5.1/6 (97 opinii)
Kategoria lokalna 4
6.0/6
To był wspaniały urlop. Bardzo ładny, kameralny hotel. Nie było tłoku, zawsze udawało mi się znaleźć wolne leżaki przy basenie. Miła, uśmiechnięta obsługa. Jedzenie dobre, widać, że hotel stara się je maksymalnie urozmaicać (nie zabrakło fety, były kalmary, każdego dnia duży wybór słodkości greckich). Jedyne co jest mocno wątpliwe to pokój z widokiem na morze- morze nie jest zbyt widoczne, ale cykady rekompensują. Było kilka marudzących osób wśród klientów, ale wszystkim nie da się dogodzić. Bardzo polecam!!
6.0/6
Pobyt w hotelu oceniam na bardzo dobry. Obsługa miła i pomocna . Jedzenie bardzo smaczne i zróżnicowane. Po późnym przylocie oraz późnych powrotach z wycieczek fakultatywnych obsługa czekała na gości z jedzeniem mimo wydatki do 20:30. Plaża oraz obsługa w barze przy plaży również bardzo zadowalająca. Plaża piaszczysta, wejście do wody trochę kamieniste i proponuje zabrać buty do pływania. Ogólne wrażenie bardzo dobre. Polecamy
5.5/6
spokojna, fajna miejscówka dla chcących odpocząć od zgiełku dużych kurortów wakacyjnych. Bardzo miła obsługa super jedzenie i lokalne i europejskie dla każdego coś smacznego. Duży wybór. Polecam dla rodzin z dziećmi. Polecamy również wycieczkę na Skiatos bardzo kameralną wysepkę grecką i rejs statkami gdzie Kapitan częstuje metaxa i innymi trunkami. jedyny minus to brak zjeżdżalni dla dzieci, ale oczywiście tego nie było w ofercie
5.5/6
Hotel znakomity, plaża bliziutko piękna szeroka i piaszczysta, woda krystalicznie czysta i cieplutka. Basen czyściutki, ratownik przez cały dzień, bardzo sympatyczny i dbający o czystość. Obsługa znakomita bez zarzutu najmniejszego, dbająca o turystę, miła i sympatyczna. Czystość idealna. Jedzenie smaczne, desery rewelacyjne, napoje drinki bardzo solidne. Łóżka idealnie wygodne, klimatyzacja w pokoju, lodówka super mimo, że to bungalowy, które standard rzekomo mają niższy niż pokoje w budynku głównym. Dwa minusy, na które biuro podróży powinno zwrócić uwagę: 1. W trakcie turnusu w hotelu zjawiła się duża grupa (3 autokary) młodzieży z Polski na wycieczkę szkolną. Niedopuszczalnym jest, by klienci płacący za wakacje w hotelu 4* z opcją all inclusive pod oknami i w pokojach za ścianą mieli biegającą, skaczącą po balkonach i mocno hałasującą młodzież. Grupa ta miała takie same przedziały godzinowe posiłków co reszta gości, na stołówce "walka" o wolny stolik i przepychanie się do lad z jedzeniem. O nieznośnym hałasie nie wspomnę. Opiekunowie grup oczywiście nie reagowali na zachowanie podopiecznych. Obsługa hotelu przepraszała za powstałe warunki, ale wiadomo nie mogli z tym nic zrobić. Jakość jedzenia i jego różnorodność też od razu się pogorszyła (dania z frytury paluszki rybne i jakieś kotlety wszystko z mrożonek, żeby wykarmić tą masę ludzi). Warto, by było z hotelem to przedyskutować, gdyż takimi działaniami psują sobie cały sezon pozytywnych opinii i ocen i pozostaje niesmak, a wcześniej naprawdę było milo, spokojnie idealnie na odpoczynek miejsce na 6. 2. Rozumiem, że do hotelu oddalonego od lotniska o ok 135km transfer musi trochę trwać (po przyjeździe ok2h z przystankami na wysiadki), ale powrotny transfer trwający 3,5h autokarem bez klimatyzacji i ubikacji to spore przegięcie. Oszczędność oszczędnością, ale bez przesady. Niech choć w pełni wyposażony i nowoczesny będzie ten autokar, tak na przyszłość.