Kategoria lokalna 3
0.5/6
W ciągu 14 dni byłem zmuszony ( po wielokrotnych interwencjach) trzy razy zmieniać pokoje w w/w hotelu. Za pierwszym razem powodem była zapchana umywalka ( woda z umywalki nie ściekała) , w drugim pokoju nie działała klimatyzacja... Wasz opis, że śniadania w postaci, cytuję: ...bogaty bufet szwedzki. TO KOMPLETNA BZDURA!!! Wciąż ja i inni Polacy interweniowaliśmy u opiekunki RAINBOW-a Pani Zuzanny ( wraz ze zdjęciami co było na śniadanie) ,a Pani Zuzanna interweniowała u menadżerki hotelu. NIE BYŁO ŻADNYCH OWOCÓW, NIE BYŁO ŚWIEŻEGO PIECZYWA, NIE BYŁO MASŁA ( dawali margarynę) , NIE BYŁO PŁATKÓW, itp... Zamiast się relaksować, byłem rozczarowany i zdenerwowany, co pisałem w moich SMS-ach do Pani Zuzanny wraz z dokumentacją zdjęciową, która jest do Waszej dyspozycji i oceny. Przyjechał bardzo rozczarowany, nigdy nie polecę Waszych usług Moim znajomym! Brak opieki na lotnisku!!! Gambijczyk proponował, że nie będzie kolejki do połaty lotniskowej, lecz, że chce od całej grupy paszporty wraz z dolarami, a On to załatwi!!!! Dopiero po mojej interwencji przy autokarach zmusiłem Waszego pracownika do interwencji na lotnisku Bandżuli.
EMIR, POGORZE - 08.02.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025
0/1 uznało opinię za pomocną