Kategoria lokalna 5
3.0/6
W momencie zakupu wycieczki hotel miał 5 gwiazdek.W międzyczasie pozostały 4, o czym biuro nas nie poinformowało.Miała być restauracja a la carte- nie było,miał być sklep na terenie -nie było.Animatorki pasywne-czekały na inicjatywę turystów przesiadując pod parasolem.Codzienna walka o leżaki.Oba weekendy-greckie wesela ograniczające od 18 przemieszczanie się po hotelu.Jedzenie OK-obsługa również.Plaża wąska,żwirowa i brudna.Generalnie-unikaj.
Krzysiek - 27.07.2015
1/3 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Chciałbym, aby ta opinia była przestrogą dla potencjalnego polskiego turysty. Hotel, chociaż wymaga jakiś tam nakładów dramatyczny nie był. Pokoje czyste, wyżywienie smaczne, choć jak na 5 gwiazdek, którymi ten hotel się chwali to troszeczkę zbyt mało. Największe zastrzeżenia mam do obsługi w barach. Były tam teoretycznie 2 bary. W obu barach piwo mieli tylko w puszkach. Nalewali, więc do szklanek (kufel raczej rzadko się widziało) lub plastików z puszek. Nie każdy lubi piwo z puszek. UWAGA! Jeżeli ktokolwiek mógł wykitować z pragnienia w barze to właśnie tam: Bar główny Po podejściu do baru mogliśmy spodziewać się, że: - barmanka odbierze telefon, - barmanka zacznie sama gdzieś telefonować, - barmanka zacznie obsługiwać kelnera, który przyszedł po tobie, a który z kolei obsługuje gości, którzy nie mają All inclusive, więc płacą za bieżącą obsługę. Ty człowieku zapłaciłeś to stój jak …… , - barmanka przygotowuje kawę (zazwyczaj kilka kaw). Ze względu na namaszczone podejście cała ceremonia trwa ładne kilka minut, - barmanka oświadcza nam, że nie ma lodu (wcale nie raz jak by się komuś wydawało), - barmanka pójdzie po lód (nawet jak z niego zrezygnujesz), - barmanka zacznie obsługiwać kasę fiskalną. W tym celu wypełznie spoza baru i zacznie grę za pomocą ekranu dotykowego tejże kasie. Bar przy basenie: Tam drogi kliencie jesteś transparentny, przeźroczysty, niewidzialny dla barmana (opchnij tę zdolność kamuflażu armii USA a będziesz bogaty), Tak więc kiedy podejdziesz do baru: - barman będzie rozpakowywać towar, - barman przygotowuje kawę(y), jw. - barman będzie się kręcił się diabli wiedząc, po co. - barman będzie pakował towar, - barman będzie liczyć ręczniki, Itd. Nasze badania naukowe tamże wykazały, że w przypadku, gdy jesteś jedynym PETENTEM (oczywiście w godzinach pracy tego baru) to skuteczność otrzymania piwa (w puszcze, tutaj już w nic nie przelewają) w ciągu 2-3 minut wynosiła 20%. Raz na pięć razy mi się udało. Rozumiałbym to wszystko gdyby taka praca wiązała się z brakiem nadzoru. Jednak manager był bardzo często obecny na sali i obserwował pracujący personel. Należy, więc przyjąć za pewnik, że był to sposób na ograniczanie kosztów tego hotelu. Do najbliższych zabudowań było kilka kilometrów, więc chodzenie samemu po napoje do wsi czy miasta było trochę bez sensu zwłaszcza, że wydawałoby się, że kupiło się wystarczającą ilość. Moim skromnym zdaniem hotel zasługuje na 2,5 gwiazdki. Pragnę podkreślić, iż w ogóle się nie awanturowałem, nie podniosłem na nikogo głosu, jednak mam prawo do wyrażenia mojej opinii. Jestem w pełni świadom, że to, co opisuję dotyczy tylko części personelu, ale z pełną świadomością nie polecam tego hotelu. Nie ma żadnego usprawiedliwienia dla takiego zachowania.
Cezary, Bydgoszcz - 03.11.2015
3/3 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Nie polecamy tego obiektu niby5* raczej słabe 3* szkoda tylko że tak renomowane Biuro jak REINBOW nie sprawdza obiektu przed zawarciem umowy i kieruje turystów do brudnego remontowanego, tak, tak w czasie naszego pobytu obiektu.
Jerzy, Leszno - 21.06.2015
1/2 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Jak kupowałem wycieczkę hotel miał 5 gwiazdek- tak mnie zapewniano w biurze. Po przyjeździe na miejsce okazało się (po standardzie jak zastaliśmy) , że ma "w pełni zasłużone" 3,5 gwiazdki a biuro Reinbow zmieniło w swojej ofercie w trakcie naszego pobytu kategorię hotelu na 4 gwiazdki?
cezary, łódź - 24.07.2015
5/7 uznało opinię za pomocną