Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Costa Caribe naprawdę fajny przy wycieczce objazdowej. Niestety wycieczki shopping i wyspa Coche, to strata czasu. Natomiast wycieczka Margarita w pigułce była ciekawa i intensywna, głównie za sprawą przewodniczki Oani, która miała bardzo dużą wiedzę, którą dzieliła się w ciekawy sposób.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W Sunsol Ecoland spędziliśmy 14 dni (09-23.01.2024r.) i mimo kilku niedogodności jesteśmy zadowoleni z pobytu. Jakiś czas przed wylotem dostaliśmy informację o zmianie przewoźnika i daty wyjazdu (miał lecieć dream liner LOT 06.01.2024r.) i mimo zapewnień, że różnica przewoźnika nie jest znacząca, to niestety była i to ogromna. Jedenastogodzinna podróż liniami Plus Ultra to istny dramat. Miejsca mało (osoby powyżej 180 cm miejsca na nogi mają tyle co nic), część miejsc w biznes klasie przeznaczona dla załogi zamiast dla większej ilości pasażerów, samolot bardzo głośny, obsługa raczej średnio sympatyczna i poza rozdaniem posiłków mało ją było widać, jedzenie to oczywiście kwestia gustu - w nasze się nie wpasowało, w drodze powrotnej przez cały lot (delikatnie mówiąc) szwankowała klimatyzacja-pasażerowie z tyłu samolotu siedzieli w kurtkach, a Ci z przodu nie mieli czym oddychać. Darmo szukać jakiś plusów poza tym, że dolecieliśmy punktualnie i w jednym kawałku. Nasza rodzinna suita w części Dunas mimo, że wyglądała zupełnie inaczej niż na zdjęciach i balkonu nie miała to standard był zadowalający i mieszkało się dobrze. Sam hotel jest w porządku, a obsługa widać, że się stara. Brakowało obsługi na plaży - bardzo mało wolnych leżaków, które było trzeba samemu przenosić z jednej części plaży na drugą, gąbki na leżakach leżały na nich przez cały czas, więc rano, prawie codziennie, były mokre od deszczu. Bary ubogo zaopatrzone, zarówno w napoje alkoholowe jak i softy, czas oczekiwania na napoje długi (prawdopodobnie z powodu braku wystarczającej ilości barmanów). Wieczorne animacje i dyskoteki są - głośne i do późna (koniec ok 23-1) jednym przeszkadzają, innym nie, ale warto o tym wiedzieć - bo słychać. Plaża cudowna: długa, szeroka, zadbana i oczywiście z palmami. Fakultety na których byliśmy (Margarita w pigułce, Jeepy, Cubagua i konna przygoda x2) super! Atrakcji na terenie hotelu pod dostatkiem i na to na pewno nie można narzekać :) (bilard, tenis stołowy, siatkówka, koszykówka, rowery, golf, xbox, itd.) Posiłki smaczne i fajne kolacje tematyczne, zwłaszcza w restauracji pod strzechą :)
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W skład imprezy egzotyka light Isla Margarita weszły 3 wycieczki. Pierwsza to objazd wyspy - ciekawa, dobrze zorganizowana choć wyspa nie oferuje zbyt wielu zabytków czy ciekawostek; świetny zachód słońca i możliwość zrobienia ciekawych zdjęć. Druga wycieczka to rejs katamaranem na Isla de La Coche - ogólne wrażenie pozytywne choć minusem jest konieczność podróży powrotnej w mokrym kostiumie kąpielowym ponieważ brak możliwości innego wejścia na statek inaczej niż brodząc po pas w zimnej wodzie. (Wycieczka nr 3 to Smaki Margarity, tu zmiany wymaga obecność w nowoczesnym centrum handlowym które nie jest dla nas interesujace . Nikt nic nie kupuje bo nie leci się do Wenezueli żeby kupić plecak czy trampki. Może rozważyć trzeba wizytę w supermarkecie spożywczym bo ciekawa jest tego typu oferta w innej części globu, a i zakupy dla przyjaciół zrobić można ( rum, kakao ). Po co przepłacać na lotnisku. Hotel Ikin Resort & Spa nie powinien być klasyfikowany jako 5 gwiazdkowy . Przy świetnej koncepcji przestrzennej i architektonicznej ( wykorzystanie naturalnych miejscowych produktów budowlanych ) jest wiele rażących niedociągnięć. Hotel sprawia wrażenie dość wyeksploatowanego. Świetny basen, bliskość morza choć brak plaży bezpośrednio przy hotelu, dobra kuchnia ( lunch i kolacja z karty). Przygnębiające wrażenie sprawia otoczenie hotelu, bałagan, brud i nędzne domy miejscowych. Roślinność dość uboga, mało kwiatów. Mocnym punktem była codzienna obserwacja pelikanów. Ogólnie wyspa, jej baza hotelowa i poziom świadczonych usług daleko odbiega od poziomu np. Dominikany. I choć zdawaliśmy sobie sprawę z różnic w zamożności i organizacji turystyki w obu tych państwach, to stan faktyczny zaskoczył nas negatywnie szczególnie w kontekście wysokiej ceny imprezy. Nie byłoby żadnych uwag gdyby impreza była tańsza o 1500-2000 zł na osobę. To co otrzymaliśmy nie usprawiedliwia poziomu cen skalkulowane go przez Rainbow. Jeśli ktoś chce wygrzać się i nie ma wygórowanych oczekiwań to kierunek będzie odpowiedni.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pomimo słabej obsługi rezydenta i nie dociągnięcia na restauracji i dostaniu pokoju niezgodnego z obiecanym uważam że jest to hotel godny polecenia.Ma bardzo duży potencjał niewykorzystany w pełni . Piękna piaszczysta i rozległa plaża mały minus chłodna woda . moim zdaniem w tym momencie hotel 4*.