Opinie o Egzotyka Light - Kuba - Varadero, Gran Caribe Sun Beach

4.5/6 (130 opinii)

4.5/6
130 opinii
Atrakcje dla dzieci
2.4
Intensywność programu
4.3
Obsługa hotelowa
3.6
Pilot
5.2
Plaża
5.3
Pokój
3.1
Położenie i okolica
4.9
Program wycieczki
5.0
Rezydent
4.2
Sport i rozrywka
3.3
Transport
5.4
Wyżywienie
4.0
Zakwaterowanie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    Kuba

    Zmiana samolotu na gorszy po podpisaniu umowy. Zmiana hotelu na 5 minut przed wylotem. Hotel zmieniony na odleglejszy od centrum miejscowości.

    Mariusz, Elbląg - 10.01.2024  | Termin pobytu: grudzień 2023

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    hotel

    ogólnie to hotel przypomina hostel z ubiegłego wieku, przeciekający dach, brudne drzwi

    MAREK BOGDAN, BARCZEWO - 23.01.2019

    4/5 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Oczekiwania kontra rzeczywistość

    Kupiliśmy z mężem wycieczkę 16 dniową z dwoma hotelami po 7 dób w każdym z nich.Po przylocie zostaliśmy przetransportowani autokarem do pierwszego hotelu Memories Varadero 4*, na miejscu zostaliśmy zakwaterowani.Po wejściu do pokoju musieliśmy wywietrzyć pomieszczenie ponieważ śmierdziało stęchlizną, niewiele to dało ponieważ zapach był również w łóżku i na poduszkach. W łazience była wanna z całym zagrzybiałym sylikonem. Nie mieliśmy w pokoju wody butelkowanej mimo że woda z kranu nie jest zdatna do picia. Ręczniki nie były zmieniane przez cały tydzień mimo że były naszykowane na podłodze do zabrania. Ręczniki plażowe otrzymaliśmy po odnalezieniu pani sprzątającej( zabrała je z sąsiedniego pokoju) W restauracji przez pierwsze trzy dni nie mieliśmy pieczywa ani masła. W barach były czasowe braki(kilka godzin lub np.dzień) kawy, mleka, piwa.Wody gazowanej ani napojów gazowanych nie ma wcale, jedynie soki z tamtejszych owoców-niekoniecznie smaczne. Dobrze że w programie były wycieczki to chociaż w restauracjach na mieście jedzenie było zjadliwe. W restauracjach hotelowych jedzenie biedne, monotonne, niedoprawione. Nie działa jacuzzi w salonie spa. Obiekt duży z ładną zielenią i zimnymi dwoma basenami w których znajdują się bary.W drugim hotelu Grand Aston Varadero jest dużo lepiej, hotel jest nowy. W głównej restauracji różnorodne jedzenie, natomiast w restauracjach a'la carte jest to samo tylko ładniej podane. Ogólnie na Kubie nie ma co się nastawiać na all inclusive ponieważ można się rozczarować. Fakt widoki są ciekawe i interesujące ale nie rekompensują zawodu jaki zaznaliśmy po przybyciu na miejsce. Nie ma również co liczyć na zakupy w mieście ponieważ Kuba to bardzo biedny kraj i nie zawsze dostaniemy to co byśmy chcieli. Po rozmowie z wieloma gośćmi słyszeliśmy podobne opinie do naszej.

    Jakub Damian, --- - 09.03.2024  | Termin pobytu: luty 2024

    1/2 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Ocena Hotelu

    Hotel nadający się do generalnego remontu. Czystość pomieszczeń, pokoi i naczyń w restauracji pozostawia wiele do życzenia.

    Aneta, Warszawa - 02.04.2014

    7/7 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem