5.2/6 (415 opinii)
4.0/6
Ogólnie przyjemnie, strasznie dużo naciągaczy jest w Egipcie, na wycieczjach, ale to w tym kraju chyba norma. W hotelu czysto, jedzenie dobre, atrakcji dużo. Jedynie rezydent zapomniał w jednym dniu nas zgłosić na wycieczkę, przez co czekaliśmy na recepcji, a do rezydenta nie mogliśmy się dodzwonić, udało się dopiero z skontaktować z rezydentem z innego hotelu, wycieczkę zorganizowali nam w późniejszych godzinach niż poczatkowo mialo to być. Przez to zmarnowaliśmy parę godzin na czekaniu i dowiadywaniu się czy w ogóle pojedziemy na tą atrakcje. Za tą niedogodność przynajmniej rezydent później przeprosił.
Szymon, Kraków - 28.11.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024
1/2 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel – ogólnie dosyć czysto, aczkolwiek w niektórych pokojach widać upływ czasu. Ekipa sprzątająca – codziennie, jednak, a to deska klozetowa niezbyt estetyczna, bo czymś zafarbowana czy odpadająca uszczelka od kabiny prysznicowej, a to gdzieś grzyb na fudze. Nie jest to nasz pierwszy wyjazd do Afryki, a do samego Egiptu to już 3 raz, jednak po tym hotelu spodziewaliśmy się więcej. Część hotelu odnowiona, jednak tam pokoje okupowane głownie przez inne narodowości. Animatorzy z zagranicy bardzo uprzejmi, jednak lokalni „naganiacze” na hotelowe dodatkowo płatne atrakcje często bardzo nachalni. Obsługa - w większości bardzo miła, jednak widać ogromną różnicę w traktowaniu gości z Niemiec, a innych nacji. Szczególnie widoczne ze strony barmanów oraz ratowników/basenowych. Widać nadskakiwanie na każdym kroku niemieckim emerytom. Głośne imprezy w jednym z barów do godziny ok. 2-ej w nocy. Pokój mieliśmy dosyć sporo oddalony, jednak muzyka i śpiewy bardzo głośne (codziennie tzw. oldies parties). Jedzenie – bardzo dobre, urozmaicone. Kucharze oraz kelnerzy w głównej restauracji bardzo mili. Hotel bardzo miło się zachował podczas urodzin męża - czekała na nas niespodzianka w pokoju. Baseny – czyste. Pomimo temperatury powietrza w maju każdego dnia od 34 do 39 stopni C, woda w basenach jednak chłodna. Pani rezydent - miła, pomocna. Fakultatywna wycieczka na wyspę Giftun - skorzystaliśmy z wyjazdu z Rainbow na jedną z plaż + snurkowanie na morzu. Przewodnik dedykowany do tej wycieczki – bardzo miły, Egipcjanin świetnie mówiący po polsku. Jednak koperta do wrzucenia napiwków bezpośrednio przyniesiona do każdej z osób podczas wypoczynku na plaży, nawet nie na koniec wycieczki – bardzo NIEELEGANCKIE. Załoga statku + instruktorzy snurkowania – pozytywni, pomocni, mili. Jeśli chodzi o zachowanie samego kapitana jachtu Horus Star to SKANDAL– celowo odpływał, dwukrotnie nie pozwolił podpłynąć naszej łódce, którą transportowano nas dwa razy z wyspy – raz na snurkowanie na morzu, a raz w drogę powrotną, dopóki druga łódź głównie z Niemcami nie podpłynęła, gdzie to oni poza kolejnością, mieli priorytet do wejścia i wyboru miejsc na jachcie. Wiedzieliśmy o co chodzi, nawet mąż skomentował, iż „EURO” mocniejsze od USD". Bardzo, ale to bardzo nieładnie. Zachowanie kapitana zgłoszone w trakcie pobytu do Pani rezydent. Mam nadzieję, że biuro podróży podejmie odpowiednie działania, aby więcej takie zachowania do polskich klientów nie miały miejsca. Po tej wycieczce niestety zniesmaczenie spowodowało, iż kolejne wycieczki fakultatywne wykupiliśmy już bezpośrednio w lokalnej agencji prowadzonej przez Polaków, działającej na miejscu. Wrażenia – super. Równe traktowanie wszystkich uczestników. Ubezpieczenie zdrowotne – z naszej strony bardzo NEGATYWNA opinia. Mąż się rozchorował. Próbowaliśmy dodzwonić się poprzez wi-fi na dedykowaną przez stronę www w ten sposób infolinię, jednak nie można było z nikim porozmawiać. Próba podjęta z 3 różnych rządzeń. Wysłany email z zapytaniem dlaczego infolinia nie działa – zero odpowiedzi. Opiekun wycieczki z centrali dodany do kolejnej wiadomości - również brak maila zwrotnego. Gdybyśmy nie uzyskali pomocy w hotelowej aptece i antybiotyk nie byłby trafnie dobrany przez farmaceutę (na szczeście możliwość wykupienia bez recepty lekarskiej) lub sprawa dotyczyłaby naszego dziecka rezydent byłby zaangażowany, jednak nie byłoby to zgodnie z instrukcją jaka otrzymaliśmy do kontaktu z ubezpieczycielem w razie problemów zdrowotnych. Ja po tej sytuacji mam brak zaufania i wątpliwości czy w razie nagłej potrzeby pomocy, szczególnie dziecku, rzeczywiście zarówno biuro podróży jak i ubezpieczyciel byliby w stanie natychmiastowo zorganizować pomoc lekarską. Wycieczka 11 dni – tak naprawdę skrócona do 9 pełnych dni, ponieważ pierwszego dnia wylot o 20:35, a ostatniego dnia powrót w nocy/wczesnym rankiem.
Anna, Piaseczno - 26.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024
5/6 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Po pierwsze już na samym początku zawiedliśmy się na biurze. Pilot, który odbierał nas z lotniska, a następnie kwaterował w hotelu, porzucił nas bez słowa wyjaśnienia, czego właściwie potrzebują w recepcji by móc nas zameldować twierdząc, iż wszystko jest w porządku, kiedy zdecydowanie nie było. Pierwszy raz tak bardzo zawiodłam się na pracownikach biura. Również zwróciłabym uwagę na samo zwiedzanie Hurghady, gdyż wycieczka ta jest bardzo powierzchowna, omija główne ulice miasta, na których tętni życie mieszkańców, a „prawdziwy targ” wcale nie jest typowym dla takich krajów sukiem z milionem straganików i świeżych przypraw, które spodziewaliśmy się zobaczyć, a centrum handlowym, w którym znajduje się 7 sklepów. Natomiast obiecana kawa na nowej marinie, owszem miała miejsce, jednak by ją dostać trzeba było upominać się z dziesięć razy zarówno u pilota jak i u kelnera, tylko po to by dostać ją zimną i niedobrą. Mieszane uczucia mieliśmy również, jeśli chodzi o wycieczkę do Luxoru. Same zabytki i miasto robią ogromne wrażenie, również przewodnik Mufasa opowiada o historii w sposób ciekawy, a nie monotomny, jednak również tutaj pojawił się kolejny minus dla biura, gdyż oprowadzanie po dolinie królów oraz świątyni odbywało się bez systemy tour guide. Nie wspominając o tym, iż obiad odbył się o godzinie 11:30/12:00 a do hotelu wróciliśmy po godzinie 22:30 kiedy już w hotelu dawno nie było kolacji i musieliśmy szukać najbliższego sklepu spożywczego, by dostać coś do jedzenia. Zdecydowanie na plus był hotel Magic Beach oraz rejs statkiem z przezroczystym dnem, na którym można podziwiać rafę koralową oraz popływać. Poza tym wycieczka byłaby naprawdę fajna, jednak zdecydowanie dużo punktów jest do poprawienia.
Może być - 30.09.2021
7/7 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Ta wycieczka z objazdem nie ma nic wspólnego!Jest to poprostu pobyt z OBOWIĄZKIEM wykupienia z góry narzuconych wycieczek, co ciekawe podobno jak pisze biuro to dewizowa część wycieczki, koszty kierowców, tragarzy itp..tylko że po każdej wycieczce przewodnik mówił o zostawieniu zapłaty dla kierowcy a kto widział tragarzy!!!Jeśli już to też płaciliśmy z własnej kieszeni.
Renata - 29.01.2020
15/16 uznało opinię za pomocną