4.5/6
Dobrze wiedziałam czego się spodziewać po tym wyjeździe. ale mimo wszystko byłam zaskoczona. Dwa światy - w miarę luksusowy hotel, z wypasionym jedzonkiem, klimą, dostępem do basenów, czystej plaży, leżaki, foteliki, mnóstwo osób obsługi - uśmiechniętych, pomocnych, słowem RAJ? A za bramą hotelowej przestrzeni - niewyobrażalna bieda, brudne ulice miasteczek, wsi, byle jakie domki jednoizbowe z kratami w oknach i drzwiach, upał, brak chodników, zdezelowane auta, dzieci proszące o jedzenie, o 1 dolara, ogólnie - bardzo smutny widok. I tylko my - Polacy, jedyni turyści, którzy nie uratują tej wyspy i tych biednych ludzi swoimi dolarami. Czuliśmy się jak krezusi, bogacze... Gdy trzeba przeżyć za kilak dolarów cała rodziną i to uczucie o niesprawiedliwym podziale dóbr tego świata. Wenezuela ma największe zasoby ropy niskiej jakości, i innych bogactw, ale żle rządzona spycha jej mieszkańców w przepaść. Wrażenia słodko - gorzkie!
Anna - 24.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025
1/1 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Hotel chyba jeden z najlepszych na wyspie ale ruszony mocno zębem czasu. Trzeba przygotować się na duże odległości pomiędzy częściami hotelu a np. plażą. Duże zdziwienie to brak ekspresu do kawy w restauracji czy w barach: na plaży i przy basenach a nawet w recepcji hotelowej. Pozostałe elementy zgodne z oczekiwaniami i opisanym w ofercie standardem. Ogólne wrażenie bardzo dobre oferta godna polecenia i rekomendacji.
Zbigniew, -- - 27.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025
1/1 uznało opinię za pomocną
4.5/6
przepięknie położony hotel, w częściach odnowiony lub wciąż odnawiany. jedzenie jest w porządku, czysto, ale wybór słaby, choć można wyjść sytym, widziałam 4 hotele i zawsze jest coś za coś. tutaj widoki, obsługa, plaża rekompensują pokój, byłam w części Dunes/ łazienki z zasłonkami i częściowo odnawiane, różne wielkości i położenie pokoju w ramach tego samego standardu
Katarzyna Sonia, Mysłowice - 28.11.2023 | Termin pobytu: listopad 2023
46/52 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Rozległy kompleks hotelowy jest czysty i zadbany. Drinki i jedzenie smaczne, ale niezbyt urozmaicone. Nie brakuje soków i owoców. Obsługa hotelowa sympatyczna i chętna do pomocy, jednak nieco powolna. Piękna, szeroka i bezpieczna plaża. Woda w morzu ciepła, ale duże fale ograniczają możliwość pływania. W razie czego ratownicy zawsze spieszą z pomocą. Nie brakuje leżaków. Pracownicy hotelowi starają się zapewnić gościom rozrywkę: w ciągu dnia animacje a wieczorem przedstawienie. Wycieczka do Canaimy z Panem Aleksandrem - udana- niestety, dosyć droga. Komfort podróży samolotem Plus Ultra porównywalny z Dreamlinerem ( z wyjątkiem braku rozrywki pokładowej). Wiele zastrzeżeń za to wzbudzają pokoje hotelowe. Nasz pokój był mały, bardzo skromnie wyposażony. Nie było nawet krzesła. Łazienka bez wentylacji; zasłona prysznicowa. Niektórzy mieli gorzej, ponieważ przypadł im pokój np. bez balkonu/tarasu. Z tego względu, naszym zdaniem, hotel nie zasługuje na 5*. Co do minusów, to przykrą niespodziankę zafundowało nam biuro Reinbow. Na 2 dni przed wylotem anulowano nam miejsca w samolocie opłacone ok.1 miesiąca wcześniej. Rozczarowała mnie także postawa Pani Rezydentki, po naszym przylocie do Wenezueli, która całkowicie zbagatelizowała mój problem. Wprawdzie później zmieniła nastawienie, ale niesmak pozostał.
dana - 02.12.2023 | Termin pobytu: listopad 2023
25/28 uznało opinię za pomocną