Opinie klientów o Melia Costa del Sol

4.5 /6
opinie
Atrakcje dla dzieci
1.8
Obsługa hotelowa
3.4
Plaża
5.1
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Grzegorz, Dębno 20.05.2023
Termin pobytu: sierpień 2022

Melia Costa del Sol

Hotel super niczego mu nie brakuję bardzo dobrze położony w centrum przy promenadzie , masę restauracji I barów jest co robić

6.0/6

Waldemar, Koziegłowy 30.07.2022

Hotel Melia na Costa del Sol

Pobyt w hotelu Melia Costa del Sol w Torremolinos był bardzo udany, hotel nowoczesny po remoncie położony przy samej plaży i w niedalekiej odległości od centrum Torremolinos oraz Malagi, do lotniska ok. 7km, raczej dla dorosłych , wyżywienie rewelacyjne, ładne pokoje z pięknymi widokami na plaże i morze, czyste, dobrze sprzątane, baseny z barami również na dachach hotelu z ciekawymi występami, jedyny zgrzyt to nie działająca klimatyzacja w pokoju może dlatego ze temp. w nim była znośna.

5.5/6

BARBARA EWA, Borówiec 15.10.2022
Termin pobytu: wrzesień 2022

Torremolinos

Pobyt b. udany, dobrze zorganozowany przez Rainbow, hotel zgodny z opisem z bardzo życzliwą obsługą! Szkoda że godziny wylotu i przylotu do Poznania były zbyt późne i zmusiły nas do przedłużenia pobytu w pokoju, poza tym wszystko znakomite.

0.5/6

MARCIN TOMASZ, MAGDALENKA 15.07.2022

Hotel niegodny uwagi

1. Terminy przydatności do spożycia produktów w pokojowych lodówkach. W naszym pokoju były trzy przeterminowane produkty: Woda Perrier – termin przydatności 24-04-2022, Schweppes – termin przydatności 17-05-2022 oraz Fanta Lemon30-06-2022. Takie sytuacje są niedopuszczalne. Tym bardziej w czterogwiazdkowym hotelu. W celu udokumentowania wykonaliśmy zdjęcia przeterminowanych produktów. 2. W stołówce hotelowej na śniadaniu Jamon Serrano była zupełnie innej, niższj jakości niż ta podczas kolacji. Wyczuwalny był nieprzyjemny zapach peklowanego mięsa. Bardzo często brakowało podstawowych owoców takich jak arbuz – aby go dostać trzeba było przyjść na początku otwarcia stołówki. To samo dotyczyło takich owoców jak truskawki czy czereśnie, które były tylko na początku kolacji. Tak standard nie powinien być w czterogwiazdkowym hotelu. 3. Przestrzeganie przez Pracowników zasady rezerwacji leżaków na basenie. Klienci zajmują od rana leżaki ręcznikami i pojawiają się dopiero po kilku godzinach co uniemożliwia korzystanie z nich przez innych klientów. Personel hotelu nie reaguje na to. 4. Na basenie na dole ograniczona liczba parasoli przeciwsłonecznych oraz brak toalety. Skorzystanie z toalety wymagało ubrania się aby wejść na teren hotelu. 5. Łóżka w pokoju są bardzo niewygodne a w szczególności pościel, która odchodzi od kołdry. 6. Siłownia – bardzo ubogie wyposażenie. 7. Klimatyzacja w pokoju działa bardzo słabo, jest duszno i nie można schłodzić pomieszczenia. Pięć dni czekaliśmy, aby ktoś przyszedł do pokoju i sprawdził. Mimo serwisu i tak nie wiele pomogło.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem