Opinie o Rena

Kategoria lokalna: 3

3.6/6
(18 opinii)
Atrakcje dla dzieci
1.9
Intensywność programu
3.0
Obsługa hotelowa
4.4
Pilot
0.5
Plaża
5.0
Pokój
3.4
Położenie i okolica
5.1
Program wycieczki
4.5
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.5
Transport
0.5
Wyżywienie
2.6
Zakwaterowanie
0.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    36

    Rena

    Jarosław, Łowicz 01.10.2019

    dziwny zapach po otwarciu drzwi do pokoju i do łazienki , i te bardzo dziwne godziny odlotu . jeśli chce sie zostać w pokoju po godzinie 12 trzeba dopłacić za pokój po 50 euro . Przy basenie w kratkach odpływowych było pełno włosów . Śniadania ciągle takie samo .

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Santorini hotel Rena

    Bartosz 29.08.2024

    Wybierając ten hotel kierowałem się położeniem na południu wyspy, bliskością plaży i promenady oraz restauracji. Trzy gwiazdki nie wróżyły dobrego standardu, ale nie przypuszczałem, że aż tak mogę się zawieźć. Hotel i pokoje skromne, ascetycznie urządzone, łazienka dramat (nieposprzątana po poprzednich gościach) i pomimo reklamacji niewiele się zmieniło. W ofercie Rainbow, w pokoju miał być telewizor - nie było w żadnym pokoju (nawet w ogólnodostępnej przestrzeni) - oczywiście wakacje to nie czas na TV, ale igrzyska olimpijskie i sytuacja geopolityczna wymaga czasami uwagi. Minilodówka i klimatyzacja na wyposażeniu. Obsługa hotelu, no cóż - kawka, papieros, ciasteczka, trochę udawanego sprzątania i kawa, papieros itd. Basen duży, brzegi oblepione liśćmi - brak chętnych do posprzątania. Śniadania standardowe greckie (pieczywo, kawa, sok, ser, wędliny, warzywa, owoce itp), tylko jedno ale - kubki niedomyte z obwódką po poprzedniej kawie, czasami ze szminką poprzednich użytkowniczek. Były oczywiście zalety - bliskość plaży, duży wybór restauracji serwujących lokalne specjały, bary i kawiarnie. Przekrój wiekowy turystów 30+ może więcej, bez rozkrzyczanych dzieci. Parasole i leżaki dostępne bez problemu – oczywiście odpłatnie. Sporo wypożyczalni samochodów na dość dobrych warunkach, w jeden góra dwa dni można zjeździć całą wyspę wzdłuż i wszerz i zboczyć z utartych szlaków. Uważam, że Rainbow jako lider na rynku turystycznym mógłby staranniej wybierać obiekty, bo hotel Rena nie jest najlepszą wizytówką i opinie pojawiające się na różnych forach prawidłowo odzwierciedlają stan i serwis tego miejsca.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    50

    Grecki standard

    Anna, Poznan 30.09.2021

    Hotel Rena to doskonały przykład tego, że greckie standardy hoteli zdecydowanie różnią się od zachodnich. Hotel "z epoki", wystrój zestarzał się wraz z nim. Stare meble, niewygodne łóżka, sinobure prześcieradła, stara zasłonka pod prysznicem... Niby czysto, ale i tak nieciekawie. Na żywo znacznie odbiega od prezentacji na zdjęciach. Bal przy basenie nieczynny, otoczenie basenu ponure, betonowe. Żadnych udogodnień w hotelu. Plusem jest dobra lokalizacja blisko plaży i przystanku autobusowego, choć w tej cenie można znaleźć bardziej atrakcyjne zakwaterowanie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel Rena

    Artur, --- 26.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Rena to hotel budżetowy i nie należy się spodziewać ani rarytasów na śniadania, ani specjalnych wygód w pokojach. Codziennie rano na posiłki jest podawany do znudzenia ten sam zestaw: kawa (nie za mocna), soki z koncentratu (pomarańczowy i wieloowocowy ?), chleb, masło, salami, szynkowa, mortadela, ser grecki i gouda, jajka na twardo, dwa rodzaje ciastek, arbuzy lub melony (choć owoce nie w każdy dzień). Pokoje są zadbane, choć nie za duże i sprzątane codziennie (wymiana pościeli i ręczników raz na tydzień). O łazienkach, które remont mają chyba dawno za sobą, aż tyle dobrego nie można powiedzieć: zaśniedziałe krany i podklejane taśmą izolacyjną gniazdka nie wyglądają niestety estetycznie. Przez kilka dni pobytu nie było rano ciepłej wody, co po zgłoszeniu personelowi zostało załatwione. Obsługa miła i pomocna. Obiekt posiada zadbany basen, z którego można korzystać do późnych godzin nocnych. Z hotelu mamy około 200 metrów do plaży. Podsumowując, jeżeli nikogo nie rażą wspomniane wcześniej mankamenty i biorąc pod uwagę dobre położenie hotelu i jego cenę, można tu spędzić swoje wakacje.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    Liczne mankamenty

    Marian Czauderna, Warszawa 02.10.2022

    Pilotka P.Ewelina była nieobecna w czasie przyjazdu i odjazdu grupy na Santorini. Grupa, wszyscy z walizkami, sama błądziła i szukała hotelu Rere Hotel z mnóstwem mankamentów: nie działający telewizor, cieknący i zardzewiały prysznic, brak pólek na kosmetyki w łazience i na ubrania w szafie. Ubrania trzeba trzymać w walizce. Brak w pokoju czajnika i choćby jednej szklanki, noża itp .Skromne i codziennie identyczne nieciekawe śniadania. Wykupienie dodatkowe obiadokolacji okazało się złym pomysłem, menu nie było dostępne w polskiej wersji językowej i było mało urozmaicone. Podsumowując wycieczka nie spełniła moich oczekiwań. l

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    114

    Niestety Bardzo słabo!

    Sebastian, Warszawa 07.08.2019

    Dostałem jakiś dziwny pokój z prysznicem wbudowanym w ścianę - bez żadnej obudowy! czyli woda leci w każdą stronę w łazience. dlatego potem cała podłoga jest mokra i robi się brudno. Oczywiście, w takiej łazience nigdy nie będzie gniazdek - to byłoby niebezpieczne. W samym pokoju po przyjeździe był dziwny zapach. Czy to dlatego, że kupowałem wycieczkę na 1 osobę jako solo-traveller? Śniadania są nijakie, monotonne i nieświeże składniki. Godziny przyjazdu / odjazdu są też chore nieoptymalne. Jaki sens ma wymeldowanie ludzi z hotelu o 12 rano, jeśli samolot wylatuje dopiero następnego dnia o 5 rano???? Po check-out o 12:00, trzeba było z walizkami szukać jakiegoś miejsca pobytu, bo następny autobus "rainbow" miał zabrać nas do następnego partnerskiego hotelu o 18:00, w którym też trzeba było czekać do 2 rano,zanim kolejny autobus zabierze wszystkich na lotnisko i aby w końcu o 5 wylecieć z powrotem do Polski. Ludzie / seniorzy, a szczególnie rodzice z małymi dziećmi byli bardzo zmęczeni - niektórzy zasypiali na podłogach pierwszego, potem drugiego 'partnerskiego' hotelu.. Logistycznie to jakaś masakra w połączeniu z takim "hotelem". Nie wolno wierzyć w ładne obrazki na stronie. W rzeczywistości dostaje się wiele gorszy standard. Nie polecam.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    Pokój

    MACIEJ 04.07.2022

    W pokoju 119 występowała pleśń i zacieki na ścianach i suficie, telewizor nie uruchamiał się (prawdopodobnie z powodu luźnych kabli zwisających zza urządzenia). W lodówce znajdowały pozostałości po poprzednich gościach w postaci opróżnionej do połowy butelki alkoholu natomiast szklana przegroda oddzielająca balkony była popękana. Łazienka przynależna do pokoju była odpychająca. Toaleta, prysznic i miejsce szczotki do WC to w zasadzie była w żaden sposób nierozdzielona przestrzeń nie licząc cienkiej przesłony z zaciekami.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    ocena

    Marian Czauderna, Warszawa 23.09.2022

    Pilotki, Pani EWELINY, nie było na lotnisku na Santorini - w czasie przylotu i odlotu. Kierowca autobusu nie wskazał nam HOTELU RENE; zostawił naszą grupę z walizami na ulicy PERISO. Musieliśmy sami wyszukiwać HOTELU RENE, który położony był ok. 200 metrów od autokaru. Drogę tę nasza grupa przebyła w upale po częściowo żwirowej drodze. Zaznaczam, że brakowało drogowskazów wskazujących ten hotel. W hotelu brakuje windy, a schody są bardzo strome; był to problem przy wnoszeniu walizek oraz codziennym schodzeniem i wchodzeniem do pokoju. W pokoju brakowało wieszaków, działającego telewizora, półek na kosmetyki w łazience; prysznic działał słabo, był zardzewiały i trudny do regulacji przepływu wody. Dodatkowo wykupione obiadokolaje były daleko Hotelu a menu było w języku angielskim. Śniadania bardzo monotonne - każdego dnia identyczne. Pani EWELINA była uchwytna tylko w czasie zorganizowanych przejazdów po wyspie i nie interesowała się za bardzo grupą. Podsumowując pobyt uważamy za nieudany, jest to najsłabsza wycieczka jaką odbyliśmy z biurem Reinbow.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem