Opinie o Aldemar Olympian Village

Kategoria lokalna 5

5.3/6
(269 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.8
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Pobyt rodzinny 2+1

    M, Warszawa 30.07.2021

    Spore rozczarowanie, na pewno nie jest to elegancki i nowoczesny hotel, jak to opisano na stronie. Standard pokojów to max 3 gwiazdki, czystość pozostawia wiele do życzenia. Teoretycznie panie do sprzątania pojawiają się raz dziennie, ale tylko poprawiają łózka i zmieniają ręczniki. Przez dwa tygodnie ani razu nie zamieciono podłogi w domku ani na tarasie. Pokoje rodzinne położone bardzo daleko od głównej częsci restauracji i od plaży. Jedzenie w restauracji głównej niezłe, ale powtarzalne, brak chociażby świeżych soków na śniadaniu, dostępne tylko rozcieńczane napoje . Bardzo dobra pizza w snack barze. Bary w porządku. Część obsługi nieprzyjemna, jakby gość był intruzem. Ogromy, jeśli nie jedyny plus to plaża - długa, piaszczysta, z łagodnym zejściem do morza. Leżaków nigdy nie brakowało, niezależnie od pory dnia. Niestety rozczarowanie co do atrakcji dla dzieci - zjeżdżalnia jedna dla dzieci pow.130 cm. wzrostu, a reklamowany figloklub tak naprawdę nie istniał. Nie wybrałabym ponownie i nie poleciła.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    14 dyniowy pobyt wakacyjny

    ADAM, POZNAN 21.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Bardzo ładny ośrodek, jakość pokoi poniżej standardu/ max.3*/. Rezydentka starała się zarządzać grupą, nie służąc pomocą. Priorytet to sprzedaż wycieczek, bez względu na panujące upały, ani kondycję uczestników. Trudno się dziwić, że zdarzały się przypadki niebezpieczne dla zdrowia w czasie wycieczek fakultatywnych.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nie to nie jest 5cio gwiazdkowy hotel

    Jarosław, Gdańsk 03.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Podczas naszego pobytu w hotelu mieliśmy mieszane odczucia co do jakości świadczonych usług(głównie chodzi o pokój). Mimo że ogólnie hotel wydawał się być w porządku, według mnie nie spełniał standardów pięciu gwiazdek. Moja ogólna ocena to 4/6. Czystość: Pokój na pierwszy rzut oka wydawał się być względnie czysty. Jednakże, moja żona, która jest bardzo skrupulatna w kwestii czystości, użyła papierowego ręcznika do przetarcia stołów i innych powierzchni. Ku naszemu zaskoczeniu, ręcznik szybko stał się ciemny od brudu. Podobna sytuacja miała miejsce z suszarką na ubrania i ręczniki, która znajdowała się na zewnątrz – była ona pokryta brudem. Trudno mi sobie wyobrazić, że ktoś mógłby położyć na niej ręcznik, a potem wytrzeć nim twarz. W pokoju jedna z szafek nocnych była uszkodzona i nie dało się jej zamknąć. Jestem zdziwiony, że obsługa hotelowa, która codziennie sprzątała pokój, nie zauważyła tego problemu i nie zgłosiła go do naprawy. Parasol przeciwsłoneczny na tarasie naszego pokoju przy basenie był stary i uszkodzony. Próba jego rozłożenia kończyła się wypadaniem połamanych plastikowych elementów, co uniemożliwiało jego użycie. Poza śniadaniami gdzie serwują paskudną jajecznicę to jedzenie było smaczne.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Trochę rozczarowania

    Marlena 28.12.2021

    Pobyt od 28-09-2021 1 tydzień. Wykupiony pokój z bezpośrednim dostępem do basenu. I tu pierwsze rozczarowanie. Do basenu miało mieć dostęp max 8 pokoi a było ich około 20 plus jeszcze kilka które co prawda nie miały swoich przydzielonych leżaków ale z basenu korzystały bez ograniczeń. Syn z rodziną byli w sierpniu w tym samym hotelu i mieli ten sam rodzaj pokoju zarezerwowany i otrzymali pokój zgodny z rezerwacją. Pomimo prośby i pomocy rezydenta niestety nie chciano nam zamienić pokoju twierdząc, że nie ma wolnych (chciałyśmy nawet dopłacić do pokoju z prywatnym basenem) co okazało się nieprawdą bo były wolne pokoje jedne i drugie. Tak więc nie otrzymałyśmy tego za co zapłaciłyśmy. Dostałyśmy pokój bardzo daleko od restauracji a ponieważ mam problemy z chodzeniem prosiłyśmy o pokój bliżej, zaproponowano nam pokój 30 m bliżej co było bez sensu i trochę kpiną. Jedynym plusem dopłaty do takiego pokoju były prywatne leżaki. Pokój ładny, czysty, duży. Woda w basenie była lodowata (nie zimna). Poza tym hotel bardzo ładny, rozległy teren, bardzo zadbany dużo zieleni, bardzo czysto. Obsługa, poza recepcją, bardzo uczynna, miła, w restauracjach bardzo szybka. Dostępne maseczki jednorazowe i płyny dezynfekcyjne. Jedzenie urozmaicone i smaczne, Bardzo sprawna i miła obsługo w barach. Wszystkie animacje skończyły się 30-09 chociaż w recepcji ,,twierdzono, że jest pełne możliwe obłożenie". Wokół hotelu poza dwoma małymi sklepikami nie ma nic. Na terenie hotelu jest kilka sklepów. Do najbliższej wioski około 3 km. Tam jest kilka sklepików i apteka.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem