Kategoria lokalna 4
3.5/6
Ogólnie wypoczynek w danej miejscowości i hotelu oceniamy na 3,5 ponieważ była straszna masówka. Okolica to hotel obok hotelu brak lokalnych mieszkańców. Aby coś zwiedzić trzeba udać się dalej. Plusem była kolejka którą można było dojechać do Barcelony i innych pobliskich miejscowości. W samej Santa Susanna nie ma nic ciekawego oprócz szerokiej plaży. Może głębokie i często są duże fale. Hotel ogólnie jest ładny ale dostaliśmy pokój z widokiem na hotel obok przy wyciągu z kuchni przez co wszystkie zapachy wlatywali do pokoju przy otwartym balkonie. Woda w kranie śmierdzi chlorem. Jedzenia dużo ale nic co by smakowało. Brak napoi w cenie pod czas kolacji, nawet wody.
Joanna - 06.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
6/7 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Hotel max na 3* trąci myszką, nie polecam dokupowania opcji ALL, wyrzucone pieniądze, w ciągu dnia tylko 3 godziny, w których można brać wodę i napoje do swojego bidonu, poza tym w barze na szklanki, z których się trzeba tłumaczyć, jeśli się bierze więcej niż jedną, 5 drinków w opcji ALL i z dużą ilością lodu a śladową alkoholu. Obsługa w barze niemiła. Tak samo przekąski były dostępne po śniadaniu przez godzinę i po obiedzie przez dwie, do zjedzenia to co zostało z posiłków. Hotel nie jest w pierwszej linii brzegowej, do plaży trzeba przejść przez ulicę, przejście podziemne i hotele przy plaży. Hotel typu miejskiego, bliskość innych hoteli i brak terenu wokół, od strony basenu głośne pokoje codziennie w klubie obok muzyka na żywo do 00.00, nie można zmrużyć oka. Osoby z HB narzekały, że nawet wodę trzeba dokupić do posiłku. PLUSY: dobre i urozmaicone posiłki, lokalizacja-blisko do kolejki (Barcelona, Girona), miła obsługa w recepcji, choć słaby angielski, dostępność leżaków na basenie nie trzeba rezerwować, codzienne sprzątanie pokoi i wymiana ręczników. UWAGA: hotel nie ma ręczników na basen, trzeba mieć swoje. Największy PLUS to rezydentka Pani Dorota O. super przewodniczka po Barcelonie, duża wiedza i umiejętność przekazu, żadna inna osoba jej nie dorównuje :).
Anna - 18.07.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023
11/13 uznało opinię za pomocną
3.0/6
W hotelu Riviera byłam wraz z rodziną pod koniec sierpnia 2022r. W mojej ocenie hotel nie zasługuje na cztery gwiazdki, a jedynie na słabe trzy. Pokoje są bardzo mało. Początkowo dla 3-osobowej rodziny otrzymaliśmy pokój ok.10 m kw, w którym ledwo się zmieściliśmy z naszymi walizkami. Po naszej interwencji otrzymaliśmy pokój niewiele większy, ale może meble były lepiej ustawione. W pokojach od strony basenu bardzo głośno (głośna muzyka dochodząca z sąsiedniego hotelu). Przed 24.00 nie ma mowy o spaniu. W hotelu jest siłownia- słabo wyposażona, wszystkie sprzęty zepsute. Basen mały, ze zbyt małą ilością leżaków jak na tak duży hotel, na których od samego rana leżały ręczniki. Plaża o.k, ale w morzu bardzo szybko robi się głęboko. Rezydenci wspaniali od samego początku do końca. Nie było żadnego problemu z kontaktem. Chciałam podziękować za pomoc w zmianie pokoju w hotelu oraz pomoc na lotnisku w Hiszpanii.
BM - 06.09.2022
13/17 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Plusy - blisko morza i sklepików z pamiątkami, pokoje czyste codziennie sprzątane. Pani w recepcji mówiła łamaną polszczyzną. Minusy - w pobliżu dyskoteki , w nocy hałas. W jadalni kolejki i dziwny rygor, człowiek czuje się nieproszonym gościem. Przy otwartym balkonie smród z okolicznych knajp. Jedzenie słabe i monotematyczne, słaba oferta alkoholi w allinclusive. Animacje dla dzieci w języku hiszpańskim. Ogólnie Katalończycy nie lubią turystów. W trakcie zwiedzania Barcelony trafiliśmy na manifestację przeciw turystom.
Aleksandra, --- - 29.12.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
3/4 uznało opinię za pomocną