Kategoria lokalna: 2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Okolica jest na tyle przyjemna, że wróciliśmy do Kokkino z rodziną. Bliskość morza, spokój i cisza to zdecydowany plus Aqua Rosy. Jedzenie bez szału, ale każdy znalazl coś dla siebie. Ogromnym minusem był jednak zupełny brak komunikacji ze strony obsługi i właścicieli, czy to w zakresie awarii wodociągu, czy pojawienia się ekipy telewizyjnej i nagrywania na terenie hotelu. Ośrodek jest widocznie zaniedbany i nie widać większego zainteresowania naprawami. W dniu przyjazdu okazało się, że na 4 zarezerwowane przez nas pokoje, 2 były zupełnie niezgodne z wcześniejszymi ustaleniami, a dodatkowo były tam zepsute elementy w łazienkach. Dopiero po 2 godzinach ciągłego chodzenia za właścicielem udało się przygotować 2 inne pokoje, tak jak było to wcześniej omówione. Trudno stwierdzić, czy był to ostatni raz w Kokkino Nero i Aqua Rosa, bo charakter tego miejsca działa niezwykle łagodząco i zapomina się czasem o pewnych niedogodnościach. Oczywiście warto też pamiętać, że nie jest to 5gwiazdkowy hotel, więc wymaganie błysku, wyszkolonej obsługi i topowego jedzenia jest raczej na wyrost.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Miałem przyjemność skorzystania z Państwa oferty i wraz z rodziną ( żona i syn ) przebywaliśmy w ośrodku Aqua Rossa w Kokkino Nero. Wiedzieliśmy, że hotel posiada trzy gwiazdki i "cudów" nie należało się spodziewać, ale niektóre sprawy nie wymagały dużych nakładów, a na pewno poprawiły by komfort pobytu. Chodzi mi przede wszystkim 1. posiłki - bardzo mała wręcz zerowa ilość owoców - bardzo mała ilość typowo greckich potraw 2. hotel - brak wymiany ręczników - pokoje nie sprzątane przez okres pobytu ( nasz wynosił 10 pełnych dni ) - ograniczony dostęp do stolików podczas posiłków, gdyż były one rezerwowane dla przypadkowych gości " z ulicy " 3. rezydenci - w czasie transferu z lotniska do hoteli turyści pozostawieni sami sobie ( rezydenci opuścili autokar wcześniej w miejscu swojego pobytu, a nie wszyscy turyści znali położenie swoich hoteli, czasami byli wysadzani na skrzyżowaniach w nocy około 02.00 i nie wiedzieli w którą stronę się udać ) - identyczna sytuacja podczas wycieczek brak opieki na początku i końcu transportu - bardzo słaba wiedza historyczna przekazywana dla nas podczas przejazdu np. wycieczka tzw. Olimp prowadzona przez p. Alicje Można by było pokazać więcej niedociągnięć, których redukcja nie wymagała dużych nakładów finansowych i zaangażowania większego tzw. czynnika ludzkiego . Jedyny potężny plus pobytu to położenie hotelu, który w skali od 1-6 dostaje od nas 10 punktów. Chcielibyśmy jeszcze zwrócić uwagę na Panią Magdę mieszkankę Kokkino Nero, która nie była pracownikiem żadnego biura podróży ale zawsze miała czas żeby z uśmiecham udzielać nam pomocy czy rozwiązywać nasze problemy W sumie jesteśmy z pobytu zadowoleni i nie są to na pewno nasze ostatnie wakacje z Rainbow
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jeśli chodzi i wrażenia to obsługa bardzo miła i pomocna, pokoje ok, nie zawsze była ciepła woda pod b prysznicem. Jeśli ktoś jest przyzwyczajony do all inclusive to raczej tu będzie trochę zawiedziony. Byłam w drugiej połowie maja, basen nie był czynny, bar przy nim również nie. Jeśli chodzi o alkohol wtedy, w barze przy stołówce było tylko uzo,wino, piwo. Jeśli chodzi o plusy to nie ma tam tłumów, obsługa mówi albo chociaż rozumie po polsku co dla niektórych osób może być ważne. Fajne otoczenie, spokój, cisza. Plaża przy hotelu bardzo kamienista, na żwirową trzeba się wybrać z dwa kilometry pieszo. Bardzo polecam wycieczkę na Meteory. Jednakże z racji że zawieziono nas praktycznie na miejsce na samą górę to trochę może niedoceniam bo nie weszłam tam sama. Dla osób ze słabą kondycją jak najbardziej nie bać się i jechać bo wysiłku fizycznego tam będzie kilka schodów.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kameralny hotel, przyjazna atmosfera. Ceni się nastawienie na polskich turystów. Brak opieki na lotnisku podczas powrotu.