Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam Hotel bardzo ładny, szeroka oferta barów i atrakcji ale...pokój był tak brudny, że wracałam do niego z niechęcią. Pogryzły mnie pluskwy, muszę przejść badania. Rozumiem juz po powrocie, że Kuba to inny świat ale błagam....ręczniki nie wymieniane, posciel nie wymieniana, pluskwy na łóżku. Ale to nic w zderzeniu z przelotem. Szanowni Państwo, konaliśmy z ciasnoty i głodu....
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wlaśnie wróciłem z wakacji. Opinia obiektywna, sami sobie odpowiedzcie czy warto: -lokalizacja ok, jak wiekszość hoteli połozony wzdluz cypla Varadero. Hotel z zewnatrz całkiem ok, na pewno duzy plus to teren hotelu- bogata roslinnosc, dużo palm, ogolnie zadbana trawa i cała reszta. - pojkó już słabo... widać ząb czasu, nie jest zadabny, wykonczenia mocno słabe- płytki spaplane farbą i silikonem, brudne narożniki w łazience itp. W dodatku mocno czuć zapach stęchlizny. W pierwszym dniu zabiliśmy w karaluchy. -ogólna obsługa w miarę w porządku, raczej uśmiechnięci ludzie. -jedzenie to najgorszy minus- calutki tydzien jedno i to samo, zero zmian. Mały wybór i niesmaczne- w wielu rzeczach jak ciasta, bułki, pancejki czuć jakby zapach stęchlizny- nie dało się tego praktycznie jeść... "pizza" to jakieś maciupkie kawałeczki ciasta z minimalnym dodatkiem sera i to wszystko. Na stołówce nigdy nie było frytek. W barze z przekąskami tylko jakaś kanapka oraz "hotdog" czyli tylko sama bułka z parówką. O frytki też było ciężko, przeważnie dawali jakieś podsmażone kawałki bananów zamiast nich. Wiem ze to kuba i są problemy z żywnością itp ale po konsultacji z gośćmi z innych hoteli to oni jakoś nie narzekali... -drinki też raczej niesmaczne. W dodayku nigdzie nie ma żadnego menu- trzaba posić co mają z czym pomieszać. -animacje to raczej jakiś typ lub babka która śpiewa. Tylko chyba raz były jakieś lokalne tańce i raz pokaz magika -plaża w miarę ładna choć zalegające glony nie są regularnie sprzątane. Jesli chodzi o moje prywatne zdanie to był to moj najgorszy wyjazd wakacyjny
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Osoba sprzedająca wycieczką zapewniała, że jest to wycieczka objazdowa. Pierwsze 3 dni miały obejmować wycieczkę objazdową z noclegami poza docelowym hotelem. Niestety, po wylądowaniu otrzymaliśmy ostateczny plan wycieczki, w którym nocleg przewidziany był w hotelu docelowym, a wycieczki, które miały być realizowane "ciągiem" zostały rozdzielone na różne dni. W efekcie pierwszy dzień spędziliśmy w hotelu, kolejnego dnia było zwiedzanie Hawany i powrót do hotelu, kolejny dzień znowu wolny i następny wycieczka do Trinidadu i znowu powrót do hotelu. W efekcie zmarnowaliśmy dużo czasu na podróże z i do hotelu, nie było noclegu w innym miejscu (chociażby w Hawanie), a wycieczki były bardzo "skromne" i krótkie (mało czasu wolnego). Ponadto ostatecznie nie było kilku dni wolnych w hotelu, tylko jednodniowe przerwy między wycieczkami. Gdy po przylocie dowiedzieliśmy się o takim planie wycieczek próbowaliśmy poprzez rezydenta zamienić jednodniowy wyjazd do Hawany na dwudniową wycieczkę fakultatywną obejmującą zwiedzanie Hawany z noclegiem oraz zwiedzaniem kolejnego dnia doliny Vinales (oczywiście z opcją dopłaty z naszej strony). Niestety nie było możliwości wprowadzenia zmian pomimo naszego dwutygodniowego pobytu. Nie mam uwag do rezydenta (p. Ola zrobiła co mogła i była przy tym bardzo miła), ale niestety osoba, która sprzedawała wycieczkę nie sprostała oczekiwaniom. Po czasie mamy wrażenie, że sprzedawała produkt, o którym nie miała pojęcia i zamiast powiedzieć to wprost (wrócić z odpowiedziami np. kolejnego dnia) brnęła w swojej niewiedzy do końca. Podczas zakupu wycieczki konsultowaliśmy w biurze (Poznań Avenida) różne możliwości. Otrzymaliśmy informacje, że wszystkie pozostałe wycieczki polegają na codziennej zmianie hotelu przez tydzień i później tygodniowym wypoczynku w Varadero. Uznaliśmy to za zbyt obciążające, aby zmieniać codziennie hotel i wybraliśmy krótszą wersję objazdu (Egzotyka Light). Po spotkaniu innych turystów, którzy wybrali inny produkt (np. Kuba - wyspa jak wulkan gorąca), dowiedzieliśmy się, że pierwszy tydzień nie polegał na codziennej zmianie hotelu, a jedynie na dwukrotnym przekwaterowaniu (kilka nocy w Hawanie+kilka nocy w innej miejscowości). Gdybyśmy wcześniej wiedzieli jak wygląda plan tego wyjazdu, na pewno dokonalibyśmy innego wyboru (Kuba - wyspa jak wulkan gorąca zamiast Egzotyka Light). Sama Egzotyka Light jest w naszej ocenie bardzo uboga - wracamy z niedosytem, pomimo dokupienia kilku innych wycieczek fakultatywnych. Kolejna uwaga dotyczy samolotu, a dokładniej jego standardu. Ilość miejsca i jakość foteli przypominała samoloty tanich linii lotniczych, które sprawdzają się na krótkich dystansach. Niestety, na ponad 12-godzinny to zbyt mało i po kilku godzinach byliśmy bardzo zmęczeni. Mając porównanie na niemal identycznej trasie wiemy, że taka podróż nie musi męczyć. Jeżeli chodzi o samą Kubę - jest bardzo interesująca i warta zwiedzenia. Jednakże należy mieć na uwadze trudną sytuację w kraju i utrudnioną dostępność do wielu produktów. Jest to jednak wpisane w ten kierunek i opinii na ten temat w Internecie jest wiele.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W ofercie biura widnieje zapis , że wszystkie pokoje są wyremontowane. Jest to niezgodne z opisem- pokoje raczej do remontu. Robactwo w pokoju takie jakie jeszcze nie widziałem.Niestaranne sprzątanie pokoju, albo może inaczej. Pokój nie był w ogóle sprzątany .Podłogi byłe myte sporadycznie, w łazience nie sprzątano w ogóle ( kran, lustro itd. nie były myte przez 2 tygodnie) Ręczniki nie były wymieniane. Rzucony brudny ręcznik rzucony na podłogę, był poskładany przez sprzątaczkę i zawieszony brudny na wieszak. Pościel przez 2 tygodnie nie wymieniona. Kurz z szafki telewizyjnej, stołu i szafek nocnych nie wycierany przez 2 tygodnie.Monotonny jadłospis, braki pieczywa , długi czas oczekiwanie na wodę i napoje. Brak napoi do drinków oraz brak lodu. Brak odpowiedniej ilości leżaków na plaży, żeby mieć leżak , należało o 6 rano iść na plażę aby rozłożyć ręcznik celem zarezerwowania i niestety brak dobrania leżaka -brak w hotelu (informacja w recepcji i od ratownika) .Leżaki zagrzybiałe . Parasole plażowe , połamane . Awaria drzwi (drzwi nie zamykały się na zatrzask, trzeba było kilkakrotnie uruchamiać kartę żeby drzwi się zamknęły o czym nie wiedziały sprzątaczki i zostawiały otwarte drzwi. Do naszego pokoju mógł w takiej sytuacji każdy wejść bez klucza). Brak parasoli przeciw deszczowych w pokoju. Prośba o ich dostarczenia została 2 razy zignorowana w recepcji. -brak czynnej sauny, która była w ofercie. Generalnie nie polecam!!!!!!!