Opinie o San Panteleimon

Kategoria lokalna: 4

5.1/6
(874 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.0
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.8
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
5.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Super pobyt

    Tomasz, Warszawa 24.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Super pobyt,polecam każdemu, na prawdę warto przyjechać i skorzystać z oferty tego hotelu. super pokój,plaża, obsługa i wyżywienie

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Riwiera grecka

    Magdalena, Opole 21.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Organizacja wyjazdu była w porządku, od początku do końca było wszystko dokładnie wyjaśnione, zarówno po wylądowaniu w Grecji jak i w drodze powrotnej. Hotel w miarę jak na 4gwiazdki , jedzenie smaczne ale monotonne. Obsługa bardzo miła. Trochę mało atrakcji w hotelu, tylko jeden wieczór z muzyką na żywo, że można było potańczyć, a poza tym nic więcej.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Dobry hotel, ładne miejsce

    Konrad Łowce 28.03.2014

    Warto pojechać z nastawieniem na zwiedzanie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel super, bungalow max 2*

    KATARZYNA , WARSZAWA 21.07.2022

    W lipcu 2022r. byliśmy we 2 rodziny (6 osób) na wakacjach. Miejscowość spokojna, kameralna z knajpkami, sklepami pamiątkowymi i spożywczymi. Niedaleko większe miasteczko portowe. Hotel czyściutki, właściciel i załoga zaangażowani, znają podstawowe słówka po polsku. Jedzenie wystarczająco różnorodne i smaczne. Mogłoby być więcej owoców. Prawie codziennie ryba lub owoce morza. Można przyjść kwadrans przed końcem posiłku a wszystkiego jest w bród. Kawa raczej typu Inka. Wybór kilku herbat i słodkich napojów. Niestety bungalowy to inna bajka. Ciemne łazienki, w których jedynym oświetleniem są marne światełka nad zlewem. Prysznica nie można powiesić, bo wieszak oberwany, 2 śruby sterczące z kafelków, którymi można sobie krzywdę zrobić. Jedyny plus to klimatyzacja. W pokoju szafa z wieszakami i 1 szufladą. Brak półek, więc wszystkie rzeczy zmuszeni byliśmy trzymać w walizkach jak na jakimś kempingu. Pseudo aneks kuchenny ze zlewem i trzema różnych rozmiarów wysłużonymi talerzami. 1 łyżka i ułamany widelec, szklanka i kubek wątpliwej czystości. Żadnego noża czy czajnika. Żadnej kuchenki. Na szczęście lodówka jest. Na 11 dni pobytu 4 razy było "sprzątane" i to raz po zgłoszeniu reklamacji w recepcji po 3 dniach, że już nie mamy papieru toaletowego a z kosza na śmiecie się wysypuje. Sprzątanie polegało na wymianie ręczników, opróżnieniu kosza i dołożeniu rolki papieru. Piach na podłodze wszędzie. Nie zamieciony, nawet nie było nic, żeby ewentualnie samemu ogarnąć. Ani razu nie zmieniona pościel w postaci prześcieradła na łóżko, poszewki na poduszkę i prześcieradła do przykrycia. W szafie dwie kapy na łóżka i 2 koce (pokój 3 osobowy). Po prostu ciemno, brudno i tyle. Pozytywem ładny taras ze stolikiem i 3 krzesłami z widokiem na góry. Hotel polecam ale nie bungalow. Zdecydowanie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Mało grecka Grecja

    Ada 07.09.2019

    Hotel położony blisko Masywu Olimpu. Z pokoju widać piękny zachód słońca nad górami, obsługa bardzo miła. Śniadania bardzo mało zróżnicowane, codziennie to samo. Miejscowość, w której jest położony hotel bardzo mało grecka. Na straganach głównie czuć chińszczyzne. Nieopodal piękne małe greckie wioseczki! Szczerze polecam wycieczki fakultatywne!

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Bardzo fajny hotel, ale...

    Tomasz, Nysa 16.08.2020

    Jedzeniu brakuje śródziemnomorskiego smaku. Jest smaczne, ale bez wyrazu. Brak ziół, czosnku, oliwek. Internet nie działa w pokojach. W bungalow również, a zasięg sieci komórkowej jest słaby. Krótkie godziny all inclusive (tylko do 22) a wybór bardzo słaby. Palenie dozwolone jest praktycznie wszędzie. Przy jedzeniu czuć dym papierosowy niesiony z zewnątrz. Obsługa miła i bardzo pomocna. To najważniejszy plus tego hotelu. Jeżeli chodzi o plażę, to jest dość brudna i kamienista. Ogólnie - nie polecamy na wyjazd z dziećmi, bardziej dla palących emerytów.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Ok +

    Kacper, Wrocław 09.10.2021

    Pokój czysty, codzienne sprzątanie i wymiana ręczników. Dostępna klimatyzacja, suszarka, żelazko. Personel miły i pomocny. Jedzenie trochę monotonne, brak owoców. Napoje na niskim poziomie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    San Panteleimon

    Dariusz, Skierniewice 24.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Chcąc spędzić wakacje w spokojnym miejscu bez zgiełku jest to dobre miejsce. Ma swoje uroki i osoby lubiące piesze spacery powinny być zadowolone. Niestety bungalowy które były do dyspozycji zdecydowanie nie zasługują na 4 gwiazdki co najwyżej 1, za widok na Olimp. Dodatkową wpadką biura podróży jest sposób w jaki zostaliśmy pożegnani a dokładniej, wymeldować musieliśmy się do godziny 11 a autokar który nas zabierał był umówiony na godzinę 15, przez ten czas siedząc z walizkami w holu hotelu czekaliśmy bez możliwości zjedzenia obiadu co uważam za duże niedopatrzenie ze strony biura podróży.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel-nieporozumienie

    EMC 02.08.2025

    W opisie hotelu: cztery gwiazdki. W zapewnieniach osoby w punkcie sprzedaży wczasów: cztery gwiazdki. W rzeczywistości: standard schroniska młodzieżowego. Na tydzień przed wylotem biuro podróży zmieniło mi miejsce zakwaterowania: zamiast budynku hotelowego zaproponowano mi tzw. bungalow. Tak zwany, ponieważ to nie żaden bungalow, tylko barak dostawiony po drugiej stronie ulicy. Zgodziliśmy się na zamianę, ponieważ "trzymał nas" ścisły termin powrotu i nie bardzo dało się na ostatnią chwilę znaleźć w zamian coś odpowiedniego. Nie mieliśmy żadnych szalonych wymagań, chodziło o niewielki hotel w spokojnym miejscu, bez hałaśliwych nocnych animacji, z przyzwoitym standardem. No i dostaliśmy prawie wszystko, o co prosiliśmy, tzn. spokojne miejsce, niewielki hotel, dobre wyżywienie, brak animacji, niedaleko plaży. A standard? Bieda z nędzą! Dość powiedzieć, że przez trzy dni musieliśmy walczyć o wstawienie do pokoju stołka. Pomiędzy łóżkami nie było szafek nocnych. W czterogwiazdkowym hotelu przed zgaszeniem światła okulary i książkę wsuwałam pod łóżko, obok klapek. Oczywiście mogłam wstać, podejść do stolika i okulary zostawić tam. Mogłam również o ogóle nie używać okularów i nie czytać książki, wówczas niczego nie musiałabym odkładać. Mogłam również w ogóle tam nie przyjeżdżać i to byłoby najlepsze rozwiązanie. Niestety, "oszczędne" traktowanie gości "bungalowu" odkryłam dopiero po przyjeździe na miejsce. Pierwszego dnia poprosiłam w recepcji o dostawienie w pokoju szafek nocnych. Recepcjonistka obiecała sprawdzić, co się da zrobić. Drugiego dnia poprosiłam rezydentkę o interwencje, bo recepcji ewidentnie nic nie udało się zrobić. Rezydentce też nie. Ale zawzięłam się. No bo spróbujcie wygodnie funkcjonować bez możliwości odłożenia czegokolwiek w zasięgu ręki. Trzeciego dnia zadzwoniłam więc do biura w Warszawie. I tu niespodzianka: osoba, która odebrała telefon poinformowała mnie, że oni tylko sprzedają, a za wszystkie reklamacje na miejscu odpowiada rezydent. Mam dzwonić do rezydentki. Zadzwoniłam. Nie odebrała. Ale trochę pomogło, bo trzeciego dnia po południu wstawiono...stołek. Taboret kuchenny. Jeden do podziału. Dobre i to. Pięknie nie było, ale okulary nie musiały leżeć pod łóżkiem. Nie wiem, komu zawdzięczaliśmy ten wspaniały dar: recepcji, która wreszcie zorientowała się że "da się coś zrobić", rezydentce, która wprawdzie nie odebrała telefonu (rozumiem, że mogła być zajęta czymś pilniejszym, niż mój stołek), ale "pchnęła sprawę" do przodu, czy jednak centrali w Warszawie. Grunt, że po trzech dniach (43 proc. czasu pobytu) sprawa zakończyła się sukcesem. Brawo Rainbow Tours! Szkoda, że nieszczęsny taboret kuchenny zdominował wspomnienia z San Panteleimon, bo miejsce jest urokliwe, plaża ładna (warto zabrać buty kąpielowe, bo na plaży sporo kamyków, ale buty bez problemu można kupić również w miasteczku), basen czysty (co wieczór ratownik rzetelnie czyścił odkurzaczem wodnym) , wyżywienie smaczne. Menu urozmaicone i tak skomponowane, aby smakowało również dzieciom - był spory wybór makaronów, frytek, pizzy. Najgorsze niejadki "dopychały" lodami: zawsze to trochę kalorii i białka, tyle że zamrożonego :-). Wino w all inclusive ohydne, ale chyba nikt nie spodziewał się, że będzie dobre. Nigdy nie jest. Konkluzja: jeśli tylko biuro RT zadba o to, aby jego klienci nie byli traktowani jak goście podrzędnej kategorii (albo uczciwie sprzedawać będzie barakobungalow jako zakwaterowanie w pokoju dwugwiazdkowym, bo tak klasyfikuje się większość schronisk na świecie), to hotel San Pantaleimon mogłabym polecić jako świetne miejsce wypoczynku.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    NIGDY WIĘCEJ Z RAINBOW

    JAROSŁAW, Koziegłowy 26.09.2021

    HOTEL OK. OKOLICA BARDZO ŁADNA. WAKACJE BYŁY BY BARDZO UDANE GDYBY NIE ORGANIZATOR . RAINBOW OFEROWAŁO TE WCZASY JAKO 8 DNIOWY POBYT NA RIWIERZE OLIMPIJSKIEJ. A JAK TO WYGLĄDAŁO W RZECZYWISTOŚCI? 1 DZIEŃ ZAMELDOWANIE W HOTELU PO GODZ. 21:00 CZASU WYSTARCZYŁO TYKO NA SZYBKĄ KOLACJĘ.6 DNI WYPOCZYNKU A OSTATNIEGO DNIA WYJAZD Z HOTELU O GODZ. 6:15 RANO I PRZYJAZD NA LOTNISKO NA PONAD 3 i 1/2 GODZ. PRZED ODLOTEM. INNE BIURA LECĄCE TYM SAMYM LOTEM PRZYJEŻDŻAŁY PONAD 1i 1/2 GODZ. PÓŹNIEJ. TAK WCZESNY WYJAZD Z HOTELU CHYBA TYLKO PO TO ABYŚMY NIE MOGLI ZJEŚĆ ŚNIADANIA. JEŻELI RAINBOW MYŚLI ŻE POBYT OD GODZ 21 I WYJAZD Z HOTELU O GODZ 6:15 TO 2 DNI POBYTU TO GRATULUJE WYOBRAŹNI. NIBY WSZYSTKO ZGODNIE Z PRAWEM ALE W TEN SPOSÓB TRACI SIĘ KLIENTÓW. JA JUŻ Z RAINBOW NIGDY NIGDZIE NIE WYJADĘ I NIE POLECĘ ICH ZNAJOMYM

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem