Opinie o Tamala Beach Resort

5.3/6
(95 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.3
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Grudzień 2023

    MACIEJ, Kobyłka 18.12.2023 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Ponoć jeden z lepszy hoteli w Gambii. Mogę się z tym zgodzić jeśli chodzi o pokoje (czyste, codziennie sprzątane), obsługa przemiła i pomocna. W szczególności polecam Jancoba. Pomaga zorganizować trip do parku z małpami czy staw z krokodylami. Położenie w dobrej lokalizacji. Wszędzie blisko. Ale jeżeli chodzi o jedzenie.. coś musi być na rzeczy, ponieważ poznałem osiem osób, który mierzyły się z bólami żołądka.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    40

    Jak na Gambię nieźle

    Czesław, Warszawa 01.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Obiekt, jak na Gambię, w wysokim standardzie. Wyżywienie wystarczające, ale nie umywa się do podobnej klasy obiektów w innych lokalizacjach (Dominikana, ZEA, Kuba, Wyspy Zielonego Przylądka, Meksyk, Kuba, Egipt...). Słońce w końcu grudnia 30-35 stopni Celsjusza z bezchmurnym niebem, trzeba uważać, bo nawet mocne filtry mogą zawieść. Muzyka na żywo przez cały pobyt na wysokim poziomie. Rezydenci dwaj. Jeden mówiący tak szybko i świszcząco, że trudno było cokolwiek zrozumieć i musiał być nakłaniany do powtarzania kwestii. Drugi (Pan Radek), z którym byłem na wycieczce w lesie Masakutu, bardzo dobrze przygotowany merytorycznie, "osadzony" wśród miejscowych i uczynny. Lepiej nie zapomnieć o gotówce od 5 EUR i 5 USD (i to nowych, bo "starych" nie wymieniają). Nota bene osoba sprzedająca wycieczkę rekomendowała zabranie bilonu jednoeurowego (w tym na wszechobecne "napiwki"), co zmusiło mnie do latania po kantorach, żeby zebrać odpowiednią ilość. Po czym okazało się, że nikt nie wie, co to jest i nikt tego nie chciał przyjmować (łącznie z rezydentami, jako zapłatę za wycieczkę). Wróciłem z kilogramem bilonu do kraju... Osoba sprzedająca nie uprzedziła o opłatach na lotnisku (przy przylocie i odlocie) w wysokości 20 USD - lub ekwiwalent dewizowy).

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Szału nie ma

    Warszawa 05.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Byliśmy w okresie sylwestrowym. Sam hotel naprawdę jak na warunki Afrykańskie spoko. obsługa bardzo miła. Najgorszą stroną jest wyżywienie. Nie jesteśmy osobami wymagającymi, ale niestety dużego wyboru nie było i niestety było bardzo dużo zatruć i to poważnych, nawet ludzie trafili do szpitala. Osoba która tego potrzebowała poprosiła rezydenta aby wybrał się razem z nią do szpitala a otrzymał tylko odpowiedź „że to nie jest w gestii rezydenta”. Osobiście hotelu nie polecam., przereklamowany, sam kierunek na wypoczynek jak najbardziej

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    insta vs rzeczywistość

    Magdalena 19.11.2023 | Termin pobytu: listopad 2023

    Hotel wizualnie robi dobre wrażenie - wyglada jak w folderach reklamowych, jest nowoczesny. Gorzej jest jeśli chodzi o funkcjonowanie obiektu- ciagle przerwy w dostawie wody. Jeden dzień pobytu - brak wody bieżącej od 10 do 17. Formuła all inclusive bardzo uboga. Posiłki bardzo oszczędne, marny wybór, duży recykling( co nie poszło na kolacje , lądowało na obiad w innej formie). Braki szklanek w barach, mycie po innych gościach brudna gąbką i serwowanie napoju następnej osobie. Dostępna restauracja/ bar przy plaży, odpłatnie i drogo. Tam podawane jedzenie i napoje jakby z innej bajki. Na plus napoje gazowane w puszkach. Braki ręczników - basenowy po wielkich namowach, wymiana również jeden raz w ciągu całego pobytu. Łazienkowe - wymieniany jeden, drugi nie. Z plusów- działająca klimatyzacja w pokoju.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem