Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel stary po remoncie. Warunki mogłyby być dużo lepsze biorąc pod uwagę, że hotel ma 4 gwiazdki. Na ścianie w pokoju mieliśmy grzyb przy drzwiach balkonowych. W łazience przydałoby się wymienić kilka elementów bo wygląda trochę obskórnie szczególnie przy wannie. Miałem też wrażenie, że sprzątanie to tak właściwie "ogarnięcie pokoju". Brak wifi w dzisiejszych czasach mając all inclusive to bardzo duży minus jak dla mnie. Prawdą też są opinie o cienkich ścianach, które przepuszczają wszystkie dźwięki. Poza tym wszystko super. Obsługa miła, jedzenie smaczne i różnorodne. Lokalizacja bardzo dobra pod względem bliskości innych atrakcji jak i plaży. Największym plusem hotelu jest jego dach na którym można wypić drinka, opalać się lub korzystać z jacuzzi podziwiając piękny widok na miasteczko i morze. Hotel polecam raczej osobą które szukają miejsca do opalania się i wypoczywania przy basenie hotelowym lub sporadycznie na plaży. Do przystanku kolei podmiejskiej jakieś 1,5 km. Bilet powrotny do Barcelony to 10 euro więc polecam zrobić sobie wypad.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przelot samolotem i transfer oceniam pozytywnie. Pogoda dopisała, warto zaopatrzeć się w kapelusz czy czapkę. Do plaży dość blisko, około 10 minut, jednak aby znaleźć mniej zatłoczone miejsce polecam udać się nieco dalej. Posiłki smaczne. Pokoje czyste, obsługa sympatyczna. Basen z ratownikiem, dostępne leżaki. Hotel klimatyzowany.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jednym z większych rozczarowań był zacieńiony do 14 basen+strasznie zimna woda co spowodowało, że niemal nie było nas w tym hotelu - spędzaliśmy czas na plaży; hotel zalany młodymi imprezującymi Niemcami - dzieci w nocy miały problemy ze snem; jedzenie między posiłkami dostępne tylko w stołówce; dzienne animacje dla dzieci wogóle niewidoczne. ale pobyt wspominamy bardzo dobrze - dużo zwiedziliśmy; Sama miejscowość bardzo ładna. Woda w morzu czysta, plaża do pokonania bez obuwia. Rezydent bardzo pomocy; transfer na lotnisko ok 1 godziny.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Moloch, dużo ludzi, głownie młodzieży niemieckiej,dość absorbującej swoim infalntylnym zachowaniem.Poza tym mały basen,za ścianą słychać co u sąsiadów się dzieje,ręczniki zawsze z jakimiś farfoclami, uważam,ze na te 4 gwiazdki zasługuje tylko jedzenie,bo urozmaicone i smaczne.Reszta pozostawia dużo do zyczenia,jesli ktoś chce w spokoju wypocząć to nie polecam tego hotelu.Przychodząc na obiad lub kolacje przynajmniej 15 minut po otwarciu restauracji trzeba szukać wolnych miejsc,o co może być trudno,a już 5 minut przed otwarciem tworzy się kolejka i trzeba za każdym razem pamiętać o zabraniu kartek na all inclusive.Nie ma tu opcji tzw.opasek na rękę,co uważam rozwiązałoby problem kolejek...Klimatyzacja działa tylko od 13 do 3 rano
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bylismy w Calleli w lipcu na 7 dni, jednak słońce towarzyszyło nam jedynie przez 1,5 dnia. Cały tydzień było bardzo ciepło, jednak zachmurzone, co sprawiło, że pobyt nie był w pełni satysfakcjonujący. Polecamy jednak plaże dziekiego wybrzeża, są przepiękne. Hotel czysty i zadbany, sprzątany codziennie, ale bardzo duży (7 pięter)- na posiłkach około 1000 osób. Dużym plusem również był fakt, iż w obsłudze jest dużo Polaków, co ułatwia porozumienie. Basen stosunkowo niewielki w porównaniu do wielkości hotelu.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w porządku, jednak przed remontem. Bardzo duży hałas oraz akustyka na niskim poziomie. Brak rozrywki dla osób dorosłych. Przez ściany słychać wszystko. Wycieczka do Barcelony nieprzemyślana, głownie sama jazda autokarem. Obsługa bardzo miła, pomocna i wielojęzyczna, rekompensuje niektóre niedogodności w hotelu. Hotel raczej dla dużych rodzin z małymi dziećmi.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jedno z najsłabszych miejsc w których byłam w Hiszpanii nie do pomyślenia jest to że stołówka posiada mniejszą liczbę miejsc w stosunku do przebywających gości kolejki i oczekiwania w długiej kolejce aż ktoś skończy jeść i zwolni się miejsce i ponury basen przy plocie panie z Polski sprzątające wulgaryzmy lecą jak z nut i byle jak sprzątane przez nie pokoje p. Veronica super osoba pomocna
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam, hotel ogólnie nie jest bardzo zły jeśli chodzi o jedzenie, napoje bezalkoholowe oraz alkoholowe natomiast obsługa nie zbyt miła dla gości. Rezydentka biura też pozostawia wiele do życzenia. Będąc na wycieczce w Barcelonie również rezydentka nie miła po powrocie do hotelu w późnych godzinach nie dostaliśmy ani kolacji ani jakiegokolwiek napoju lub wody- skandal.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zdecydowaliśmy się na hotel skuszeni pozytywnymi opiniami. Basen główny niewielki, miejsca przy basenie niewiele. Strefa SPA to jakieś nieporozumienie- jedno jacuzzi. Fajna opcja 3-4 jacuzzi na dachu hotelu wraz z miejscem na leżaki. Nie można było wejść tam z dziećmi nawet tymi starszymi, skoro były tam miejsca, a przestrzeń zdecydowanie nie wykorzystana, bo turystów niewiele. Sztućce brudne, na wejście do restauracji czekaliśmy mimo, że była to nasza wyznaczona przez hotel godzina posiłku. Hotel jest przyjazny dla osób z niepełnosprawnością i to na plus, jednak pracując na co dzień z takimi osobami, na urlopie chciałabym odpocząć. Podczas naszego pobytu była cała grupa ok. 15-20 osób z niepełnosprawnością. Sejf w hotelu płatny. Animacje w języku hiszpańskim, gdzie w ciągu dnia nie było widać animatorów. Wieczorami obsługa baru nie wyrabiała z obsługą gości. Na dworze nie można było posiedzieć, smród dymu papierosowego innych turystów odstraszał ( brak strefy dla osób niepalących). Obsługa z recepcji bardzo pomocna, reagująca na nasze prośby. Jedzenie ok było smaczne, głodni nie byliśmy.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt udany, głównie za sprawą samodzielnych wycieczek do Barcelony i Montserrat ( Rainbow nie organizował tej wycieczki- nam się bardzo podobało). Na dachu znajduje się taras z jacuzzi i leżakami i barem .Polskich turystów autor zostawia 200 metrów od hotelu (bo podobno nie można zawrócić). Turyści z innych krajów byli doworzeni pod sam hotel, mam zdjęcia. Skandal. Jeśli rezygnuje się np. z obiadu można dzień wcześniej (trzeba dopytać do której godziny) zamówić prowiant za ten posiłek. Bardzo przydatne na wycieczkach. Najgorszy element pobytu to konieczność korzystania z kart all inclusive i kubek/szklankę. Kupujemy opcję all inclusive, aby nie pilnować gotówki i kart kredytowych- tym razem każdy musiał nosić przy sobie 2 karty , aby skorzystać z posiłków i napojów. Jedna karta służy za dokument potwierdzający prawo do opcji all inclusive, druga karta , aby dostać napój w szklance lub kubku-rodzaj zastawu, po wypiciu oddaje się kubek i otrzymuje kartę z powrotem. Należy tez je pokazywać przy wejściu na posiłki i odbijać przy każdym nalewanym napoju. Wygodne dla właścicieli hotelu dla nas bardzo frustrujace i powodujące kolejki.