Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
1.0/6
Renata Urszula, Kraków 18.09.2019
doskonały resort! arcypomocny personel!
Hotel, a właściwie resort doskonały zasługujący na 4*, nadzwyczajnie pomocny personel, z pewnością wybrałabym jeszcze raz ten hotel...ale organizując pobyt sama, nie za pośrednictwem biura Rainbow. Dlaczego? dlatego, że Rainbow zapomniał dokonać rezerwacji w tym obiekcie, zarówno dla nas jak i dla drugiej pary. Efekt? przeprowadzka praktycznie każdego dnia z jednego pokoju do drugiego pokoju..................... Hotel zrobił wszystko, aby jak mniej było to uciążliwe, za co jesteśmy im niezmiernie wdzięczni i za to wystawiłabym im 10 . Ale nie tylko za to, również za doskonałe śniadania, czystość i zadbanie obiektu, bliskość plaży, piękny basen a przede wszystkim za personel, idealny resort do odpoczynku. Co to Rainbow to braknie skali ujemnej.................. nigdy więcej!!!!!!!!!!!!wróciliśmy 2 dni temu i wciąż nie możemy zrozumieć jak mogło biuro podroży dopuścić do sytuacji, żeby złamać podstawowe warunki umowy i nie poinformować klienta o tym, że wykupione wczasy na Naxos nie mają zarezerwowanego hotelu????????????? Co więcej biuro podroży Rainbow przed wylotem z Polski o tym wiedziało, nadmienię tylko że podczas pobytu 8-16 września, wczasy na Naxos wykupiły 2 pary i obie dowiedziały się o tym, że nie ma dla nich zarezerwowanego hotelu na Naxos po wylądowaniu na Santorinii................. brak słów