Opinie o Egzotyka Light - Margarita, Costa Caribe Beach Hotel & Resort

4.8/6
(230 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.2
Intensywność programu
4.2
Obsługa hotelowa
5.4
Pilot
4.8
Plaża
5.4
Pokój
4.0
Położenie i okolica
5.4
Program wycieczki
4.6
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.0
Transport
4.8
Wyżywienie
4.5
Zakwaterowanie
4.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wielkie rozczarowanie za wygórowaną kasę

    Rafał TravelfanPL 10.02.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Już od pierwszych chwil wyjazd stał się wielką porażką. Początkowo poprzez spore stłoczenie pasażerów w samolocie w trakcie 12 godzinnego lotu. Dobrze że chociaż serwowano skromne posiłki oraz napoje. Biorąc wersję Light brałem pod uwagę, że to taki nieco wzbogacony o poznawcze minimum wypoczynek. Nie wiem, czy to za sprawą tego, że ja już po prostu zbyt wiele widziałem, czy może jednak biorąc pod uwagę specyfikę tego miejsca, Margarita okazała się miejscem przaśnym i nudnym. Generalnie, poza kilkoma ładnymi krajobrazami, nic tam nie ma, co mogłoby mnie zachwycić. To najnudniejsza egzotyka na której przyszło mi być, a w dodatku za dość spore pieniądze. W wypadku wersji Margaria Light, objazd jest ruchomy w zależności na jaki dzień rezydent przydzieli nam poszczególną wycieczkę. Także grupa jest codziennie inna. Jest jednak duża szansa, że trafimy akurat na kogoś z naszego hotelu, gdyż poszczególne wycieczki organizowane są kilka razy w tygodniu. Idąc ulicą jesteśmy zatem rozpoznawani „Bienvenidos Polacos!” Na chwile obecną poza Polakami nikt tu bowiem nie przyjeżdża. W pakiecie Light otrzymujemy 3 wycieczki, z tym że trzecia to zupełnie odbiega od informacji w programie, będąc po prostu zwykłym komercyjnym „Shopping Tour” po dość drogich „zaprzyjaźnionych” sklepach. Oczywiście na spotkaniu organizacyjnym rezydentka oferuje także inne wycieczki, ale cena ich jest tak zaporowa, że na wzięcie udziału w nich decyduje się jedynie znikoma ilość osób. Za względu na zaporowe ceny, proponuję jednak zobaczenie tych miejsc na objazdówce, która ma je w swoim programie, co z ekonomicznego punktu widzenia wydaje się najbardziej rozsądne. Już na spotkaniu z rezydentką część moich wycieczek z pakietu Light zabukowano mi na zupełnie inne nazwisko i z miejscem startu w innym hotelu. Musiałem się nieco napocić i najeść sporo stresu, aby to wszystko odkręcić, zwłaszcza że jedna z wycieczek odbywać się miała w dniu naszego spotkania z rezydentem, a druga nam przepadła, gdyż w słodkiej niewiedzy nie zgłosiliśmy się na poranną zbiórkę. Na szczęście finalnie udało się wszystko odkręcić, a będące w pakiecie wycieczki fakultatywne udało się nam zrealizować w innym terminie. Co do wycieczek, „Margarita w pigułce” niewiele wnosi w nasze poznawanie świata. Niewiele się na niej dzieje. Punkty programu są raczej mało spektakularne. Oczywiście nie jest to całkowita wina organizatora. Ot, na wyspie niewiele jest ciekawych miejsc. Wyjazd na Margaritę to dla mnie czas stracony, wnoszący niewiele w poznawanie świata. Czasu nie wrócę, ale gdyby można było to uczynić to jeśli wybrałbym Wenezuelę to na pewno którąś z bardziej ambitnych poznawczo opcji, a decydując się na pobyt z pewnością nie wybrałbym hotelu Playa Hesperia el Agua, który poza położeniem w pięknym palmowym ogrodzie nie oferuje ani dobrego jedzenia, ani też nie przyzwoitego komfortu wypoczynku.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Położenie za milion reszta kiepska

    szym3k 16.02.2025

    Z tym biurem byłem na wielu wycieczkach bliskich i dalekich .Już parę lat temu widziałem Wenezuelę w ofercie ale potem znikła .Chciałem tu pojechać ale dopiero teraz się udało .Moja ocena jest niska ze względu na jakość tego hotelu. Położenie i plaża dałem dwie szóstki bo to mu się należy ,pozostałe rzeczy oprócz miłej obsługi fatalne. Jedzenie prawie to samo oprócz dobrych kawałków byle jak pokrojonego kurczaka i ryby z grilla .Higiena na stołówce pozostawia wiele do życzenia. W weekend przy przyjezdzie miejscowych turystów często brakowało jedzenia lub trzeba było długo czekać na dostawienie Jeśli chodzi o basen wielkość super ale kiepsko się pływa w solance i trochę szczypią oczy, tu chodzi o dzieci .Natomiast pokój ogólnie ok. poza brakiem ciepłej wody oraz lodówki. Nie wiem czy po kąpielach w morzu lub basenie można się wykąpać w zimnej wodzie. Klima jest nowa ale w oknach są 2 cm szczeliny. Balkon jest jak pisze w ofercie ale ma 50 cm szerokości. Aha na koniec sugestia nie zepsujmy wenezuelczyków dawaniem za każdą rzecz i usługę dolara

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Zawiedzione nadzieje

    Elżbieta, Katowice 09.12.2023 | Termin pobytu: listopad 2023

    Kolejny wyjazd z Rainbow, bo miałam zakodowane, że jak Rainbow, to wszystko sprawdzone, zaakceptowane i zapięte na ostatni guzik. Program lightowy, bardziej nastawiony na wypoczynek niż zwiedzanie. Wyprawa po wyspie jeepami zasługuje na pochwałę. Przewodnik, pani Joasia, wspaniale przygotowana, kontaktowa, z dużym poczuciem humoru. Wycieczka fakultatywna katamaranem, tym razem z panem Sebastianem, też godna polecenia. Wycieczka po wyspie "Margarita w pigułce"... pomimo starań Pani Joasi ...taka sobie. Zresztą wyspa wspaniała pod kątem przyrody, nie obfituje w obiekty budzące chęć poznania. A wycieczka "Smaki Margarity", to wręcz nieporozumienie. Rezydenci zapisują to pod nazwą "shopping" i to jest prawidłowe określenie. Chodzenie po zaprzyjaźnionych butikach i odwiedzenie marketu na zakończenie, trudno nazwać "smakami". Plaża przy hotelu ....przepiękna. Szeroka z wysokimi palmami, w oceanie ciepła woda. Przy wyborze leżaka należy uważać, bo z tych wysokich palm spadają uschnięte duże liście. Są dosyć ciężkie. Hotel Hesperia Playa el Aqua to odrębny rozdział. nigdy w życiu nie miałam tylu zastrzeżeń. w zasadzie czego nie dotknąć, to problem

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    27

    Costa Caribe pobyt grudzień 2023

    Małgorzata, Warszawa 08.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Hotel w sumie całkiem ładny klimatyczny, wszystko w jednym miejscu, duże baseny. Pokoje też są ok, poza łazienkami. Jakieś 2 razy kąpałam się w ciepłej wodzie, na podłodze wiecznie woda z przeciekającego wc, to samo pod prysznicem, wchodzisz do kałuży, bo "brodzik" ma źle wykonany odpływ, a prysznic musicie zobaczyć sami :). Drinki w barach dobre. Urozmaicone i spory wybór. Wenezuelczycy niestety są dalej zamknięci i w prowadzeniu hotelu włącznie z kuchnią nie bardzo obyci. Pięć osób wyjeżdżało na wycieczkę fakultatywną do Caracas i nasze lunch pakiety oddali ochroniarze przypadkowym ludziom. Nikt nie sprawdza listy przy wydawaniu, nie mają zapisanych ani nazwisk, ani chociażby nr pokoi. Nie wiedzieli nawet, że mają ok 100 gości z biura Rainbow. Recepcja pracuje od godziny 8:00 do 22:00. W międzyczasie radź sobie sam. W restauracji na codzień urzędują psy, koty, ptaki, osy i muchy, wieczorami dołączają do nich meszki i komary. Jedzenie bardzo mało urozmaicone, w pierwszych dniach dojrzałam butelkę oliwy koło sałatki i poprosiłam o jej otwarcie, okazało się że to tylko dekoracja :). Właściwie nie ma gdzie popróbować miejscowej kuchni, chyba, że weźmiecie taksówkę i pojedziecie sami do jakiegoś miasteczka. Jedzenie na wycieczkach jeszcze gorsze. Natomiast na każdej wycieczce jesteś zadbany w alkohol. Rum jest tańszy od wody, ale nie dla koneserów. Byłam bardzo zaskoczona obsługą biura Rainbow zawsze dobrze mi się to biuro kojarzyło. Niestety nie na Margaricie. Wiele osób chorowało, niestety rezydenci nie wspomnieli na spotkaniu powitalnym o problemach z wodą. Jeden człowiek miał wypadek, trochę się poturbował, wszystko musiał załatwić sam bez żadnego wsparcia. Kontakt z rezydentem utrudniony, chyba, że akurat jest na dyżurze. Na koniec zostawiam perełkę. Wycieczka do Caracas. Koszt ok 400 USD. Pytałam miejscowych to przelot tam i z powrotem kosztuje ok. 90 USD. Towarzyszą 3 osoby. 1 z Rainbow i 2 z miejscowego biura. Tak właściwie to przez cały pobyt w Caracas zajmowali się nami ludzie z miejscowego biura i rządu. Do każdej wycieczki do Caracas dołączają ludzie z rządu i rzeczywiście taki jest napis na stanowisku, które rozstawiają, żeby nas wspomóc. Gdyby nie to, że częstowali nas ogromnymi kawałkami ciasta (pycha), sokami, kawą, wodą to byśmy byli głodni. Biuro Rainbow wykupiło lunch w najbiedniejszej dzielnicy Caracas, zabrali nas do jakiejś świetlicy i tam był ten świetny obiad. Jak dla mnie to za 1 USD lub mniej. W Asunsion (stolica)za 1 USD jedzenie bardziej lokalne, smaczniejsze, lepiej podane i o wiele bardziej syte. Generalnie polecam tą wycieczkę, bo wrażeń takich się nie zapomina, tylko weźcie sobie coś do jedzenia, chyba, że to akurat jest dzień postu :). Wyjazd z hotelu ok. 4:00. Jeśli po tym wpisie pomyślicie, że pojedziecie do innego hotelu, żeby nie chorować :) nic bardziej mylnego. Ludzie chorowali we wszystkich hotelach. Trzeba mocno się dezynfekować alkoholem od wewnątrz. Niektóre osoby, które tam poznałam miały problemy jeszcze długo po powrocie. Ja np. na drugi dzień po przylocie wylądowałam w szpitalu zakaźnym w Warszawie (na Wolskiej) przywiozłam ze sobą wirusa, na szczęście niegroźnego :)

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem