Opinie o Areti

Kategoria lokalna 3

5.1/6
(128 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
4.9
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Przyjemy pobyt lecz bez ciepłej wody w kranie

    Michalina, Gdynia 18.09.2019

    Ogólnie hotel sprawia pozytywne wrażenie, jest kameralny i czysty. Plusem jest basen i leżaki dookoła. Recepcja i jadalnia też ładnie urządzone. Nasz pokój był wygodny i czysty. Urządzony w sam raz. Jego największą zaleta było usytuowanie - blisko jadalni, z widokiem na basen. Łóżko też było wygodne. Największym minusem był brak ciepłej wody, z kranu leciała ledwie letnia. Jedzenie było bardzo monotonne. Szkoda, że nie uwzględniono w menu produktów dla osób z problemami alergicznymi np bezglutenowe pieczywo, mleko roślinne. Nieocenioną pomocą okazał się menager, który zorganizował dla nie wafle ryżowe na śnadanie. Wi-fi działało sprawnie oprócz jednego dnia, kidy był sztorm, lecz po zgłoszeniu awarii szybko została naprawiona. TV na początku nie działał, ale manager zają się tym po zgłoszeniu i zostało to naprawione. Przy basenie jest także bar, w którym serwowane są drinki, napoje i przekąski typu sałatka, kanapka. W porównaniu z cenami w restauracjach i barach w Kamarti tu były bardzo przyzowite. Mimo drobnych niedociągnięc na prawdę warto wybrac ten hotel m.in ze względu na obsługę, czystość i położenie - leży bardzo blisko promenady - ok 10 minut spacerem.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Ogólna ocena

    Dariusz, Kraków 30.08.2019

    Wszystko super oprócz śniadań (codziennie to samo).

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    ARETI

    Bolesław Jan, Kraków 02.10.2019

    Hotel , wyżywienie , zgodne z klasyfikacją hoteli / 3 gwiazdki / obsługa miła i przyjazna / w dyspozycji basen hotelowy, Wi- Fee w części recepcynej

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    25

    Kasia

    Katarzyna, Piaseczno 21.08.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018

    Skromny hotelik, bardzo czysty, kiepskie śniadania. Personel bardzo dobry. Dobre położenie hotelu, można samemu zwiedzić całą wyspę. W hotelu byli sami polacy i to bezdzietni, a więc my odpoczeliśmy .

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem