Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Podczas wycieczki do Hawany oraz Cienfuegos i Trinidad panie rezydentki naprawdę ciekawie w autokarze przedstawiły fakty historyczne i ciekawostki związane z realiami współczesnego życia na Kubie. Miejsca ciekawe, czasu wolnego wystarczająco. Naprawdę same plusy. Ale najcudowniejsza jest tam pogoda 😎 Jeśli chodzi o hotel to napisałem komentarz w "zakwaterowaniu" 🤐😅
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
"pobyt - wylot 24.12.2020. powrót 09.01.2021: samo położenie hotelu i jego wygląd nie mam żadnych zastrzeżeń, nie odbiega on wyglądem od zdjęć pokazywanych w katalogach. Pokoje są w budynkach jednopiętrowych, które znajdują się w zadbanym ogrodzie. Jest na prawdę przyjemnie. Ciekawe zejście na plażę, która jest duża, nie ma problemu z leżakami czy parasolami. Sama plaża jest też bardzo ładna, woda lazurowa, można świetnie wypocząć. To samo dotyczy basenu. Codziennie są sprzątane, nam nie trafiły się żadne poplamione ręczniki czy brudna pościel, tu nie mam żadnych zastrzeżeń. Nie ukrywam zostawialiśmy codziennie 5 euro od dwóch pokoi dla osoby sprzątającej. Problemem uważam jest jedzeniem i obsługą na sali restauracyjnej. Jedzenie jest typu fast food, często odgrzewane z dnia poprzedniego, jest po prostu kiepskie. Dodatkowo kawa, czy napoje w tym woda są roznoszone przez kelnrów/kelnerki i tu zaczyna się problem, bowiem dopiero napiwek otwiera im oczy i zauważają cię na początku posiłku a nie jak kończysz. Napiwek załatwia ci nie rozwodnione napoje, nawet herbatę, no i przede wszystkim dostajesz to na początku posiłku a nie na jego koniec. Bez napiwku pozostaje ci picie napojów z dystrybutorów jeśli są. Sposobem było wychodzenie z sali i przynoszenie sobie np. kawy z baru obok, która była znacznie lepsza niż ta z dzbanków. Pierwszy raz z czymś takim się spotkałam, żeby w tak nachalny sposób domagać się napiwków. Dla mnie to był jedyny mankament tego hotelu, który był bardzo irytujący."
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogolnie wyjazd można zaliczyć do udanych lecz warunki czarteru niezbyt komfortowe,dotyczy braku zainteresowania pasażerami przez załogę samolotu. pobyt na terenie Memoris zadowalający.Na plazy niewystarczająca ilość leżakow natomiast woda oceanu czysta ,przeżroczysta i b.ciepła. Wyżywienie wg mnie dobre,nieco mniejszy wybor owocow za to codziennie pyszne świeże soki owocowe oraz b.dobre lody do posiłków Należy nadmienić ,że czynny był cołodobowy bar w recepcji Natomiast wycieczki z programu oceniam Hawana -5 Trynidad -3
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Czas jest pojęciem względnym szczególnie na Kubie.Powinno się tu wysyłać młodych zwolenników parti lewicowych ,żeby się przekonali na własnyej skórze jaki dobrobyt proponują przyszłym pokoleniom. Hotel z daleka ładny ,z bliska już nie. Karaluchy na stołowce i w pokojach. Niedomykające się drzwi na taras.Brak blokady w drzwiach.Jedzenie bez rewelacji w smaku i asortymencie.Rozwodnione mleko, jednego dnia całkowity brak cukru w całym obiekcie. Ot Kuba. Dobre drinki w lobby ale tylko na rumie i tekili.Klucz przestał działać po trzech dniach,drugi po sześciu.Wymiany ręczników o którą poprosiłem nie doczekałem się do wyjazdu.Ale nie czuję się rozcczarowany bo pamiętam czasy komuny w Polsce.Ot Kuba.