Kategoria lokalna 4
1.0/6
Zostalismy zakwaterowani w najstarszej, niewyremontowanej części hotelu - zdjecia pokoju standardowego publikowane na stronie biura nie przedstawiają stanu faktycznego- otrzymalismy pokój z zardzewiałą armaturą łazienkową, nie było ciepłej wody, działającego tv i telefonu, brakowało podstawowego sprzetu (lampa stojąca), brudne sciany. Próba zamiany pokoju na ten widniejący na stronie internetowej biura - zażądano od nas dopłaty 35 EUR za dzień. Interwencja nasza i pilota na recepcji - nieskuteczna, przez cały pobyt byliśmy zakwaterowani w innym pokoju, niż oferowany przy zakupie wycieczk i do dzis reklamowany na stronie biura. Nieuprzejmy personel na recepcji i jego kierownictwo sugerujące, że klienci Rainbow nie znają angielskiego. W części jadalnej- apetyt psują ptaki, które w dużej ilosci fruwają po sali i kradną jedzenie z talerzy. Niewystarczająca ilość leżaków i parasoli przy basenie - jeśli chcesz je "upolować" - stoisz w długiej kolejce turystów przed otwarciem basenu.
Joanna, Warszawa - 23.07.2024 | Termin pobytu: maj 2024
4/4 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Hotel ładny, fajne zaprojektowany ale poza tym same rozczarowania. Myślę że to bardziej wina Pani z biura w Krośnie niż hotelu ponieważ wiedziała na czym nam zależy a wcisnęła coś co kompletnie nie spełniało naszych oczekiwań. Zależało nam przede wszystkim na pięknej piaszczystej plaży, miejscu gdzie można ciekawie spędzić czas i dobrym jedzeniu. Dostaliśmy zupełne przeciwieństwo. To zapewne ostatnia nasza wycieczka z tym uroczym biurem.
EWELINA, GLOWIENKA - 15.07.2021
4/8 uznało opinię za pomocną
0.5/6
Polacy przebywajacy w hotelu dostaja opaski all inclusive w kolorze zielonym , inni goscie Wlosi Francuzi kolor niebieski. Opaska zielona nie uprawnia do zamowienia drinka czy chociazby wody butelkowej , kawy z expresu. Brak Informacji po stronie Rainbow o segregacji All Inclusive na lepsze i gorsze opaski. Brak restauracji a'la carte ... zamknieta remont , kolacja jest zawarta w opisie oferty. Nie polecam. Skladamy reklamacje...
Klient - 19.07.2021
10/12 uznało opinię za pomocną