Opinie klientów o San Panteleimon

5.2 /6
708 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.0
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.8
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

JADWIGA, PORĄBKA 13.10.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Jesienny pobyt w hotelu San Panteleimon

Sympatyczny hotel, ładnie położony. Personel miły i bardzo uprzejmy. Jedzenie smaczne, all incusive zwłaszcza w barze dość ograniczone, ale zgodnie z ofertą. Niestety trafiliśmy na słabą pogodę i wtedy brakowało propozycji spędzenia czasu w hotelu. Ale to też było wiadomo, że animacji po sezonie nie ma. Skorzystaliśmy z wycieczki do Aten i Olimp i Pantaleimonas. Obydwie wycieczki ciekawe i warto pojechać, chociaż całą długą drogę i pod Akropolem padało. Pan pilot wycieczki do Aten ze słabą dykcją, ale na drugiej wycieczce Pani Monika dogodziła pod tym względem wszystkim. Najwięcej zastrzeżeń mieliśmy do kierowcy autokaru w czasie prawie trzygodzinnego transferu na lotnisko, przez większość czasu rozmawiał przez telefon komórkowy trzymając go w ręku a autobus piętrowy! wypełniony do ostatniego miejsca prowadził jedmną ręką. Nie czuliśmy się z tym komfortowo i bezpiecznie. W czasie przerwy zwróciłam na to uwagę Pani rezydent, która jechała samochodem osobowym, zapytałam czy w Grecji tak wolno? Odpowiedziała, że jak najbardziej - wolno. Sprawdziłam obowiązujące przepisy i absolutnie nie wolno rozmawiać kierowcy przez telefon, chyba, że ma zestaw głośnomiący. Poza tym nie mieliśmy zastrzeżeń. Ogólna ocena wypoczynku dobra.

4.0/6

Dariusz, Brzeszcze 06.07.2022

Ocena hotelu

W terminie mojego pobytu 04.06.22 w hotelu przebywało 80% dzieci imłodzieży a miało być kameralnie i spokojnie. W czasie pobytu były organizowane wesele,chrzciny oraz imprezy integracyjne. Goście hotelowi byli przestawiani w inne miejsca w czasie tych imprez. Jedzenie w szczególności śniadania tragedia (1 rodzaj kiełbasy oraz sera przez całe 2 tygodnie ) brak warzyw tylko pomidor skromne ilości owoców.Nie poleciłbym tego hotelu w szczególności przy opcji allinclusive .Pokoje w hotelu zadbane w porównaniu z bungalowem(tragedia).Pozdrawiam

4.0/6

Halina, Rudno 25.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Piękny czas

Byłam w hotelu od 01.06.2024 do 15.062024 mieszkałam w budynku głównym a pokój był od strony basenu /zgodnie z moim życzeniem/.Miejscowość typowo nadmorska jedna ulica ,na niej sklepy i restauracje, cicho i spokojnie - początek czerwca. Ogólnie jestem zadowolona odpoczęłam i zobaczyłam Meteory /na czym mi bardzo zależało -polecam/.Kuchnia średnia ale na pewno nikt nie może powiedzieć, że chodził głodny. Natomiast 6+ dla obsługi restauracji a szczególnie jej szefa. Dużym minusem jest opłata klimatyczna i to w gotówce za pokój 7 euro, gdzie w innych hotelach płacono 3 euro. Pierwszy raz - a podróżuję sporo spotkałam się z kaucją za ręczniki 15 euro z czego zwrot wynosi tylko 5 euro. Na minus oceniam też transport szczególnie z lotniska. Było bardzo gorąco a w autobusie nie działała klimatyzacja. Dużym plusem była wycieczka do Salonik , której nie było w ofercie kiedy wyjeżdżałam a pojawiła się po tygodniu mojego pobytu. Zaliczyłam wszystkie wycieczki oprócz Aten/nie na moje siły/ i bardzo polecam. Słowa uznania dla przewodniczki Justyny.

4.0/6

baśka, Podkowa Leśna 10.10.2016

dobry

dobry hotel i miły pobyt, cisza, spokój i pełny relaks.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem