Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Program wycieczki zostal zmieniony w nocy w autokarze. Pierwszy dzien przeznaczono na transfer do Asuanu, choc mial byc wolny. W umowie byl hotel w Hurghadzie all inclusive' a wywieziono nas 60 km dalej do Safagi. Spalismy 3 godziny I suchy prowiant na droge. Zostalismy zakwaterowani na statku, na ktorym dostalismy obiad I mial sie rozpoczac rejs , po drodze zwiedzanie swiatyni w Kom Ombo, a wieczorem Galabia Party...Nic z tego sie nie odbylo... Statek po ok.100 m ugrzazl na mieliznie ok.14.30. Brak rzetelnej informacji, zwodzenie, wymyslanie coraz wiekszych bredni przez pilota , powodowalo frustracje I niepokoj .Nie wiedzielismy , co robic... O 24 w nocy zadzwonil pilot do pokoi,ze pobudke mamy o 3.30 I wyjazd autokarem o godz.4 do Edfu. Juz o 2 w nocy pod statek podplynela motorowka , z ktorej dochodzil glosny dzwiek silnika , muzyka I smrod benzyny.W pokoju nie dalo sie wytrzymac.Przeskakiwanie przez barierke statku w ciemnosci o 3.30 na mala lodke pozbawiona kola ratunkowego narazalo na szwank zdrowie pasazerow I grozilo wpadnieciem do Nilu.Nadmienie,ze wsrod pasazerow byla osoba niepelnosprawna a trudnosciami w chodzeniu.Mielismy plynac po Nilu 200 km, a przeplynelismy 50 km. Wozono nas autokarem I serwowano suchy prowiant. Reszta wycieczki odbyla sie w prawidlowy sposob.Rainbow powinno uwazac , komu powierza polskich turystow.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mało pomocne biuro, nikogo z biura nie było na lotnisku żeby pomóc przy odprawie, leciałem pierwszy raz i liczyłem że mi ktoś z biura pomorze, niestety. Piloci na statku buli pomocni tylko w tedy kiedy mieli jakąś korzyść materialną, czyli jak się kupowało tam gdzie oni mówili, jak kupiłem gdzie indziej byli nie mili i szyderci, byli bezczelni do tego stopnia że kwestionowali moją znajomość języka polskiego, byłem trzy razy z waszgo biura i dziękuję więcej nie, dziękuję
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Piękny starożytny Egipt na pewno wart zobaczenia. Niestety Egipt współczesny to walające się wszędzie śmieci. Hotel Stella Gardens ma problemy z kwaterowaniem gości. W dniu przyjazdu i na koniec wycieczki przydzielono nam pokoje, które były już zajęte. Teren, na którym znajdują się budynki hotelowe jest bardzo rozległy i bieganie w tę i z powrotem do recepcji denerwujące. Powrót z Asuanu 550 km trwał 9 godzin. Nie wiem dlaczego większość trasy przemierzaliśmy jakimiś bocznymi drogami. Zawsze było tak, że razem z naszym autokarem poruszały się inne. Tym razem nie było innych autobusów. Mieliśmy wrażenie, że inne wycieczki jechały autostradą a my wertepami. Dotarliśmy do hotelu przed 21.00 i perturbacje z pokojem spowodowały, że na kolację dotarliśmy w momencie, gdy obsługa już sprzątała. Nie była to pierwsza nasza wycieczka z Rainbow , ale niestety najmniej udana.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W Egipcie trzeba być. Raz w życiu wystarczy pod warunkiem, że jest tam się co najmniej dwa tygodnie i weźmie się 1200 dolarów na osobę. 1000 potrzeba na zwiedzanie i 200 na toalety i napiwki. Jedzenie średnie. Potrawy typu mięso, ryby czy wędliny wszystko o jednakowym smaku Pieczywo też nie bardzo, a wypieki to sam cukier. Owoce i warzywa nie bardzo smaczne. Dobre natomiast sery i twarogi. Zwiedzić i być wszędzie to jest obowiązek. Na pozostałe atrakcje w życiu jechać gdzieś w innym kierunku.