Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel super otoczenie ludzie klimat bardzo super polecam jak najbardziej jeden z najlepszych hoteli noc dodać nic ująć
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo dobry hotel rewelacja,plaża obsługa czystość jak na ten kraj ok choć zawsze jest się do czegoś przyczepić jedzenie super Bardzo polecam ten hotel bez dzieci czysto i bez bałaganu chociaż nie mam nic do dzieci. Muzyka do kolacji tańce przy kolacji,super relaks i odpoczynek.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pomijając tytuł, opinia będzie stricte obiektywna i tylko z mojej perspektywy. Zacznę od tego, że na pierwszą opinię na temat Kalimby wystawionej przez klienta Rainbow natknęłam się dwa dni przed wyjazdem, na drugą na dzień i szczerze odechciało mi się tego urlopu... Para którą poznaliśmy w Kalimbie sugerując się też z tymi dwoma opiniami zabrała ze sobą ręczniki, kawę, kubki czajnik itd.. Na początek lotnisko : trochę zamieszania przy opłatach lotniskowych : 20E, 20$, 20GBP za osobę zarówno wjazdowych i wyjazdowych, sugeruję uiścić w dwie strony od razu. Różnice kursowe wydawane są w dalasi. Po godzinie było po wszystkim, pakowanie bagaży na dachy busów i droga do hotelu -sprawnie poszło. Droga do hotelu ok 30-40 min. Na recepcji zapytałam sympatycznego pana (mając z tyłu głowy te myszy, świerszcze itd) czy jest możliwość zmiany pokoju na wyższy standard . Lekko zdziwiony pan powiedział, że wszystkie pokoje maja taki sam standard i pokazał nam 3 pokoje w tym jeden z dostępem do basenu. Zdecydowaliśmy się na pokój na piętrze ze względu na większą prywatność. Pokoje faktycznie takie same. Pierwsza noc i szczelnie opuszczona moskitiera i strach co przyniesie noc z gryzoniami i robalami. To była jedyna noc z opuszczoną moskitierą. Myszy, robaków, świerszczy nie było i nie widziałam ich do końca pobytu, nie słyszałam od znajomych żeby u nich się pojawiały. Pokój sam spory z wygodnym łóżkiem w sumie ok. Czysty sprzątany dokładnie codziennie. Trochę niechlujnie odmalowane ściany, ale czyste kanapy z nowymi obiciami i poduszkami. Jedyna bolączka to brak malej szafki z szufladami na drobiazgi. Łazienka tu faktycznie gorzej i nie zamierzam tłumaczyć : bo to Afryka. Ściany "pomazane" świeżą farbą, brudne okna od zewnętrznej strony, ale i brak możliwości ich umycia przez personel bo pozabijane jakimiś ozdobnymi chyba deseczkami, mała i wąska. Prysznic i deszczownica działające, woda gorąca o każdej porze. Toaleta z porysowaną deską i spłuczką ale czysta muszla bez brudnych zacieków. W pokoju zestaw do kawy z czajnikiem , filiżankami zapasem kawy herbaty cukru. Klimatyzacja była czyszczona i odgrzybiana na drugi dzień naszego pobytu działa bez zarzutu. Przerwy w dostawie prądu : były dwie, krótkie. Wi-fi u nas w pokoju bez zarzutu.Ręczniki te zostawiane na podłodze wymieniane codziennie. Woda dostarczana tez co dzień. Ręczniki plażowe bez problemu można wymieniać co dziennie, nigdy ich nie brakowało - sama obsługa podchodziła i pytała czy chcemy czyste. Baseny super, choć zimne, plaża cudowna. Hotel mały i pomimo pełnego obłożenia jak to w Święta, nie było problemu z wolnymi leżakami czy to na plaży czy basenach, zero kolejek do baru, zero kolejek i tłumów w restauracji. Nie zdarzały się sytuacje z brakiem sztućców, naczyń itd. Jedzenie całkiem smaczne, z mięs drób i wołowina , owoce morza, ryby, frytki, ziemniaki, ryz kasze, smaczne warzywa, sałatki itd. Każdy znajdzie coś dla siebie z pewnością. W barach woda gazowana i niegazowana bez ograniczeń, drinki -czasami trzeba było stopować barmanów bo wlewali alko bez umiaru. Obsługa cudowna, bez żadnego ale..:) nie oczekująca żadnych gratyfikacji, przychodząca na plażę czy basen i pytająca co przynieść, co potrzeba itd, Warto zostawić im kilka euro czy dalasi. Ogólnie większość wręczała napiwki po 200 dalasi. W hotelu przewaga Holendrów - rozrywkowi ale sympatyczni, trochę Skandynawów i Polaków. Nasza Pani sprzątająca powiedziała że najlepsi są Polacy bo najwięcej im pomagamy. Na terenie hotelu pojawiają się małpy co stanowi atrakcję turystyczną:) Co do rezydenta, byliśmy na wycieczce z Panem Michałem super gość na właściwym miejscu z olbrzymią wiedzą i umiejętnością jej przekazania n 6+. Ogólnie wyjazd oceniam na 5,5 . to 0,5 na minus tylko ze względu na toaletę. Hotel polecam każdemu kto fajnie spędzić czas z fajnymi ludźmi nie oczekując "luksusów absolutnych"
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Personel miły oraz pomocny, hotel ładny ale zostaliśmy umieszczoni w pokojach o gorszym standardzie. Skrzydło dla obsługi, obok nas pokój dla kucharza.