Opinie o Matina

Kategoria lokalna 3

1.8/6
2 opinie
Obsługa hotelowa
6.0
Plaża
5.0
Pokój
0.5
Położenie i okolica
6.0
Rezydent
0.5
Sport i rozrywka
6.0
Wyżywienie
6.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
  • 3.0/6

    Bez tytułu

    Zostałam oszukana przez biuro podróży rainbow, w lutym zarezerwowałam pokój na trzy osoby w hotelu Matina na czerwiec, nie dość że lot był zmieniony o dwa dni, co to cały wyjazd skomplikowało, ponieważ ja jestem pracującą osobą a kuzynka dojechała z Kanady, gdzie w związku z tym musiała 1000 $ dopłacić za zmianę lotu, to na lotnisku dowiedziałyśmy się, że nie będziemy ulokowane w hotelu Matina tylko w innym hotelu (Areti), który znajdował się 800 m od plaży, nie było tam żadnych możliwości żeby nawet sobie butelki mineralnej kupić, z jednej strony pole z drugiej strony pole, Barek zamknięty, po prostu hotel jakby był wymarły. Po interwencji i kłamstw od pani rezydentki w końcu udało się- zostałyśmy ulokowane w hotelu Matina, ale niestety w najgorszym pokoju, który był gorszy od Hostel, jedna wielka nora z oknami na ulicę bez balkonu bez tarasu itd., żeby Santorini jako wyspa nie byłaby przepiękną miejscowością to bym dała wam nawet nie jedną gwiazdkę tylko minus 5 gwiazdek. 2 dni zmarnowane, co prawda na ugodę poszłyśmy, ale co zrobić jak pistolet do skroni przystawiony, a z urlopu chce sie korzystać.... więc o jaką opinie Wam chodzi ? Nie będę kłamać. Nigdy więcej nie będę z Waszych usług korzystać, chociaż chciałam. To był po prostu przekręt. Zdjęć nie będę dawała, bo to by uwłaczało mojej osobie. Możecie tej opinii po sprawdzeniu nie publikować, ale i tak ona trafi na social-network. Serdecznie pozdrawiam.

    Dr.med.univ. Malgorzata Wiecyorkowski, Austria - 08.07.2018  | Termin pobytu: czerwiec 2018

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    KOMPLETNY BRAK PROFESJONALIZMU

    Do tego hotelu, pomimo, że go wykupiłam, ostatecznie nie dotarłam, bowiem na miejscu, na lotnisku rezydentka poinformowała nas, że mamy zmieniony hotel, na Areti. Hotel w googlach był 2-gwiazdkowy i tanszy 3-krotnie od Matiny. Położony 400 m od plaży i promenady. Ogólnie czysty, ale łazienka pozostawiała wiele do życzenia, bo prysznic 3ba było 3mać w zębach. Śniadania słabe. Ale działanie biura sprzeczne z ustawą o usługach turystycznych są wielce naganne i skarga do Marszałka się należy.

    ANNA, WARSZAWA - 21.06.2018  | Termin pobytu: czerwiec 2018

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem