Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje odnowione po Grecku :malowane było,meble stare sprzątanie było.Część wspólna części sypialnianej stare poplamione dywany-dające bardzo złe wrażenie.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie nic wspólnego z 5 gwiazdkami. Wyremontowany jest tylko budynek z recepcją. Pokoje mają stare zniszczone meble, w łazience była pleśń. Sprzątanie byle jakie. Menu niemal codziennie takie same. Mało smaczne. Za mało leżaków na plaży, co wiązało się z awanturami między wypoczywającymi..
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Może zacznę od pozytywów:dobre jedzenie,czyste pokoje, w większości miła obsługa, profesjonalna rezydentka. Negatywy: za mało leżaków zarówno na plaży jak i nad basenem, trzeba było wstawać wcześnie rano żeby zająć chociaż jeden. Plaża brzydka, kamienista, brudna. Brak animacji, brak jakiejkolwiek muzyki wieczorem, gdyby nie ludzie (Polacy), których tam poznaliśmy, chodzilibyśmy spać o 21. Aqua aerobic, który odbył się dwa razy w ciągu naszego pobytu trwał po 5 min-animatorki kompletnie do jego prowadzenia nieprzygotowane, muzyka za każdym razem przestawała działać. Brakowało wielu informacji, np godziny otwarcia basenu-kiedy pewnego wieczoru (godz.21) weszliśmy do niego, przybiegł recepcjonista, krzycząc kazał wyjść. Wesela organizowane w hotelu to nie atrakcja tylko utrudnienia-np basen zamknięty wcześniej. Hotel godny polecenia dla osób starszych, kochających ciszę i spokój. Dla par, osób z dziećmi polecam zabranie wielu gier i książek - bez tego umrzecie z nudów.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wróciliśmy z Thraki wczoraj, gdzie spędziliśmy z rodziną ( 8 osób, trzy pokolenia) tydzień.Każda opinia jest subiektywna, więc i moja taka będzie. Dla mnie bardzo ważny jest widok na morze z pokoju ( był cudowny) i z tarasu, gdzie spożywaliśmy posiłki.Kolejne plusy : pokoje sprzątane codziennie; obsługa grzeczna i szybka; szybki transfer z hotelu na lotnisko ( 20 minut); przestronna restauracja z okrągłymi stołami; brak jakichkolwiek animacji;wystarczająca ilość leżaków, ale to może dlatego, że w czasie naszego tygodnia mieszkali tu sportowcy ( ok. 70 osób), którzy rano znikali, bar allincl. otwarty do 1.30. Minusy: brak jakichkolwiek atrakcji wokół, czyli nie należy nastawiać się na zwiedzanie; nieprawdopodobna ilość much wszędzie w hotelu; gniazda zamieszkane przez jaskółki na balkonach pokoi, więc można było być narażonym na spadające kupy na stół; bardzo monotonne i zwyczajne jedzenie; w weekendy wesela w hotelu, więc goście hotelowi wypraszani są z basenu o godz. 17. To akurat umowa pomiędzy Rainbow Tours, które nie informuje o tym przy wykupie wycieczki i nie daje nic w zamian.Wiedząc o tym, nastawienie byłoby inne.Ogólnie wracam do pierwszego zdania : rewelacyjny widok na morze, co dla mnie - Warszawianki- jest plusem niwelującym wiele niedostatków.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam!
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obsługa bardzo miła,pokoje są czyste.W restauracji każdy znajdzie coś dla siebie.Plaża jest długa, wąska, kamienista i nie każdy znajdzie miejsce do opalania.Dużo miejsca jest natomiast przy hotelowych basenach.Sam hotel stoi na odludziu. Jest zaniedbany i niewykorzystany w pełni.Brakuje zajęć dla dzieci. Dla dorosłych przydałaby się dyskoteka. Zwłaszcza, że kilka sal stoi pustych.Braki hotelu rekompensuje pogoda i świetne wycieczki.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spóźniłeś się na odprawę? hmm i tutaj zaczęły się schodyyy. Pan z obsługi biura podróży zatelefonował do mnie jak już byłam prawie jedną nogą na lotnisku i było 48 minut przed zamknięciem odprawy aleee pocałowaliśmy przysłowiowo klamkę. Po udaniu się do punktu Rainbow Pan nie chętnie chciał cokolwiek pomóc szukał i szukał jakiś przelotów abyśmy mogli dotrzeć na wymarzone wakacje....ale znowu porażka bo nic nie znalazł.... i Pan zniknął ze swojego stanowiska pracy . Na własną rękę znaleźliśmy przelot do Belgradu z Belgradu do Salonik a z Salonik taxi za 350 Euro do Aleksandropolis do hotelu Thraki Palace. Po ciężkiej nocy dotarliśmy do hotelu i znowu rozczarowanie bo Pan w recepcji nie miał dla nas pokoi. Dzięki rezydentce p. Asi udało się temat wyjaśnić i po pół godzinie byliśmy w pokojach. Pokoje jak na hotel 5* słaby zwłaszcza że było trzeba dopłacić do pokoju z widokiem na morze. Widoki były ładne nie mówię ale znowu rozczarowanie :( zapachy kanalizacji ..... Animacje ?? hmm miały być ale nie w naszym terminie chyba. Jedzenie jak po takich rozczarowaniach hotelu niby 5 * to naprawdę bardzo dobre. Widok z basenu przepiękny a okolica słaba. Do centrum Aleksandropolis 20 minut i nic szczególnego :(( Zrobiliśmy sobie objazdówkę jedno dniową wynajętym autem koszt. 60 euro + 30 euro paliwko. Przepiękne Porto Lagos ( kościółek św. Mikołaja na wodzie ) Kavala, Filippi - starożytne miasto greckie.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Właśnie wróciłam z rodziną z tygodniowego pobytu, pobyt w sumie udany, lecz było parę mankamentów. Po pierwsze plaża nie piaszczysta tylko kamienista, dla dzieci to tragedia, a do tego błąkające się po niej psy, duże psy, szczekające, gryzące się nawzajem, było strach tam leżeć z dziećmi. Basen ok, obsługa miła, jedzenie super, urozmaicone, rezydentka bardzo miła i rzeczowa. Hotel organizuje wesela, podczas mojego pobytu było i w sobotę i w niedzielę, basen i bar przy basenie zamknięty już o 17, a o tym nikt nie poinformował przed wyjazdem. Pokoje sprzątane codziennie, łącznie z wymianą ręczników, raz w tygodniu wymiana pościeli. Jednak hotel to takie trzy gwiazdki, napewno nie pięć, chociaż widzę, że stracił już jeną gwiazdkę. Ogólnie polecam, widok jest niesamowity, jedzenie smaczne.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W momencie zakupu wycieczki hotel miał 5 gwiazdek.W międzyczasie pozostały 4, o czym biuro nas nie poinformowało.Miała być restauracja a la carte- nie było,miał być sklep na terenie -nie było.Animatorki pasywne-czekały na inicjatywę turystów przesiadując pod parasolem.Codzienna walka o leżaki.Oba weekendy-greckie wesela ograniczające od 18 przemieszczanie się po hotelu.Jedzenie OK-obsługa również.Plaża wąska,żwirowa i brudna.Generalnie-unikaj.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Chciałbym, aby ta opinia była przestrogą dla potencjalnego polskiego turysty. Hotel, chociaż wymaga jakiś tam nakładów dramatyczny nie był. Pokoje czyste, wyżywienie smaczne, choć jak na 5 gwiazdek, którymi ten hotel się chwali to troszeczkę zbyt mało. Największe zastrzeżenia mam do obsługi w barach. Były tam teoretycznie 2 bary. W obu barach piwo mieli tylko w puszkach. Nalewali, więc do szklanek (kufel raczej rzadko się widziało) lub plastików z puszek. Nie każdy lubi piwo z puszek. UWAGA! Jeżeli ktokolwiek mógł wykitować z pragnienia w barze to właśnie tam: Bar główny Po podejściu do baru mogliśmy spodziewać się, że: - barmanka odbierze telefon, - barmanka zacznie sama gdzieś telefonować, - barmanka zacznie obsługiwać kelnera, który przyszedł po tobie, a który z kolei obsługuje gości, którzy nie mają All inclusive, więc płacą za bieżącą obsługę. Ty człowieku zapłaciłeś to stój jak …… , - barmanka przygotowuje kawę (zazwyczaj kilka kaw). Ze względu na namaszczone podejście cała ceremonia trwa ładne kilka minut, - barmanka oświadcza nam, że nie ma lodu (wcale nie raz jak by się komuś wydawało), - barmanka pójdzie po lód (nawet jak z niego zrezygnujesz), - barmanka zacznie obsługiwać kasę fiskalną. W tym celu wypełznie spoza baru i zacznie grę za pomocą ekranu dotykowego tejże kasie. Bar przy basenie: Tam drogi kliencie jesteś transparentny, przeźroczysty, niewidzialny dla barmana (opchnij tę zdolność kamuflażu armii USA a będziesz bogaty), Tak więc kiedy podejdziesz do baru: - barman będzie rozpakowywać towar, - barman przygotowuje kawę(y), jw. - barman będzie się kręcił się diabli wiedząc, po co. - barman będzie pakował towar, - barman będzie liczyć ręczniki, Itd. Nasze badania naukowe tamże wykazały, że w przypadku, gdy jesteś jedynym PETENTEM (oczywiście w godzinach pracy tego baru) to skuteczność otrzymania piwa (w puszcze, tutaj już w nic nie przelewają) w ciągu 2-3 minut wynosiła 20%. Raz na pięć razy mi się udało. Rozumiałbym to wszystko gdyby taka praca wiązała się z brakiem nadzoru. Jednak manager był bardzo często obecny na sali i obserwował pracujący personel. Należy, więc przyjąć za pewnik, że był to sposób na ograniczanie kosztów tego hotelu. Do najbliższych zabudowań było kilka kilometrów, więc chodzenie samemu po napoje do wsi czy miasta było trochę bez sensu zwłaszcza, że wydawałoby się, że kupiło się wystarczającą ilość. Moim skromnym zdaniem hotel zasługuje na 2,5 gwiazdki. Pragnę podkreślić, iż w ogóle się nie awanturowałem, nie podniosłem na nikogo głosu, jednak mam prawo do wyrażenia mojej opinii. Jestem w pełni świadom, że to, co opisuję dotyczy tylko części personelu, ale z pełną świadomością nie polecam tego hotelu. Nie ma żadnego usprawiedliwienia dla takiego zachowania.