Opinie o Egzotyka Light - Kuba - Varadero, Barcelo Solymar

4.9/6 (112 opinie)

4.9/6
112 opinie
Atrakcje dla dzieci
3.7
Intensywność programu
4.3
Obsługa hotelowa
4.5
Pilot
5.2
Plaża
5.5
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.4
Program wycieczki
5.0
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.3
Transport
5.4
Wyżywienie
4.4
Zakwaterowanie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    pobyt w Varadero

    W części objazdowej warunki hotelowe były często o wiele lepsze niż w hotelu Barcelo Solymar. Najbardziej uciążliwy był brak ciepłej wody. Deklarowane były ręczniki na plażę dostępne w pokoju, ale nie dane nam było ich zobaczyć. Próba wyrobienia drugiej karty do pokoju skończyła się fiaskiem, a o internet musieliśmy się dopraszać extra. Rezydentka nie przyszła na spotkanie w wyznaczonym przez siebie czasie. Pojawiła się po telefonicznej interwencji pracowników recepcji, a my mieliśmy konkretne problemy do rozwiązania. Wyżywienie w hotelu i jego położenie były bardzo dobre. Gdyby woda w kranie i pod prysznicem miała właściwą temperaturę, przymknęlibyśmy oko na inne niedogodności. Barbara i Kazimierz

    Barbara, Sokółka - 24.02.2024  | Termin pobytu: styczeń 2024

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Pobyt na Varadero

    Oprócz pięknej plaży i koloru morza nie ma w tym miejscu nic urzekającego.Jak na sieć Barcelo ( a bywałem w innych hotelach tej sieci ) to uważam , że hotel nie jest godny tej marki. Po wyjściu z pokoju smród na korytarzu był nie do zniesienia,brak w ciągu dnia zupełnie kontroli nad obiektem w sensie utrzymania czystości i egzekwowania regulaminu (np. picie piwa i jedzenie w basenie , chamskie zachowanie pijanych gości hotelowych itp.). Podczas mojego pobytu grupa Rosjan zapłaciła ratownikowi , który pozdejmował wszystkie flagi włącznie z białą zezwalającą na kąpiel w morzu i wywiesił same rosyjskie. Na interwencję innych gości odpowiedział, że jak ktoś zapłaci więcej to wywiesi jego. Generalnie gdyby nie wcześniejszy objazd po wyspie , który był świetnie zorganizowany ( zresztą jak zwykle ponieważ była to moja trzecia wycieczka objazdowa z Państwa biurem ),to moja opinia byłby dużo ostrzejsza. Myślę , że nie wszytko można wytłumaczyć , że to Kuba i nic z tym nie można zrobić ponieważ wiele rzeczy można poprawić sprawując większy nadzór i dbając o wszystkich klienów tak samo.

    Dariusz - 02.04.2015

    72/75 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    mini objazdówka po Kubie

    Wycieczka Light - Kuba - Varadero to 2 wycieczki : do Hawany i do Trynidadu . Wycieczka do Hawany bardzo ciekawa, pilot pan Damian uśmiechnięty , bardzo dobrze przygotowany i życzliwy. Atrakcyjny przejazd starymi samochodami po Hawanie. Wycieczka do Trynidadu trochę rozczarowuje. Długi ( ponad 4 godziny przejazd)i w końcu małe , kolonialne miasteczko, które w porównaniu z hawaną to senna prowincja. Ciekawe są widoki po drodze do Trynidadu : wsie bardzo ubogie, ludzie stojący przy drodze w oczekiwaniu na transport i przyroda ... Polecam dodatkowo płatną wycieczkę na Cayo Blanco ale o ile to możliwe małym katamaranem ( organizuje biuro kubańskie- przedstawiciel w hotelu koło recepcji). Przepiekna wyspa , białe plaże , ciepły ocean. W samym Varadero polecam przejazd turystycznym autobusem po całym półwyspie ; marina , nowoczesne hotele. park narodowy.

    Beata, Lodz - 16.01.2020

    15/16 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Oczekiwania kontra rzeczywistość

    Kupiliśmy z mężem wycieczkę 16 dniową z dwoma hotelami po 7 dób w każdym z nich.Po przylocie zostaliśmy przetransportowani autokarem do pierwszego hotelu Memories Varadero 4*, na miejscu zostaliśmy zakwaterowani.Po wejściu do pokoju musieliśmy wywietrzyć pomieszczenie ponieważ śmierdziało stęchlizną, niewiele to dało ponieważ zapach był również w łóżku i na poduszkach. W łazience była wanna z całym zagrzybiałym sylikonem. Nie mieliśmy w pokoju wody butelkowanej mimo że woda z kranu nie jest zdatna do picia. Ręczniki nie były zmieniane przez cały tydzień mimo że były naszykowane na podłodze do zabrania. Ręczniki plażowe otrzymaliśmy po odnalezieniu pani sprzątającej( zabrała je z sąsiedniego pokoju) W restauracji przez pierwsze trzy dni nie mieliśmy pieczywa ani masła. W barach były czasowe braki(kilka godzin lub np.dzień) kawy, mleka, piwa.Wody gazowanej ani napojów gazowanych nie ma wcale, jedynie soki z tamtejszych owoców-niekoniecznie smaczne. Dobrze że w programie były wycieczki to chociaż w restauracjach na mieście jedzenie było zjadliwe. W restauracjach hotelowych jedzenie biedne, monotonne, niedoprawione. Nie działa jacuzzi w salonie spa. Obiekt duży z ładną zielenią i zimnymi dwoma basenami w których znajdują się bary.W drugim hotelu Grand Aston Varadero jest dużo lepiej, hotel jest nowy. W głównej restauracji różnorodne jedzenie, natomiast w restauracjach a'la carte jest to samo tylko ładniej podane. Ogólnie na Kubie nie ma co się nastawiać na all inclusive ponieważ można się rozczarować. Fakt widoki są ciekawe i interesujące ale nie rekompensują zawodu jaki zaznaliśmy po przybyciu na miejsce. Nie ma również co liczyć na zakupy w mieście ponieważ Kuba to bardzo biedny kraj i nie zawsze dostaniemy to co byśmy chcieli. Po rozmowie z wieloma gośćmi słyszeliśmy podobne opinie do naszej.

    Jakub Damian, --- - 09.03.2024  | Termin pobytu: luty 2024

    1/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem