Opinie o San Panteleimon

Kategoria lokalna: 4

5.1/6
(920 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.0
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.8
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
5.0
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    greckie wakacje

    andrzej, bytom 29.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    pobyt w hotelu San Pantaleimon można opisać w kilku zdaniach. Po pierwsze hotel czysty Drugie wyżywienie na dobrym poziomie świeże i urozmaicone Trzecie obsługa przyjazna i sprawna Czwarte basen i teren wokół basenu zadbany Teraz minusy Po pierwsze 3 gwiazdki to maksymalna ocena jeśli chodzi o standard obiektu Drugie internet w pokojach właściwie niedostępny tylko w lobby i wokół basenu pokój standard ciasny meble zużyte pościel na łóżku niedopasowana do rozmiaru prześcieradła rano codziennie pozsuwane z materaców pokoje de luxe które przeaznie są oferowane w cenie pokoi standard są dużo lepszym wyborem sporo większe świeżo po remoncie wyposażenie nowe w środku i na zewnątrz bardzo ładne Pokoje standard w budynku głównym a bungalowach oprócz ceny niczym się nie różnią nawet dla osób ceniących sobie spokój i ciszę pokój w budynku po drugiej stronie ulicy z widokiem na Olimp jest lepszym wyborem. Teraz kilka słów o organizatorze Autokary bardzo słabe nawet w porównaniu z autobusami publicznymi na trasie Katerini do Nei Poroi które są bardzo czyste klimatyzacja działa kierowcy w koszuli obsługa profeska aż miło było jechać (trzykrotnie) Wracając do Rainbowa autokary brudne duszno klimatyzacji brak jedynie w drodze z Aten kierowca włączył klimatyzację Łącznie na 8 przejazdów tylko jeden wyżej wspomniany był ok co nie zmienia faktu że w drodze do Aten kieroaca próbował nas ugotować na górnym poziomie. Rezydenci i piloci nie udzielają informacji o możliwości jakiejkolwiek samodzielnej komunikacji miejscowej jedyni proponują wynajem samochodów i taksówek ale dzięki internetowi można łatwo ogarnąć komunikację która funkcjonuje cały rok wbrew opini pracowników biura co jest wynika z celowego działania lub braku zaangażowania klimatyzacja w pokoju zagrzybiona i śmierdząca , dobrze że w nocy była temperatura pozwalająca przewietrzyć pokój wycieczeki słabe szybko i na odwal jedynie meteory są naprawdę ok pod warunkiem że bez P Kamila który ma zasób wiedzy ale zachowuje się infantylnie a największą troskę przykłada żeby wypożyczyć tour guaidy na których robi biznes oczywiście bez pokwitowania co ma cechy zwykłego naciągania pilotka do Aten pani Katarzyna masakra merytorycznie i organizacyjnie dno Pilotka p.luiza na Olimp ok jednoczenie jako rezydentka średnio położenie hotelu dramat jedyny plus że blisko plaży jednocześnie polecam jechać na plażę w Nei pori 2 euro autobus ale warto plaża ogromna piasek płytkie wejście do wody w związku z tym woda bardz ciepła mnóstwo barów tawern kawiarni łazanki parasole jak okiem sięgnąć klimat jak w miejscowości turystycznej

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel ok

    Aleksandra 22.06.2019 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel San Panteleimon bardzo ładny, czysty, jedzenie bardzo dobre, obsługa zasługuje na najwyższą ocenę. Niestety w skład Hotelu wchodzą Apartamenty Filitsa, które to standardem mocno odbiegają od hotelowych 4 gwiazdek. Pokój bez okna, stare meble(bynajmniej nie stylowe), nie domykające się szafki. Kupując wakacje nigdzie nie było informacji o standardzie owych apartamentów. Te apartamenty to jakiś skandal!

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Mieszane odczucia...

    Turystka 24.07.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    W hotelu San Panteleimon bylismy 2 tygodnie na opcji All. Szczerze mówiąc wrocilam zawiedziona. O ile warunki Hotelu ( mieliśmy pokój DeLuxe - nowy, warunki bardzo dobre, widok na Olimp), basen i odległośc do morza czy obsługa kelnerów czy serwisu sprzatającego była na bardzo dobrym poziomie, o tyle jedzenie i warunki All inclusive jeśli chodzi o wyżywienie fatalne. Śniadania typowe europejskie - znośne. W jajecznicy były parówki czy pomidory/ papryka. Minusem były godziny serwowania 7-9:30. O godz 10 całkowite usunięcie jedzenia i blokada dystrybutorów z napojami do godziny 11. Lunch i obiad praktycznie niewiele się różniły. Owoce to arbuz, brzoskwinie i śliwki dostepne tylko w czasie serwowania lunchu i obiadu. Greckiego jedzenia na próżno szukaliśmy, Mousaka zamast ziemniaków i bakłażanu miała makaron, tradycyjne suflaki tłuste. Dania generalnie były tłuste, często przesolone. Nie mam wysmakowanego podniebienia, ale przwyczajona do posiłków europejskich naprawdę miałam problem ze znalezieniem czegoś smacznego do zjedzenia. Często korzystaliśmy z pizzerii w hotelu, która była smaczna i z 30% zniżką dla gości z wersją All. Opcja alkoholu, lodów czy czegoś do picia była w godzinach 11-22.Przestrzegali tego bardzo skrupulatnie. Kolejki do jedzenia, zwłaszcza tuz na poczatku godzin serwowanych posiłków. Napoje logowane za opłatą. Wg mnie napoje podawane w dystrybutorach to syropy połączone z wodą gazowaną lub nie. Ouzo miało inny smak niż to serwowane na plaży, wina były nalewane z kartonów, piwo znacząco rozrzedzone. Inne napoje alkoholowe czy drinki za opłatą. Kelnerzy bardzo sprawnie sprzatali i szykowali miejsce dla następnych gości. W przypadku braku miejsc w restauracji było miejsce przy basenie. Nigdy nie było sutuacji żeby zabrakło miejsca. Wiele osob z ktorymi rozmawialiśmy narzekało na jedzenie. Żałuję, że przymknęłam oko na opinie dotyczace jedzenia w hotelu. Plaża piaszczysto żwirkowa - do wody konieczne są buty. Woda czysta, choć z chwilowymi napływami traw. Opcją na skorzystanie z leżaków i parasola było korzystanie z baru na plaży z warunkiem zamówienia czegoś do picia czy jedzenia. 2 cole w puszce i Ouzo to koszt 10E. Do plaży droga 2-3 min spacerkiem. Basen wystarczający na tą ilośc gości i rotacje. Jedynym minusem było niepotrzebne blokowanie leżaków przez osoby zostawiające ręczniki a nie korzystające z nich. Są natomiast dodatkowe leżaki, ktore wystarczły, ale o nie warto poprosic pana pilnującego bezpieceństwa na basenie. Chętnie pomoże. Okolica bez atrakcji, na przeciwko hotelu był lokal z grami, flipperami, czy piłkarzykami, czynny od godz 12. z dość głośną muzyką. Na szczęście pokój miał dobre wyciszenie więc po zamknięciu balkonu było cicho. Poza tym kilka małych restauracji ( polecam tą z białym wiatrakiem) i sklepy - mini supermarkety i kilka punktów z ubraniami, pamiątkami itp. Wycieczka piesza w najbliższej okolicy to wycieczka na zamek lub tunel. Na zamek niestety nie doszliśmy, bo droga prowadzi ulicą bez pobocza a z dzieckiem wydawała się niebezpieczną opcją. Z proponowanych ofert wycieczek skorzystaliśmy z wycieczki na Olimp. Proponowane Ateny i Meteory były dla nas za długie jesli chodzi o transfery. Czas transferu z lotniskaa - Salonik - do hotelu to ok 2 godziny. Rezydentka Pani Paulina - bardzo miła i konkretna, pomocna. Pomogła nam wykupić leki po uprzedniej wizycie lekarza, ciekawie opowiadała o atrakcjach, wycieczkach i warunkach pobytu.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    pobyt we wskazanym hotelu

    Jan , Poznań 28.09.2019 | Tagi: powyżej 65 lat, z rodziną

    Pobyt w hotelu bardzo przyjemny - ale nie jedzie sie na wczasy dla hotelu, tylko w Grecji dla morza i plaży oraz otoczenia. Otoczenie żadne - dojście do morza (ponad 100 m), kiepskie, brak serwisu, plaża brudna wejście w grzęznącym żwirze. Na plaży brak toalet, ludzi załatwiają sie do morza (!), brak leżaków i parasoli, brak baru itp. Jednym słowem - dno! W hotelu reklamowano trzy bary - czynny był jeden. Basen stanowczo za mały i zejście po drabince tylko dla młodych! Poza tym praktykanci szkół gastronomicznych z Polski (50!) zalewali jadalnie i tłoczyli się w basenie - to absolutnie nie do pomyślenia! Uważam, że nieporozumienie polegało na tym, że ja płaciłem za pobyt - oni zaś nie wysilając się specjalnie otrzymywali to wszystko za darmo!!! Jestem tym poważnie zdegustowany - poważne biuro podróży nie powinno w ogóle wysyłać swoich klinetów do tego rodzaju hoteli. Oglnie odeniam hotel San Panteleimon na *** - nie więcej! Jan Zaus

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Piękny region, sama organizacja mogłaby być lepsza

    Agnieszka 18.09.2022 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Sam hotel nienajgorszy, ale w czterogwiazdkowym i za te pieniądze zdecydowanie nie powinno w łazience brzydko pachnieć z kanalizacji przez cały pobyt. Niestety zostałam pokąsana, prawdopodobnie przez pluskwy. Woda w basenie była zimna. Pokoje sprzątanie codziennie, oczywiście z grubsza, ręczniki wymieniane codziennie. Hotel ogólnie czysty. Panie sprzątające, kelnerzy i generalnie personel bardzo uprzejmy i pomocny. Okolica piękna. Niestety sama obsługa biura kiepska. Zainteresowanie klientem zakończyło się w momencie zakupu wycieczki. Po zakupie Pan obsługujący rezerwację wydawał się być obrażony, że dzwoniliśmy dopytać o szczegóły, które nie były podane w ofercie. Nie wiedział na przykład, czy w pokoju, będzie żelazko i czajnik i ok - można tego nie wiedzieć, ale nie zaproponował, że dowie się w hotelu i wróci z informacja zwrotną. Mało tego, udzielił złej informacji, ponieważ powiedział, że tych akcesoriów nie będzie, a były - w związku z tym niepotrzebnie wzięliśmy ze sobą żelazko. Stoisko Rainbow na samym lotnisku w Poznaniu jest tak słabo widoczne, że nawet obsługa lotniska nie wiedziała, gdzie ono się znajduje. Pomoc Pani Rezydentki na miejscu w sytuacji awaryjnej niestety była żadna. Szczegóły opisane w pozostałych ocenach tematycznych.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    26

    jaka cena - taki standard

    Ewa, Łódź 10.06.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    wróciłam z hotelu San Panteleimon 07.06 mimo niektórych negatywnych opinii byłam nastawiona raczej na plus.. budynek główny odnowiony, robi dobre wrażenie, pokoje też ok., basenik maleńki i miejsca dookoła też skąpo, plaża kiepska, przeważają kamienie i do wody raczej potrzebne buty, okolica spokojna, w miejscowości przebywają w większości Grecy i Polacy, jest gdzie pospacerować ale osoby nastawione na zabawę raczej nie mają tu czego szukać.. all raczej kiepskie w porównaniu z hotelami w Egipcie, Turcji czy Tunezji.. jeśli chcecie wydać mniej to hotel jest ok..ale luksusu nie ma się co spodziewać..

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Sanatorium

    Marcin, Niedrzwica Duża 09.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Jeżeli jesteś kreatywny to sobie poradzisz… wypożyczenie samochodu będzie atutem, jeżeli chodzi o komunikację miejską to można zapomnieć chyba że lubisz piesze podróże. Spod hotelu jeździ „lokomotywa” do sąsiedniej miejscowości niestety tylko wieczorami od godziny chyba 18.30 (powrót max 22 jak jest pogoda bo w w wypadku deszczu musisz się liczyć z pieszą wędrówką). Jeżeli chodzi o opiekę rezydenta można oczekiwać czegoś więcej oprócz proponowania wycieczek i wypożyczenia auta w przystępnej cenie -zainteresowanie w razie choroby uczestnika wycieczki pierwszego dnia. Hotel- jedzenie monotonne, atrakcji w hotelu brak nie licząc jednego wieczoru z muzyką na żywo. Całą sytuację starał się ratować „menedżer” sali. Drinki i alkohol w ramach pobytu all inclusive tragedia. Dla osób chcących spróbować ouzo polecam lokalne tawerny. Pobyt wrzesień 2024. Hotel nastawiony na grupy zorganizowane. Problemy z pokojami(standard i lokalizacja odbiega od oferty). Brak plaży hotelowej. Standard hotelu to uczciwe 3 gwiazdki.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    san panteleon maj 2024

    Romuald Adam , Olsztyn 22.05.2024 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Brak zgodności oferty z rzeczywistością. Plaża zaniedbana , brak leżaków wymienionych w ofercie, brak wyznaczonych stref dla palaczy. Palacze palą wszędzie. niepalący nie maja miejsca wolnego od smrodu papierosów, a to przecież palacze są zobowiązani do palenia w wyznaczonych strefach, to oni są inni , a tu są uprzywilejowani . Wiemy ,że w innych hotelach zasady obowiązujące w U.E były przestrzegane Tutaj w hotelu ani na balkonie ,ani wokół basenu nie znajdzie się miejsca dla niepalących. Jedzenie dobre, ale monotonne . Brak owoców . W tym samym czasie hotel przyjął w ramach programu Erasmus 3 autokary młodzieży . Jak to ma się do wypoczynku ? Kolejki do posiłków , nie mówiąc już, że niektóre potrawy starczały na pierwsze półgodziny. Mieliśmy wykupiony pokój deluxe, na zdjęciu oferty i w rzeczywistości to pokój klasy standard.. Chyba ,że widok na dach baru był tą wyjątkową atrakcją. Okolica smutna przy braku pogody, nie ma robić W ofercie nie pokazano właściwych bungalowów po drugiej stronie ulicy, z informacji innych, pokoje b. małe. Pogoda nam nie dopisała , ale to już losowa sprawa . W hotelu brak atrakcji sportowych czy kulturalnych. Obsługa miła to chyba jedyny plus.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    SAN PANTELEIMON, Wrzesień 2014

    Piotr, Łódź 23.02.2015 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel ładny, czysty i sam w sobie pozostawił dobre wrażenie. Niesamowicie miły szef sali który nawet nieźle mówił po polsku. Jedzenie smaczne i było go dużo ale bardzo monotonne. Alkohol w all inclusive średniej jakości, soki, woda, kawa i herbata dostępne cały czas co nie jest tak powszechne. Największym minusem była nieścisłość co do bliskości plaży i leżaków. Po pierwsze Hotel nie leży przy morzu a po drugie hotel nie nie ma swoich leżaków. Trzeba dojść z 3-4 minuty do morza a leżaki ma inny hotel - jak się chce poleżeć trzeba co jakiś czas zamówić chociaż wodę za 3Eur żeby kelnerzy nie wyrzucali. Plaża jednak naprawdę szeroka i wygodna. Polecam na romantyczne wyjazdy w parze i w cieplejsze miesiące niż wrzesień gdzie będzie można siedzieć na plaży cały dzień :D

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    2+1 we wrześniu

    Jacek, ------ 30.09.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Nasza wycieczka odbyła się w połowie września w konfiguracji 2+1. Zaczynając od początku, z Saloników zabrał nas autobus którego przejazd do hotelu trwa około 2,5h ( 30 minut wliczonej jest przerwy na czymś w rodzaju MOP, około 30 minut przed przyjazdem do hotelu). Hotel znajduję się blisko plaży, na której jeśli ktoś ma ochotę może skorzystać z leżaka + parasola pod warunkiem zakupu napojów plażowym barze (ok. 5/6 euro od osoby). Na terenie obiektu znajdują się dwa baseny, jeden duży, drugi dla dzieci, na zdjęciach wydają się sporo większe. We wrześniu woda w basenach dość zimna, cieplejsza była w morzu. Pokoje zgodnie z ofertą odnowione, nam akurat trafił się bungalow położony poza głównym obiektem. Pokój około 20m2, dostępne łóżeczko okropnie niewygodne dla niemowlaka, turystyczne, zapadające się. W hotelu sporo Polaków a później również Ukraińców, pod koniec wyjazdu przyjechała kolonia około 40 dzieci. Oferta all inclusive bardzo uboga, jedzenie całkiem smaczne, ale bardzo mały wybór. Alkohole ograniczone do minimum - ouzo, brandy, piwo oraz wina. Obsługa robiła co mogła, recepcja rozwiązywała każdy napotkany problem, wszyscy byli przemili, uśmiechnięci. Obiekt znajduję się w lokalizacji posiadającej kilka malutkich sklepów, najbliższe miasto położone około 5km pieszo, w hotelu znajduję się kawiarnia Mikel z bardzo dobrą i niedrogą kawką. Podsumowując, mając do dyspozycji inne destynacje, tej nie powtórzymy.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem