5.0/6 (266 opinii)
Kategoria lokalna 5
2.0/6
byłam, zobaczyłam i już więcej razy tam nie pojadę.
2.0/6
Odpoczęlismy to fakt bo pogoda byla przepiekna ale jak na miesiac miodowy w 5 gwiazdowym hotelu to liczylismy na cos lepszego. Jedzenie monotonne-wszedzie takie jest ale w tym hotelu na prawde czasami nie mialam co zjesc. Zeby ruszyc sie poza hotel najlepiej wypozyczyc auto ale w centrum sa tylko dwie wypozyczalnie 50e za male auto plus ubezpieczenie, kaucja, paliwo... drogo. Na greckich wyspach 50e to bylo za dwa dni... mozna sie przejsc do Loutraki pieszo ale 40min w sloncu jest ciezkie. Dwie restauracje sa nieczynne. Kolacja kontynentalna ktora miala byc w raz w tygodniu nigdy sie nie odbyla. Restauracja ze stolikami przy wodzie platna wiec nie mozna sobie po prostu usiasc. Gwozdziem do trumny bylo to ze w dniu wyjazdu moglismy zjesc tylko sniadanie bo po zdaniu pokoju nic juz sie nie nalezy. Mozna kupic lunch 20e za osobe!!! Duze przegiecie. Wymysl hotelu. Nigdy sie z czyms takim nie spotkalam.
1.0/6
Ogólnie kiepski upadający hotel - co najwyżej 3 gwiazdki i to takie marne. Zaletą tego hotelu jest położenie czyli piękne widoki i tutaj koniec zalet. W terminie 08.06-15.06 w hotelu grupa polaków i dwie kolonie z Rosji oraz jakaś konferencja/szkolenie - blokująca jedyny dostępny bar dla gości z all inclusive. Jak na hotel 5 gwiazdkowy to raczej nawet nie przystaje przyjmować koloni - ale hotel mocno ekonomiczny więc jakby było więcej chętnych na kolonie to pewnie by więcej grup było. Wiadomo, że takie grupy są głośne i wręcz przeszkadzają innym gościom. Hotel niby sieciowy ale nigdy więcej nie wybrał bym tej sieci jako celu wakacyjnego. Są sieci z naprawdę z 5 gwiazdkowymi takie jak RIU, MITSIS czy LOUIS - oni wiedzą jak się zarządza 5 gwiazdkowym obiektem - jeśli ktoś był to wie jak wyglądają wakacje w 5 gwiazdkowym hotelu i będzie miał podobną opinię do mojej odnośnie tego hotelu. Na ocenę ogólną największy wpływ miało robactwo - KARALUCHY na całym obiekcie i w pokojach!!!! Plus plaga komarów i brak oprysku ze strony hotelu całego ogrodu. Hotel ogólnie jest bardzo ekonomicznie zarządzany.
1.0/6
Otrzymaliśmy pokój obok studzienki emitującej niezwykle śmierdzący wyziew. Przy prośbie o zmianę pokoju przedstawiciel recepcji nakazywał przyjść na drugi dzień, kiedy już nie miał dyżuru i tak przez tydzień... Jeden z recepcjonistów był arogancki, nie odpowiadał na pytania i podczas rzomowy odbierał telefony i wielokrotnie od nas odchodził... A rezydentka była zdziwiona, że dostaliśmy pokój blisko plaży, twierdząc że biuro Rainbow ma zakontraktowane pokoje położone znacznie wyżej (nadmieniam, że o gorszym standardzie) Katastrofalny stan jednego z basenów - dziesiątki martwych owadów. Basen przez 2 tygodnie wogóle nie sprzątany. Basen główny zamknięty dziennie przez 3-4 godziny przez rosyjskich pływaków... Najgorsza forma all inclusive dla klientów Rainbow (podejrzewam, że stąd brak szacunku ze strony obsługi hotelowej). Żółte opaski - możliwość korzystania tylko z 1 z 3 barów i to do godz. 22:00 (przed 22 straszne kolejki po drinki)