani ciekawie opowiadała o różnych gatunkach ryb, zabierała na degustacje krewetek (polecam dostępne w sieci filmiki).Luksor, trasa to 6 h w autokarze podczas których przewodnik nie odezwał sie ani słowem. Widoki za oknem aż prosiły sie, żeby opowiedzieć o mieszkańcach, jak zyją, z czego się utrzymują itp. Dopiero na miejscu lokalny przewodnik opowiadał ciekawie, ale tylko o Luksorze. W dodatku nie dostaliśmy słuchawek, bo jak się dowiedzieliśmy te sa tylko dla objazdówerk, czyli nawet bp nie traktuje tego wyjazdu jak objazd. Brak słuchawek plus duza grupa powodowały, ze nie wszystkie informacje były dla nas usłyszane i zrozumiane, bo przewodnik idealnie po polsku nie mówił. Na rafie również rola przewodnika ograniczyła się do podania czasu trwania rejsu. Do Egiptu na pewno wróce, pewnie z Rainbow, ale na wycieczki fakultatywne z Wami już się nie zdecyduje.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    43

    Nie polecamy

    Karolina, Legnica 21.06.2022

    Trochę z naszej winy i niedopatrzenia, ale ostrzeżenie dla wszystkich- oprócz kosztów wycieczki, które pokrywacie z góry, na miejscu musicie jeszcze zapłacić 135 USD od osoby- teoretycznie na napiwki dla kierowców, bilety itp, ale praktycznie i tak później co chwila oczekują dodatkowych napiwków, a także dopłat np. za przeprawę przez Nil albo jakiś podatek na Seascope. Do ostatniej chwili nie wiedzieliśmy w jakim będziemy hotelu. Dwa dni przed wyjazdem dostaliśmy już informację z nazwą hotelu, ale na miejscu okazało się, że zakwaterowano nas w innym- Seagull. Mimo wyraźnej prośby o jedno łóżko małżeńskie dostaliśmy dwa osobne, w dodatku w bardzo obskurnym i brudnym pokoju (w hotelu 4* do którego specjalnie dopłacaliśmy). Tutaj na szczęście po zgłoszeniu problemu rezydentce, przeniesiono nas do lepszego pokoju z jednym łóżkiem. Ogólny plan wycieczek był słaby - bardzo nastawiony na zakupy zamiast na zwiedzanie. Wycieczka do Luxoru pozostawia wiele do życzenia. Po pierwsze autokar był fatalny- ciasne siedzenia, a nawiew zepsuty. Po drugie dojazd był tragicznie długi – trasa powinna zajmować ok 3 godzin, a zajęła 6. Po trzecie wymagano od nas dodatkowych kosztów: 5 dolarów za przepłynięcie przez Nil, mimo że w ofercie nie było o tym mowy. Po czwarte wyjazd był nakierowany nie na zwiedzanie, a na wydawanie pieniędzy. W Karnaku dostaliśmy jakieś 45 minut czasu na zwiedzanie, ale w sklepie z papirusem czy alabastrem czasu było na tyle dużo, że jak nie chciało się nic kupować to można było się ponudzić. Ogólnie w sklepach czasu dawano nam za dużo, a w miejscach ważnych na tyle mało, że nie było czasu nic zobaczyć.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Opinis

    MAKSYMILIAN, BROSZKOWICE 03.09.2022

    Zostaliśmy zakwaterowani w miejscowości Safaga nie było to 20 km od Hurghady. Warunki fatalne obrazują zdjęcia których nie mąge dołączyć bo za każdym razem moja opinia znika. Pokój przy szambie eypimpiwywanym na trawnik. Telewizor w pokoju raczej jako ozdobą ok 5 kanałów kiepskiej jakości. Jedyny plus działającą klimatyzacja. Bar w hotelu nie działał przez 7 dni, bar przy barze był otwierany po czasie bez drinków z piwem którego wiecznie brakowało. Jedzenie jednolite i powtarzalne.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Hurgada Holigay Tour

    LZ 23.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Nie polecam tej wycieczki. ponieważ okazuje się że bardiziej opłacalną opcją jest zwykły pobyt all inclusive i dokupienie na miejcsu oddzielnie wycieczek. W ramach opłat dodatkowych niniejszej imrezy były trzy wycieczki: po Hurgadzie, do Luksoru oraz wycieczka statkiem po Morzu Czerwonym. Na lotnisku otrzymaliśmy od Rainbow kopertę, w której znajdowała się lista z wycieczkami fakulatywnymi, po zsumowaniu cen dokładnie tych samych trzech wycieczek wychodziło o 15 USD mniej. Rezydent podczas spotkania w hotelu nie potrafił racjonalnie nam wyjaśnić dlaczego te same wycieczki w pakiecie Hurgada Holiday Tour są droższe niż gdyby dokonać pojedyńczego ich zakupu., usłyszałam że tak jest i on nic na to nie poradzi. Przykra konkluzja jest taka, iż Rainbow po prostu naciąga klientów przy tej wycieczce na dodatkową kasę. Sam hotel jak i wycieczki oceniam dość dobrze, niestety pozostaje ogromny niesmak , rozczerowanie i poczucie że Rainbow traktuje ludzi jak imbecyli którzy liczyć nie potrafią.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Kiepska organizacja

    Beata, Pieńki Wielkie 01.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Wycieczka we wrześniu. Hotel King tut kiepski, średnio czysty, jedzenie bardzo monotonne. Wycieczki zawierają zbędne elementy, jak wizyty w perfumeriach, a na rzeczy warte zobaczenia jest niewiele czasu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    hotel Kleopatra super Gravity masakra

    OLIMPIA, GDANSK 20.12.2023 | Termin pobytu: listopad 2023

    podczas objazdówki dopłaciliśmy po ponad 600zl od łebka żeby mieć upgrade z 4* do 5* niestety pieniądze wyrzucone w błoto , hotel Gravity to hotel średniej klasy opanowany przez Rosjan , lokalne alkohole na pewno mają swoje klasy również , w tym hotelu każdy alkohol lub drink miał smak bezołowiowej …. brzydki wystrój przypominający Hotele może w Bułgarii za dawnych lat. natomiast Kleopatra Makadi bay super pod każdym względem kierpiec

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem