Opinie klientów o Ohtels Mazagon

5.0 /6
19 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.5
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Agnieszka 03.07.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

pobyt czerwiec 2017r.

Hotel jest ewidentnie dla tych, którzy szukaja spokoju, a nie miejscowych rozrywek

5.0/6

zadowolona urlopowiczka 20.08.2017
Termin pobytu: sierpień 2017

Hotel dla rodzin z dziećmi.

Hotel godny polecenia, dla tych, którzy lubią gwar , ruch, szczególnie w restauracji. Piękne pokoje, niestety nie sprzątene ( raz na tydzień, wymiana ręczników na prośbę!!!), przepyszne jedzenie, dobre animacje, szkoda, że w tylko w języku hiszpańskim. Na plaży nie ma serwisu plażowego. Na stonie hotelu była informacja, że leżaki i parasole na plaży odpłatne. Niestety nie znaleźliśmy w promieniu 6 km od hotelu takiej plaży. Brak parasola jest szczególnie uciążliwy, przy bardzo mocnym słońcu.

5.0/6

Magdalena 22.09.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

Super wakacje

Wczasy bardzo udane. Transfer z lotniska bardzo sprawny ok 1,5 godz.Hotel położony nad piękną plażą, jednak brak atrakcji w pobliżu.Wyżywienie bardzo dobre każdy mógł znaleśćc coś dla siebie. Pokoje duże sprzątane codziennie.Obsługa hotelowa bardzo miła, super Pani rezydent bardzo pomocna.Polecamy Othels Mazagon.

5.0/6

strzelczak 13.06.2017
Termin pobytu: sierpień 2017

wakacje czerwiec 2017

Lot na lotnisko z Poznania do Sewilli trwal 3godziny 20 minut ,transer do hotelu ,poltorej godziny ,z lotniska Faro do hotelu sam transfer rwa 3 godziny Pokoj dla mnie jest tylko miejscem do spania wiec nie moge narzekac na to jaki dostalam ,a byl z widokiem na ocean przepiekny widok Wypozyczenie auta wiazalo sie z dodatkowymi oplatami takie jak ubezpieczenie auta 15 euro i dostarczenie auta do hotelu czyli 20 euro ,tak samo dylo z dodatkowa oplata jak ktos sobie wykupil wycieczke ,na miejsce zbiorki aby dojechac trzeba bylo dodatkowo placic ,a wszystko to ze wzgledu na odleglosc hotelu Sklepy w okolicy zadnych ,do najblizszego sklepu okolo 3 kilometrow i to malutki sklepik ,jedyny z pamiatkami w hotelu,Autobusy jezdza ale nam zaden nie zatrzymal sie na przystanku ,taksowek niestety brak Plaze przepiekne ciagna sie kilometrami , sprzatane codziennie tak wiec czysto niestety dojscie z hotelu troche skaplikowane ,Brak windy ,z dziecmi wozek trzeba bylo taszczyc po schodach lub okrezna droga wkolo hotelu ,i tu tez mozna bylo wybrac dwa zejscia albo schody bardzo strome lub dojscie ulica,gdzoe odleglosc z hotelu do plazy wynosilo 500 metrow Baseny dla doroslych gdzie byly przerozne animacje niestety w jezyku Hiszpanskimi baseny dla dzieci ze statkiem pirackim i zjezdzalkami ,dzieci mialy co robic ,minusem i to duzym bylo otwarcie basenow co odbywalo sie o jedenastej ,no i przed wejsciem robily sie kolejki na kazdym z basenow ratownik Hotel stawal sie bardzo glosni gdy na weekend zjezdzali hiszpanie ,po ich wyjezdzie byla cisza i czlowiek mogl sobie wypoczac ze spokojem Jedzenie nie bylo zle ,brak owocow morza ,jedynym minusem byly przekaski miedzy posilkami ,gdzie szlo sie do baru i obsluga podawala do reki i to tylko hamburger ,hot dog czy frytki , Przy wejsciu na stolowke obsuga ciagle wypytywala sie o numer pokoju wtedy po podaniu moglismy wejsc ,na co przychodzil kelner i znow przy zamowieniu co chcemy do picia chcial numer pokoju ,poczym zostawial rachunek mimo ze mielismy na rekach odopowiednie opaski Obsluga mila niestety nie rozumiejaca zadnego jezyka tylko hiszpanski ale po paru dniach gdy nas juz poznawali nie bylo tak zle, poczatki byly trudne Nietstety czas wyjazdu sie zblizyl i trzeba bylo opuscic pokoj ,na dzien dobry od przemilej pani rezydet dostalismy wszystko na temat pobytu ,czyli doba hotelowa o ktorej mamy opuscic hotel czyli godzina 12 ,niestety w niedziele wieczorem pani ktora z nami leciala z Poznania mowi nam ze pokoj mamy opuscic juz o godzinie 10 ,zbiorka do wyjazdu na lotnisko godzina 14 ,,Troche bylo to uciazliwe majac dwojke malych dzieci , Z naszego pakietu Al inclusive moglismy korzystac do samego wyjazdu Na koniec bardzo dziekujemy obdwu Pania rezydentka ktore byly urocze pomocne w kazdej chwili dziekujemy ,takich rezydentw
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem