Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zdecydowanie nie polecam tej oferty, taniej wyjdzie, jeżeli zdecydujecie się na normalną ofertę z samym hotelem, a wycieczki dokupicie sobie sami. Ta oferta nie oferuje nic więcej, niż dostępne w każdej ofercie wycieczki fakultatywne. Dodatkowo przedstawiciele Rainbow na lotnisku w Egipcie oszukują i pobierają wyższą niż oficjalna opłatę za wizę, oczywiście po zgłoszeniu sprawy rezydentce, nie ma mowy o zwrocie tych pieniędzy. Hotel Elysees, który otrzymacie jeżeli nie dopłacicie do lepszego hotelu jest bardzo słaby, pierwszy pokój jaki otrzymaliśmy był tak brudny, że musieliśmy prosić o zmianę pokoju. Plaża dostępna przy hotelu jest też otwarta dla ludzi z zewnątrz, mają więc oni pierwszeństwo u obsługi, mając all inclusive cieżko doprosić się o cokolwiek.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
ogólnie byłem 19 raz w Egipcie i totalna klapa wyloty i powroty dramat . ogólnie z dni robi się 5 w ostatnią noc powrót z dzieckiem koszmar i egipskie linie wszystko żeby było taniej . w hotelu brak kultury zarówno na leżakach Ukraińcy biorą twój leżak jak się odwrócisz dramat zajmowanie przed świtem później nic nie ma a plaża dno tylko jeden basen podzielony na 3 dla dziecka tylko jedna zjeżdżalnia mała nic więcej w morzu nie da się kąpać itd itd . nigdy więcej takich hoteli skat te 5 gwiazdek !!!Egipcjanie uważać biorą rękoma jedzenie zatrucie !!!
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Poza miernymi warunkami hotelowymi, chciałbym zwrócić uwagę ze rezydenci zatrudnieni na miejscu to nikt inny jak handlowcy interesujący się jedynie wciśnięciem kolejnej wycieczki bądź miejscowej herbatki, które to w Rainbow kosztują podwójnie w stosunku do innych polskich miejscowych biur. Niestety podczas pobytu musiałem skorzystać z opieki medycznej, którą to Pani rezydent Justyna kompletnie się nie zainteresowała chociaż poinformowałem ją o tym fakcie. Wiec wsparcia nad opieką mojego nieletniego syna nie otrzymałem. Nie poleciłbym tego biura dla osób wyjeżdzających z małymi dziećmi.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Gdyby nie ładna pogoda, podgrzewany basen i część obsługi, która była kompetentną to ten wyjazd zaliczyłbym do totalnych porażek. Hotel zaliczył straszny zjad jakości w ciągu 7 lat i nie zasługuje już na 5 gwiazdek.