Opinie klientów o Aldemar Olympian Village

5.3 /6
214 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.8
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Honorata, Warszawa 10.09.2022

Całkiem ok ale jest ale….

Hotel nie zapewnia zarezerwowanych pokoi, jest przepełniony, a obsługa przemęczona co odczuwalni klienci brakiem uprzejmości i uśmiechu. Dodam, że jeden z dużych basenów nie działał (bez wody, opuszczony tylko straszył) a mimo meldowali gości w budynku przy nim. Nie działa także jedna z restauracji, o której nie wspomnieli. Hotel znajduje się w mało atrakcyjnej okolicy, ale ma dosyć ładną plażę.

4.0/6

M, Warszawa 30.07.2021

Pobyt rodzinny 2+1

Spore rozczarowanie, na pewno nie jest to elegancki i nowoczesny hotel, jak to opisano na stronie. Standard pokojów to max 3 gwiazdki, czystość pozostawia wiele do życzenia. Teoretycznie panie do sprzątania pojawiają się raz dziennie, ale tylko poprawiają łózka i zmieniają ręczniki. Przez dwa tygodnie ani razu nie zamieciono podłogi w domku ani na tarasie. Pokoje rodzinne położone bardzo daleko od głównej częsci restauracji i od plaży. Jedzenie w restauracji głównej niezłe, ale powtarzalne, brak chociażby świeżych soków na śniadaniu, dostępne tylko rozcieńczane napoje . Bardzo dobra pizza w snack barze. Bary w porządku. Część obsługi nieprzyjemna, jakby gość był intruzem. Ogromy, jeśli nie jedyny plus to plaża - długa, piaszczysta, z łagodnym zejściem do morza. Leżaków nigdy nie brakowało, niezależnie od pory dnia. Niestety rozczarowanie co do atrakcji dla dzieci - zjeżdżalnia jedna dla dzieci pow.130 cm. wzrostu, a reklamowany figloklub tak naprawdę nie istniał. Nie wybrałabym ponownie i nie poleciła.

4.0/6

ADAM, POZNAN 21.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

14 dyniowy pobyt wakacyjny

Bardzo ładny ośrodek, jakość pokoi poniżej standardu/ max.3*/. Rezydentka starała się zarządzać grupą, nie służąc pomocą. Priorytet to sprzedaż wycieczek, bez względu na panujące upały, ani kondycję uczestników. Trudno się dziwić, że zdarzały się przypadki niebezpieczne dla zdrowia w czasie wycieczek fakultatywnych.

4.0/6

Jarosław, Gdańsk 03.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Nie to nie jest 5cio gwiazdkowy hotel

Podczas naszego pobytu w hotelu mieliśmy mieszane odczucia co do jakości świadczonych usług(głównie chodzi o pokój). Mimo że ogólnie hotel wydawał się być w porządku, według mnie nie spełniał standardów pięciu gwiazdek. Moja ogólna ocena to 4/6. Czystość: Pokój na pierwszy rzut oka wydawał się być względnie czysty. Jednakże, moja żona, która jest bardzo skrupulatna w kwestii czystości, użyła papierowego ręcznika do przetarcia stołów i innych powierzchni. Ku naszemu zaskoczeniu, ręcznik szybko stał się ciemny od brudu. Podobna sytuacja miała miejsce z suszarką na ubrania i ręczniki, która znajdowała się na zewnątrz – była ona pokryta brudem. Trudno mi sobie wyobrazić, że ktoś mógłby położyć na niej ręcznik, a potem wytrzeć nim twarz. W pokoju jedna z szafek nocnych była uszkodzona i nie dało się jej zamknąć. Jestem zdziwiony, że obsługa hotelowa, która codziennie sprzątała pokój, nie zauważyła tego problemu i nie zgłosiła go do naprawy. Parasol przeciwsłoneczny na tarasie naszego pokoju przy basenie był stary i uszkodzony. Próba jego rozłożenia kończyła się wypadaniem połamanych plastikowych elementów, co uniemożliwiało jego użycie. Poza śniadaniami gdzie serwują paskudną jajecznicę to jedzenie było smaczne.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem