Opinie o HTop Royal Sun

Kategoria lokalna: 4

4.7/6
(98 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.4
Pokój
3.7
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
5.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Piękna Costa Brava !!!

    URSZULA, BIELSKO-BIAŁA 24.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Costa Brava piękna, oczywiście jeżeli pojedzie się dalej od miejscowości, w której znajduje się hotel. Polecam zwiedzenie stolicy Katalonii Barcelony .

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt w hotelu HTop Royal Sun czerwiec 2025

    Dariusz Adrian 22.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Ogólne wrażenie z pobytu dobre. Pogoda piękna, wieczorami można pospacerować brzegiem morza lub deptakiem, albo odwiedzić okoliczne sklepiki i stragany.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wypoczynek

    Jolanta 14.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: powyżej 65 lat, z rodziną

    Pobyt w hotelu bardzo przyjemny bardzo dobre wyżywienie niestety pokoje do generalnego remontu obsługa hotelu sympatyczna i pomocna pokoje sprzątane codziennie, plaża czysta

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Mieszane uczucia.Hotel kiepski, blisko plaża.

    Wojtek 21.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Sam hotel dużym rozczarowaniem, jednak lokalizacja hotelu zaraz przy szerokiej plaży rekompensuje, plusem : blisko do dworca gdzie dojedziemy do Barcelony czy Girony, minus: głośność w pokojach od strony lini kolejowej, jedzenie dobre.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Dobra lokalizacja

    Anna, nasielsk 17.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel zdecydowanie na 3 gwiazdki. Posiłki ok ale dość monotonne. Kolacje znacznie bardziej wyszukane. Lokalizacja super, blisko plaży. Dość głośno od strony ulicy. Obsługa miła.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    29

    Byłoby super gdyby nie minusy...

    Darek 11.09.2015 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Na dzień dobry RAINBOW się nie popisało, mimo wykupienia na 1 rezerwacji 2 pokoi zastaliśmy przypisane do naszej rezerwacji owszem 2 pokoje- jeden na parterze bez balkonu a drugi na 4 piętrze (wg obsługi takiej rezerwacji dokonało biuro). Po interwencji możliwość wymiany pokoju była dopiero w dniu następnym.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Podróż Poślubna

    Iza 13.07.2016 | Termin pobytu: wrzesień 2016 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Wybraliśmy ten hotel na naszą podróż poślubną - spontanicznie i w ostatniej chwili, wybór nie był zbyt duży, skusila nas lokalizacja i 4*.Towarzystwo, lokalizacja, bliskość plaży i Cava w All Inclusive sprawiły, że wyjazd ten wspominamy jako udany. Biuro zaznaczyło, że jest to nasza podróż poślubna. Okazało się, że w ramach "prezentu" dostaliśmy pokój z widokiem na morze - tylko trzeba było się trochę wychylić bo morze było "za winklem";) Pokój przypominał trochę celę mnicha. No dobrze, trochę przesadzam. Ale był dość surowy. Podłoga bez żadnej wykładziny, ściany białe, wyposażenie dość ubogie (łóżko, biurko, krzesło albo dwa i szafa w przedpokoju). kurz nie był wycierany dość długo, bo gromadził się na listwie za łóżkiem. (nie, nie jestem perfekcyjną Panią domu ale tego kurzu było na prawdę sporo)Nigdy w życiu nie spodziewałabym się, ze pierwszą rzeczą po dojechaniu na wakacje będzie... wycieczka do marketu w celu zakupu Cilit Bang i klapków pod prysznic. łazienka była brudna, zapleśniała, po prostu usyfiona. Hotel ciekawy: Na wejściu śmierdziało jak w starym zakładzie fryzjerskim, cały budynek wyglądał jak wyjęty z "Dynastii" i myślę, że co najmniej te czasy obecny wystrój pamięta. Obsługa miła, pomocna - tu rzeczywiście bez większych zastrzeżeń. Jedzenie.. Ja nie jestem obiektywna, jeżeli chodzi o smak. Ale wybór był duży, potrawy były często podpisane - za to ogromny plus, było tego wszystkiego bardzo dużo. I obsługa restauracji polskojęzyczna:)Formuła all inclusive z oddaniem karty za szklankę, która wyglądała jak wypalony wkład do znicza... hmm.... nienajlepszy pomysł. Animacje - jak to animacje, jednemy się spodobają, innemu nie. Ale potańczyć się dało:) Pani Rezydentka miła, choć nie była w stanie zaproponować nam czystszego hotelu w tej samej cenie i w chwili zgłoszenia a po 3 dniach zdążyliśmy się przyzwyczaić (z resztą przecież już w ten pokój zainwestowaliśmy:) )Przez minusy, potem oceny neutralne dochodzimy do plusów - tu niewątpliwie położenie: z hotelu wychodzi się prosto na plaże ( to znaczy od tyłu idąc, bo od przodu jest ulica z tunelem. to średnio przyjemne, ale zupełnie nieprzeszkadzające), także lokalizacja w miasteczku jest dość dobra: niedaleko (ok 10 minut piechotą, może 15) jest stacja kolejowa, zdecydowanie bliżej do sklepów, knajp różnych, kawiarni i generalnie do promenady. Co do atrakcji i sportu - nie korzystaliśmy, z resztą byliśmy Royal Sun w maju a to chyba jeszcze nie sezon na atrakcje sportowe. Za rozrywkę w hotelu uznałam animacje wieczorne.Niestety nie robiliśmy zdjęć w hotelu, tylko takie "wyjątkowe" sytuacje czy nietypowe zjawiska:)

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Bardzo dobra lokalizacja hotelu, ale z kompromisami

    K 24.09.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018 | Tagi: 26-35 lat, ze znajomymi

    Hotel na pewno jest położony w bardzo dobrym miejscu, blisko plaży. Pod względem jedyny minus to może główne wejście i bardzo wysokie schody i dość niewygodna winda. Niestety widać że lata świeżości ma już za sobą, przydałby się remont, szczególnie pokojów. Hotel głównie okupowany przez Rosjan i Anglików, Polaków też jest sporo. Wielki minus to na pewno bardzo upierdliwy system All Inclusive wymagający noszenia ze sobą dwóch kart, wielu gości nawet tego nie rozumie co powoduje kolejki i nieporozumienia, nie wspominając o niewygodnym formacie tych kart bo ciężko je nosić mając na sobie strój kąpielowy. Obsługa się stara, w hotelu pracuje kilkoro Polaków. Wady hotelu rekompensuje na pewno położenie bardzo blisko plaży przez co nie trzeba w ogóle korzystać z hotelowych basenów, które zresztą szału nie robią. Sama Santa Susanna jest też świetną bazą wypadową do zwiedzania Katalonii z czego też skorzystaliśmy.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wrześniowy pobyt w hotelu Htop Royal Sun

    Hanna, Płock 17.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 56-65 lat, samemu

    Jadąc do tego hotelu wiedziałam, że lata świetności ma już dawno za sobą. Wiedziałam również, że wyposażenie pokoju jest nadgryzione zębem czasu. I tak jest. Meble z lat osiemdziesiątych i akurat w moim pokoju były o dziwo w miarę dobrym stanie. Pościel była czysta, zasłony czyste bez dziur. Łazienka nieduża, ale też wymagająca gruntownego remontu. Balkon bardzo mały z bocznym widokiem na morze i na promenadę. Tuż przy hotelu biegnie linia kolejowa. Pociągi jeżdżą co 15 minut w jedną, drugą stronę. Przyjeżdżając do hotelu, BP Rainbow wysadza swoich klientów przy hotelu Riviera i trzeba troszeczkę dojść do Royal Sun. Wejście główne hotelu nie posiada podjazdu dla bagaży, a jest niestety trochę schodów do pokonania, co z dużą walizką jest problematyczne. Jeśli mogę podpowiedzieć, to lepiej kierować się z bagażem do wejścia od strony plaży, bo tam są podjazdy dla bagażu. Jeśli chodzi o czystość pokoju w trakcie mojego pobytu, to niestety jestem zbulwersowana. Przez cały tygodniowy pobyt były tylko wymieniane ręczniki i opróżniany kosz na śmieci. Podłoga wcale nie była sprzątana, pełno kłębów kurzu na podłodze, a w łazience paproch, który leżał na podłodze, to tak leżał przez cały tydzień. Pościel wcale nie zmieniona przez ten tydzień. Transfer powrotny już trochę bliżej usytuowany, bo za hotelem Mar Mediterrania w zatoczce dla BUS. Hotel Mar Mediterrania jest visa vi Royal Sun. Śniadania powtarzalne, ale tak właściwie jest w każdym hotelu. Posiłki nawet dobre i fajnie serwowane. Do kolacji niestety ustawiała się każdego wieczora bardzo duża kolejka jeszcze przed otwarciem restauracji. Kolacja zaczyna się o 19:30 i lepiej być kilka minut wcześniej, bo później trzeba czekać na stolik. Opaski, które otrzymuje się przy meldowaniu służą również, jako czytnik w urządzeniach do nalewania napojów gazowanych, wina, piwa, wody. To dotyczy gości z all inclusive. Niestety, ale jestem zawiedziona tym hotelem i na pewno nie wrócę do niego.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel HTop Royal sun + rainbow

    Marta, Garwolin 26.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel w stylu PRL.Największym atutem jest bliskość plaży,dosłownie z tarasu mamy widok na morze.Jedzenie różnorodne,każdy ma możliwość dobrania posiłku pod swój gust.Animacje codziennie te same,czyli tańce skierowane głównie pod dzieci.Pokoje wymagają odświeżenia jak nawet remontu natomiast nie można narzekać na czystość - codziennie panie dokładnie sprzątają pokoje.Wycieczki zaproponowane przez Rainbow - magiczna Barcelona to jeden wielki żart.Mianowicie wycieczka polega na tym,że autokar podjeżdża niedaleko Sagrada Família i pani przewodniczka w tym wypadku Dorota (grubsza,ruda)obchodzi wokół świątyni i opowiada o niej w skrócie.Jeśli ktoś liczy,że zwiedzi Sagradę od środka będzie w błędzie.Nie wiem dlaczego kazano nam założyć słuchawki turystyczne jak korzystaliśmy może z nich pół godziny. Mamy czas wolny 2-3 godziny,jesteśmy zostawieni sami sobie - Pani Dorota znika.Następnie jesteśmy przewożeni do Parku Güell (chętni mogą wcześniej odwiedzić muzeum FC Barcelona),wracając do parku Pani Dorota oczywiście przekazuje przed mapą (bez mikroportu więc jeśli ktoś stoi dalej nie słyszy) gdzie się widzimy na dole.Nic nie wiemy odnośnie historii parku itd,jednym słowem płacimy za spacer(znów zostawieni sami sobie).Nie polecam wycieczki jak i przewodnika.Kolejna wycieczka tym razem Rejs do Tossa de Mar i Bodega uważam za udaną.Duża rolę odegrała tu przewodniczka Eliza,miła,młoda osoba a z pasją do swojej pracy .W tym przypadku możemy czuć się zaopiekowani.Pani Eliza nie tylko przedstawia historię miejsca a nawet wskazuje polecane miejsca na posiłek.Największym plusem jest to,że przewodniczka starannie pilnuje tego aby nikt się nie zgubił.Podsumowując Rainbow po raz kolejny nie zrobił dobrego wrażania na mojej osobie.W poprzedniej wycieczce na Chorwację zawiódł przewodnik Hubert w tym momencie nawaliła Pani Dorota. Co więcej cena za wycieczkę w stosunku do hotelu jest stanowczo wygórowana - hotel może ma *** lub nawet **.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem