Opinie o Egipt - Hurghada Holiday Tour, Tropitel Sahl Hasheesh

5.1/6 (336 opinii)
5.1/6
336 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Intensywność programu
4.8
Obsługa hotelowa
5.6
Pilot
5.2
Plaża
5.5
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
5.0
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.1
Transport
5.3
Wyżywienie
4.9
Zakwaterowanie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    Egipt, Hurghada : 4-11.08.22

    Zacznijmy od miejsca wylądowania 4.08. Po wylądowaniu pracownicy Rainbow pobierali 27$ za Visę na wjazd do Egiptu, koszt takiej Visy w innym miejscu na tym samym Lotnisku to 25$. Pobyt w hotelu: niestety dostaliśmy pokój w niszczejącym budynku hotelu Paradise Abu Suma na trzecim piętrze bez windy. Moja partnerka z którą byłem ma problemy ze stawami. Po zgłoszeniu problemu, po 2-3 dniach dostaliśmy zakwaterowanie na parterze w osobnym budynku (coś w rodzaju domków jednorodzinnych piętrowych jak i parterowych z pokojami). Niemcy, miejscowi i inne narodowości z miejsca były kierowane do tych lepszych pokojów na dole. Mam wrażenie, że Polacy są dyskryminowani w tym kraju. Pracownicy hotelu na każdym kroku chcą dolara za cokolwiek co by nie zrobili i co należy do ich obowiązków - przykład: jestem w toalecie i pracownik hotelu który sprząta toalety podaje mi papier do wytarcia rąk i wyciąga rękę po dolara... To już jest szczyt wszystkiego jak dla mnie. Mentalność Egipcjaninów na tym właśnie polega, że cokolwiek by nie zrobili to chcą być nagradzani dolarami. Nawet będąc na wycieczce z programu Rainbow (do miasta Luxor na przykład) chcieli wynagrodzenie od nas (dali kopertę do zbioru dobrowolnych datków dla kierowcy jak i dla przewodnika) czy Państwo (Rainbow Tours) nie płaci swoim pracownikom?! Ogólnie Hotel na tych parterowych pomieszczeniach miał przyzwoity standard (lodówka, klima, działający prysznic. Jedzenie - codziennie praktycznie to samo, posiłki wydawane na dużej stołówce.

    Michał, Ostrowiec Świętokrzyski - 14.08.2022

    22/24 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    To już nie to samo

    Byłam z biurem Rainbow na kilku wycieczkach, w tym w Egipcie w 2018 roku, mogę więc dokonać porównania do obecnego wyjazdu,widać niestety spadek jakości świadczeń....Wtedy byłam zachwycona wyjazdem, polecałam Egipt z Rainbow znajomym, teraz to już raczej moja ostatnia wyprawa z Waszym biurem...

    SYLWIA, Konin - 29.11.2021

    13/14 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    tym razem średnio

    Wycieczka właściwie nie jest objazdówką, a pobytem z koniecznością wykupienia 3 wycieczek fakultatywnych. Biorąc pod uwagę, że hotel jest loterią i różnie można trafić, bardziej opłaca się wybrać samemu hotel i dokupić interesujące wycieczki, cena wycieczek prawie ta sama. My zostaliśmy zakwaterowani w htl Sfinx. Położenie przy samej plazy, baseny ze zjeżdżalniami, można korzystać z położonego obok hotelu King tut – baseny, tu też serwują posiłki, działa bar. Hotel czysty, codziennie sprzątany, obsługa miła, jedzenie smaczne, zwłaszcza kolacje. Wybór nie za duzy, ale nikt głodny nie chodził, nie było problemów żołądkowych. Wino i piwo w opcji all mało smaczne. Z minusów u nas śmierdziało w łazience i lodówka głośno chodziła, ale obie te rzeczy nie były jakos szczególnie uciążliwe. Duże zastrzeżenia mam do samych wycieczek, a dokładnie do przewodników. Objazd po Hurgadzie, tu było najlepiej, ale porównując identyczna wycieczkę z lokalnego biura podróży to rainbow może się schować. Nie dość, że w lokalnych polskojęzycznych biurach ponad polowe taniej to zdecydowanie bardziej profesjonalnie. Dla przykładu na targu rybnym my dowiedzieliśmy się, że ryby sa świeże i smierdzi, w lokalnym biurze pani ciekawie opowiadała o różnych gatunkach ryb, zabierała na degustacje krewetek (polecam dostępne w sieci filmiki).Luksor, trasa to 6 h w autokarze podczas których przewodnik nie odezwał sie ani słowem. Widoki za oknem aż prosiły sie, żeby opowiedzieć o mieszkańcach, jak zyją, z czego się utrzymują itp. Dopiero na miejscu lokalny przewodnik opowiadał ciekawie, ale tylko o Luksorze. W dodatku nie dostaliśmy słuchawek, bo jak się dowiedzieliśmy te sa tylko dla objazdówerk, czyli nawet bp nie traktuje tego wyjazdu jak objazd. Brak słuchawek plus duza grupa powodowały, ze nie wszystkie informacje były dla nas usłyszane i zrozumiane, bo przewodnik idealnie po polsku nie mówił. Na rafie również rola przewodnika ograniczyła się do podania czasu trwania rejsu. Do Egiptu na pewno wróce, pewnie z Rainbow, ale na wycieczki fakultatywne z Wami już się nie zdecyduje.

    Agnieszka, Oświęcim - 22.02.2025  | Termin pobytu: styczeń 2025

    10/11 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Nie polecamy

    Trochę z naszej winy i niedopatrzenia, ale ostrzeżenie dla wszystkich- oprócz kosztów wycieczki, które pokrywacie z góry, na miejscu musicie jeszcze zapłacić 135 USD od osoby- teoretycznie na napiwki dla kierowców, bilety itp, ale praktycznie i tak później co chwila oczekują dodatkowych napiwków, a także dopłat np. za przeprawę przez Nil albo jakiś podatek na Seascope. Do ostatniej chwili nie wiedzieliśmy w jakim będziemy hotelu. Dwa dni przed wyjazdem dostaliśmy już informację z nazwą hotelu, ale na miejscu okazało się, że zakwaterowano nas w innym- Seagull. Mimo wyraźnej prośby o jedno łóżko małżeńskie dostaliśmy dwa osobne, w dodatku w bardzo obskurnym i brudnym pokoju (w hotelu 4* do którego specjalnie dopłacaliśmy). Tutaj na szczęście po zgłoszeniu problemu rezydentce, przeniesiono nas do lepszego pokoju z jednym łóżkiem. Ogólny plan wycieczek był słaby - bardzo nastawiony na zakupy zamiast na zwiedzanie. Wycieczka do Luxoru pozostawia wiele do życzenia. Po pierwsze autokar był fatalny- ciasne siedzenia, a nawiew zepsuty. Po drugie dojazd był tragicznie długi – trasa powinna zajmować ok 3 godzin, a zajęła 6. Po trzecie wymagano od nas dodatkowych kosztów: 5 dolarów za przepłynięcie przez Nil, mimo że w ofercie nie było o tym mowy. Po czwarte wyjazd był nakierowany nie na zwiedzanie, a na wydawanie pieniędzy. W Karnaku dostaliśmy jakieś 45 minut czasu na zwiedzanie, ale w sklepie z papirusem czy alabastrem czasu było na tyle dużo, że jak nie chciało się nic kupować to można było się ponudzić. Ogólnie w sklepach czasu dawano nam za dużo, a w miejscach ważnych na tyle mało, że nie było czasu nic zobaczyć.

    Karolina, Legnica - 21.06.2022

    43/46 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem