Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel bardzo słaby, stołówka brudna za mało obsługi, jedzenie monotonne,ciągły brak mięsa tylko makaron, brak frytek , naleśników, pizzy dla dzieci, plaża brudna, za mało serwisu plażowego i przy basenie walka o leżaki, toalety przy recepcji brudne, windy ciągle w naprawie, brak animacji dla dorosłych, brak miejsca do posiedzenia wieczorem ( leżaki na basenie to lobby hotelowe).
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
mogło być lepiej jedzenie - bardzo skromne dziennie to samo Hotel na uboczu wieczorami nie ma gdzie wyjść
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel późny Gierek ogólnie zaniedbany. Bardzo mały wybór potraw. Barmani nie mają pojęcia jakie są alkohole w barze. Ogólnodostępne wino to raczej miks wina z wodą w proporcji 60 % wody a reszta wina. Przy niewielkim obłożeniu w miarę spokojnie. Przy obłożeniu na full tłok hałas ciasnota. Jedyny plus to wyspa ,dzika w miarę spokojna z pięknymi zakątkami. Odległości podczas jazdy samochodem mierzymy nie w kilometrach ale w czasie podróży(150 km to około 3 godziny i 40 minut). Przy wypożyczeniu samochodu raczej automat lub jeep. Wyjazd z dziećmi to murowana porażka.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Evia Riviera Resort powinien mieć 2 gwiazki !!! Jedyny plus to czyste pokoje. Plaża katastrofa jak za czasów PRL!!!! Brudna , dostępna dla każdego, lokalsi wchodzą i rozkładają się gdzie popadnie… o godzinie 7 :00 wszystkie leżaki zajęte!!!Barman przy plaży częstuje dzieciaki papierosami !!!! Niech biuro Rainbow zareaguje bo strzelicie sobie z tym hotelem w kolano! Jedzenie - hmm codziennie to samo, nie jest to hotel dla rodzin z dziećmi, brak na śniadanie naleśników , pancake, omletów, czy nawet głupiego pomidora czy ogórka:) ,na obiad czy kolacje brak talerzy , my na kolacje jeździliśmy do miasteczka bo nie można było patrzeć jak wszyscy dosłownie zabijają się o jedzenie, gdzie dziennie było to samo, brak nawet frytek! Najgorszy hotel w jakim byłam Grecji a w roku latam kilka razy. Mieliśmy wyżywienie All a jedliśmy tylko śniadania !!! na plaży tylko 2 dni były napoje ,przez kolejne 5 dni awaria maszyny, ekspresu , omijajcie ten hotel szeroko !!!!!
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Fakty nieuwzględnione przez biuro podróży w ofercie: 1. Nigdzie w ofercie nie ma, że w tym hotelu (cyt. z oferty "wysoki standard wypoczynku i komfort") : TRZEBA PAPIER TOALETOWY WYRZUCAĆ DO KOSZA NA ŚMIECI A NIE DO TOALETY !!!! Mając córkę z problemami na tym tle można sobie wyobrazić jak wyglądały nasze wakacje z tym "biurem podróży". 2. Nigdzie w ofercie nie ma, że na ostatnim piętrze są problemy z ZIMNĄ WODĄ !!! W godzinach szczytu brakowało ZIMNEJ WODY. Powodowało to niebezpieczeństwo poparzenia, gdyż w pewnym momencie zaczynał po prostu lecieć wrzątek... 3. Brak zdjęć łazienek w ofercie. Stan ten jest daleki od deklarowanego w ofercie "wysokie standardu" – brak jakiejkolwiek skutecznej przesłony pod prysznicem… cała podłoga w wodzie…. Brak jakiejkolwiek ścierki/mopa którym można byłoby to pościerać…. Do wycierania podłogi dostaliśmy ręczniki kąpielowe (mówiąc w skrócie ręczniki w tym hotelu „wysokiego standardu” to samo co szmata do podłogi). Drążek podczas przesuwania „zasłonki” wypadał. 4. BASEN CZYNNY TYLKO W GODZ. 10:00 -18:00 – brak informacji o tym w ofercie. 5. W ofercie napisano: "W pobliżu znajduje się promenada z wieloma restauracjami, tawernami i pubami. " - ta promenada to oddalona o ponad 5 kilometrów miejscowość do której trzeba dotrzeć albo ruchliwą ulicą albo autobusem. 6. Brak sportów wodnych przy plaży . 7. Problem z leżakami zarówno przy basenie jak i przy plaży. Obsługa zabiera ręczniki, a miejsca udostępnia gościom, którzy nie są nawet gośćmi hotelu (bez opasek). 8. Punkt 4 w powiązaniu z punktem 5 powodował, że po 18:00 można było tylko leżeć na leżakach przy basenie i gapić się na innych turystów… oczywiście jeżeli udało się wywalczyć leżak…. 9. Jedzenie: obrzydliwy wygląd i smak. Długi czas oczekiwania w sytuacji w której skończyło się coś (np. pieczywo czy masło). 10. Przekąski przy barze to nie są przekąski…. To tylko kanapki z serem i szynką, których nawet bardzo często przez długi czas brakowało. 11. dwie windy z czego jedna cały czas w naprawie... codziennie po kilka razy podróż na ostatnie piętro.... 12. Jedyny plus hotelu animacje dla dzieci. Wielkie podziękowanie dla Pani Mai. I zapewne bardzo mało osób będzie miało możliwość zapoznania się z tymi faktami, bowiem Rainbow automatycznie ustawił na swojej stronie internetowej opinie od „najlepszych”, a nie od „najnowszych”….