Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Atrakcyjny zestaw zwiedzanych miejsc, jakość przemieszczania się ,wysoka jakość obsługi wiedza opiekuna grupy/Abdulla/. Pobyt w hotelach, statku-b. dobre urozmaicone wyżywienie, atrakcyjne spędzanie czasu. B. miła i dobrą obsługa.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo fajna przygoda, dużo ciekawych miejsc, pogoda super, statek bardzo ładny i miła obsługa. Luxor nocą to niezapomniane widoki i zabytki oglądane na żywo zostaną w naszej pamięci.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Fantastyczna realizacja marzeń zobaczenia kultury starożytnego Egiptu. Niesamowita podróż zorganizowana profesjonalnie pod każdym względem
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka zorganizowana świetnie, wszystko dopiete na ostatni guzik, przejazdy po całym Egipcie płynne. Plan wycieczki dograny perfekcyjnie: chcesz dużo zwiedzać- możesz dokupić jeszcze wycieczki fakultatywne, chcesz pozwiedzać ale i trochę poodpoczywać- plan wycieczki jest odpowiednio na to przygotowany. Super pakiet dla kogoś, kto chce poznać Egipt i jego zabytki. Warto polecić. Trzeba tylko pamiętać o tym że podczas wycieczki cały czas towarzyszy nam pilot, nie przewodnik, więc posiada ogólną wiedzę, nie tak szczegółową jak przewodnicy po miastach i atrakcjach w Europie. Jednak jest dobrze zorganizowany i ma bardzo pozytywne podejście do grupy i swojej pracy. Zakwaterowanie też całkiem fajne. Szczególnie pobyt na statku podczas rejsu. Obsługa, kajuty, jedzenie- wszystko na najwyższym poziomie. Jeden z lepszych elementów wycieczki. Trochę gorzej wypada przy nim hotel w Kairze, ale da się przeżyć. Trzeba tylko uważać na ewentualne usterki i je zgłaszać (szczegolnie jeśli z sufitu w łazience kapie woda- to z klimatyzacji). Jedynym minusem była dla nas konieczność pozostawienia paszportu w recepcji na statku. Gdybyśmy wiedzieli że pozostaniemy bez paszportu na więcej niż cały dzień, przygotowali byśmy po sztuce ksera, żeby przekazać recepcjoniście, bo nie ukrywajmy, wprowadzenie danych (nawet z ogromnej ilości dokumentów) nie zajmuje aż tyle czasu. Wystarczy od razu do tego przysiąść, 2 godzinki i gotowe, a dla turystów mniej stresu, że pozostali bez najważniejszych dokumentów, a musieli wypisać kartę, w której hotel informuje że nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione paszporty.