Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zdecydowaliśmy się na hotel skuszeni pozytywnymi opiniami. Basen główny niewielki, miejsca przy basenie niewiele. Strefa SPA to jakieś nieporozumienie- jedno jacuzzi. Fajna opcja 3-4 jacuzzi na dachu hotelu wraz z miejscem na leżaki. Nie można było wejść tam z dziećmi nawet tymi starszymi, skoro były tam miejsca, a przestrzeń zdecydowanie nie wykorzystana, bo turystów niewiele. Sztućce brudne, na wejście do restauracji czekaliśmy mimo, że była to nasza wyznaczona przez hotel godzina posiłku. Hotel jest przyjazny dla osób z niepełnosprawnością i to na plus, jednak pracując na co dzień z takimi osobami, na urlopie chciałabym odpocząć. Podczas naszego pobytu była cała grupa ok. 15-20 osób z niepełnosprawnością. Sejf w hotelu płatny. Animacje w języku hiszpańskim, gdzie w ciągu dnia nie było widać animatorów. Wieczorami obsługa baru nie wyrabiała z obsługą gości. Na dworze nie można było posiedzieć, smród dymu papierosowego innych turystów odstraszał ( brak strefy dla osób niepalących). Obsługa z recepcji bardzo pomocna, reagująca na nasze prośby. Jedzenie ok było smaczne, głodni nie byliśmy.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt udany, głównie za sprawą samodzielnych wycieczek do Barcelony i Montserrat ( Rainbow nie organizował tej wycieczki- nam się bardzo podobało). Na dachu znajduje się taras z jacuzzi i leżakami i barem .Polskich turystów autor zostawia 200 metrów od hotelu (bo podobno nie można zawrócić). Turyści z innych krajów byli doworzeni pod sam hotel, mam zdjęcia. Skandal. Jeśli rezygnuje się np. z obiadu można dzień wcześniej (trzeba dopytać do której godziny) zamówić prowiant za ten posiłek. Bardzo przydatne na wycieczkach. Najgorszy element pobytu to konieczność korzystania z kart all inclusive i kubek/szklankę. Kupujemy opcję all inclusive, aby nie pilnować gotówki i kart kredytowych- tym razem każdy musiał nosić przy sobie 2 karty , aby skorzystać z posiłków i napojów. Jedna karta służy za dokument potwierdzający prawo do opcji all inclusive, druga karta , aby dostać napój w szklance lub kubku-rodzaj zastawu, po wypiciu oddaje się kubek i otrzymuje kartę z powrotem. Należy tez je pokazywać przy wejściu na posiłki i odbijać przy każdym nalewanym napoju. Wygodne dla właścicieli hotelu dla nas bardzo frustrujace i powodujące kolejki.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
chmary mlodocianych niemców brak spokoju jedzenie masakra w pokojach głosno ze wzgledu na sciany z papieru
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel to blok ośmio piętrowy, praktycznie bez ogrodu w otoczeniu. Ta część która widać na zdjęciu to cały basen, który jest zacieniony przez pół dnia. Na dachu hotelu miejsce do opalania ale bez jednego parasola, Hotel położony przy uliczch w środku miasteczka. Do plaży trzeba iść po ruchliwych, nagrzanych uliucach ze światłami. Nad morzem, dwa leżaki i parasol 18 euro za dzień. Animacji brak. O jedenastej wieczorem poprzebierane misie wyginają sie do muzyki z płyty. Nie wiadomo dla kogo ta prymitywna zabawa dla dzieci czy dla dorosłych???? W kawiarni krzesła i stoliki jednem przy drugim, Hałas, brak intymności. Nuda!!!! Na trzy osoby otrzynałyśmy dwa łóżka podwójne. Dopiero po awanturze dostałyśmy pokój z trzema łóżkami. Pokoje ciemne, słabo sprzątane. Jedzenie dobre i duży wybór. Internet tylko płatny. Wycieczki fakultatywne bardzo słabe, choć drogie. Trzeba jeździć wielkim autobuse półtorej godziny żeby wszystkich zebrać, potem po drodze czekaliśmy jeszcze pół godziny, bo ktoś dojechał, ( bez przepraszam). W Gironie oglądaliśmy kościół do okoła bez wejścia do środka bo płatny. Po drodze pani jedna i druga (byłyśmy na dwóch wycieczkach)przewodnik bardzo mało mówiła a w drodze powrotnej już całkiem nic nie opowiadała. To trzeci z rzędu słaby wyjazd z Rainbow!!!!!!!!!!!
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt wspominamy bardzo dobrze, ale to zasługa dobrej pogody i piękna Hiszpanii a nie pobytu w hotelu Calella Palace. Wystrój pokoi hotelowych-ponury,ściany pokoi muszą być bardzo cienkie bo słychać dosłownie wszystko to co dzieje się w pokojach sąsiednich ( nawet nalewanie napoju do szklanki, podkreślam -wszystko ), klimatyzacja jest uruchamiana jedynie od godziny 12 do godziny 20:30, jest to bardzo uciążliwe przy słonecznej pogodzie,w nocy jak i rano nie da się wytrzymać w pokoju. Wyżywienie - niesmaczne, no i system z kartami- nie ma opasek na rękę tylko karty i to 2 jedna na jedzenie druga na napoje plus dodatkowa kartka ( już papierowa , którą należy pokazać przy wejściu na posiłek) Atrakcji praktycznie żadnych hotel nie zapewnia, animacje dla dzieci odbyły się podczas 7 dni jedynie 1 raz. Hotel nie ma żadnych plusów.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam hotelu, ani miasteczka o tej nazwie...Za takie pieniądze znajdą Państwo coś lepszego...
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel opanowany przez niemieckich nastolatków , jest GŁOŚNO i nie ma możliwości spokojnego snu w nocy, brak ciszy nocnej a do tego ściany z papieru . Tłukące drzwi, krzyki, śpiewy etc. W restauracji ciągłe kolejki, jedzenie monotonne, ubogie bez owoców morza. Kolejki nawet po kawę :/ Obsługa nie miła jakby za karę w pracy. Nie wiem skąd te 4 gwiazdki ?? Animacje na bardzo niskim poziomie. Miejsce nie ma nic wspólnego z wypoczynkiem, sporo nerwów, nie przespane noce. Stracony czas i pieniądze :/
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu nie za czysto, wykładzina na korytarzu jakby nie odkurzania nigdy ciągle pełno śmieci, w pokojach też nie bardzo sprzątane jak syn rozsypał piasek z plaży na podłodze drugiego dnia tak przez cały tydzień piasek był nie sprzątnięty. Kurz na stolikach nocnych. Codzienna walka o leżaki ponieważ ludzie jak tylko otwierali rzucali ręczniki i znikali na pół dnia po czym jak ktoś faktycznie chciał korzystać nie było miejsca. Na dachu były 3 jackuzi z tego jedna popsuta temperatura wody grubo ponad 40 stopni Celsjusza. Taras na dachu był tylko dla osób pełnoletnich o czym nie było informacji w ofercie. Byłam sama z mężem i synkiem więc nie mogliśmy korzystać. Karty all inclusive to jakaś pomyłka. Idąc na basen nie było gdzie chować tych kart (brak kieszeń w kąpielówkach) a razem mieliśmy 9 kart plus wejście to pokoju gdzie to trzymać na basenie 🤔 snack bar to jakaś pomyłka na górze tam gdzie restauracja hotelu i nic nie można było wynosić nawet w ręku bez naczyń np hamburger czy jakiś inny facet food. Bar, który był przy basenie nie można było wchodzic w stroju kąpielowym po napój więc idąc po coś do picia trzeba się ubrać ewentualnie okryć ręcznikiem, mężczyźni bez koszulek też nie akceptowani co jest dla mnie dość dziwne sądząc po miejscu, że to było przy basenie. Jędzenie ogólnie nie najgorsze lecz monotonne. Często brak kostek lodu przy dystrybutorze z napojami no i idąc po napój trzeba mieć kartę w restauracji inaczej się nie naleje więc jedyn słowem ciągle chodzenie z kartami. A i jeszcze w hotelu czekając na windę można zasnąć, ponieważ to tak długo trwa...😅
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jak widzę te 4 gwiazdki przy tym hotelu - to wydaje mi się, że mi się troi w oczach - sądzę, ze nie zasługuje on nawet na 2 gwiazdki !!! - Kto przy zdrowych zmysłach mógł przyznać temu przybytkowi 4 gwiazdki?! Na dowód przytoczę tylko kilka przykładów żeby się nie rozdrabniać: goście hotelu są traktowani w sposób upokarzający - poniżej godności - jak sprzątający - ponieważ narzuca się im obowiązek odnoszenia plastykowych ( o zgrozo) pojemników po napojach - czyli sprzątania po sobie - bo jeśli się tego nie zrobi to nie zostanie zwrócona karta a co za tym idzie nie będzie można ponownie otrzymać żadnego picia - BZDURA! - to tylko chyba mogli wymyśleć w tym hotelu - bo w żadnym innym hotelu- a jeżdżę od wielu lat- nie spotkałem się z takim kuriozum! Poza tym koszmarne jedzenie - porównywalne z barem szybkiej obsługi w głębokim PRL-u, żadne animacje, żadne rozrywki, brak parasoli przy basenie, leżaków wystarcza dla 1/3 chętnych do skorzystania - więc ogólnie KOSZMAR!!! Dziwi mnie więc fakt, że Rainbow Tours śmie sprzedawać klientom taki bzdurny hotel - dlatego NIGDY WIĘCEJ!!!
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W tej właśnie chwili przebywamy właśnie w tym hotelu, to jakaś kpina: basen mały,widok z pokoju na zardzewiały dach niższego obok budynku, obowiązek noszenia kart all,zamiast dobrze nam znanych opasek na ręku, dopełnieniem goryczy jest obowiązek odnoszenia plastikowych ( tak. tak właśnie plastikowych) szklanek po wypiciu jakiegoś napoju, lub drinka ( na zasadzie : wypiłeś sprzątnij po sobie, a w ten sposób nie przyjdzie Ci do głowy, żeby ukraść ten bardzo ekologiczny plastikowy pojemnik, który to po opłukaniu służy innym spragnionym- a co tam higiena. Na domiar złego obsługa niemiła, jakby łaskę robiła odpowiadając na jakiekolwiek pytanie. Reasumując : nie wiem jakim cudem ten hotel otrzymał 4 gwiazdki? i przykre jest to że Rainbow Tours,którego jestem klientką od lat, ma coś takiego w swojej ofercie.OMIJAJCIE TEN HOTEL SZEROKIM ŁUKIEM, SZCZERZE RADZĘ.